Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)  (Read 860404 times)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #60 on: 03.03.12 - klo:21:21 »
Se kuuluu mun koneella varmaan 2* hidastuksella ja Tapani kuulostaa kännisimmältä :D Törkeintä huutonaurua aiheutti :D

Se on vissiin hidastettu enemmänkin, Make tietää. Perjantai-illan viihdettä Pirkkahallilla =D. Kännis kuulostaa just tolta =D

Offline AMA

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 192
    • View Profile
  • Oikea nimi: Markus Mäntylä
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #61 on: 03.03.12 - klo:21:49 »
Puoleen se on hidastettu joo. Kattelin videoita hidastettuna ja repeilin niin pahasti ääniraidalle, et tein siitä mp3:sen :D

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #62 on: 03.03.12 - klo:22:04 »
Nyt sain ääniraidan toimimaan  ;D





Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #63 on: 04.03.12 - klo:17:18 »
Tossa on pari niitä heittoja, joita kommentoitiin. Tai no, samalta reissulta, mun heittojen kohdalla ei oltu vielä siinä kunnossa =D

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #64 on: 04.03.12 - klo:21:51 »
Korpelan ja Viitamaan kanssa Pirkkahallilla puttia, lähäriä ja puttia ja lähäriä.

Ensin lämpäski turkulaista vuorotellen muutama kierros, jossa tuloksia ei laskettu, mutta ei olsii hääviä tullut. Alku oli taas tosi tukkoinen, olkapää on vähän tuhnuna tällä hetkellä. Pitäis varmaan välillä keventää.....not.
Pääpihvina 10/100 jossa alku hankalaa 2+3+3+3, mutta pikku hiljaa alkoi osua ja puolessa välissä oli jo 37. Loppupuolella tuli yksi ykkönen, mutta myös viisi vitosta. Tulos 77/100 joka taisi olla kolmanneksi paras mulle.

Seuraavaksi 20 puttia haaralla kympistä. Sain 10 ja voitin sisäisen skaban (Joonas 8, Mikko 7).

Sitten piti vetää 20 puttia vuorotellen yksi putti kerrallan kisaputtia simuloiden, mutta se on niin saaterin hidasta ja muutenkin alkoi putit tulla jo korvista ulos ensimmäisen 5 jälkeen. Vedettiin kuiteknin 10, joista sain 9 sisään - yksi alarautaan. Näyttää siltä, että saan tällä hetkellä paremmin keskittymällä erikseen jokaiseen, mutta ei sitä kyllä 100 tai edes 50 pysty tekemään yhtä putkea.

Sitten lähäreita hallia edestakaisin korin ja koripallokorin väliä =). Viitamaa sai ensimäisenä koriskoriin joten taas vaihdettiin kisaa.

Seuraavaksi vedetiin viidellä putterilla niin, että sai putata mistä halusi, mutta koskaan ei saanut yrittää lähempää kuin oli jo yrittänyt. Kuka sai kauimpaa sisään, voitti. Ekalla kierroksella mä vein voiton noin 13 metrin putilla, toisessa mulle 16 metrisellä, kolmannessa Viitamaa pisti forella 16-17 metrisen, mä pistin vähän kauempaa normaalin putin, mutta Viitamaa paransi 21 metriin forella =D

Lopuksi pojat draivailivat, ite koitin penkkiykösen. Kohtuumukavasti tuli 105.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #65 on: 04.03.12 - klo:23:55 »
Siistiä, että koitit tuota kisaputtia. Varmaan aika raskasta ton setin päälle, mut loistavastihan se uppos. Mä kävin puttailemas Lausteella pari päivää sitten ja tulin ehkä vähän toisiin aatoksiin noista rutiinitoistoista. Pidemmältä heitettynä putti vaatii paljon enemmän potkua kuin läheltä ja sitä ei paljon kisaputtitreenillä lisätä. Molempi varmasti tarpeen. Kun saan pian oman korin, ni pitää koittaa tota satasta. Tuskin menee kyl kovin paljon 20 paremmalle puolelle...

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #66 on: 05.03.12 - klo:17:48 »
Aamulla nelisen tuntia Pirkkahallilla. Tänään melkein pelkästään draivia ja lähäreitä, muutama putti siellä täällä.

Jaanin foredistancehaastetta ajatellen pitäisi nyt löytää itselle sopiva tekniikka maksimipituusheittoon kämmenellä. Olen oikeastaa aina heittänyt vain suoraa ylivakaalla, mutta sillä ei mitoille mennä. Jotain pitää keksiä. Tänään tuli kokeiltua monenmoista antsaa ja flippiä sun muuta. Tässä muutama veto:


Rystyssäkin oli lupaavaa kehitystä. Reilun 100 metrin päässä olleeseen takaverkkoon osui kiekot vielä hyvässä vauhdissa, eli ehkä se kontrollidraivikin saattaa mennä jo 100 metrin paremmalle puolelle ensi kesänä.

Lähäripelissä heitettiin 65-70 m etäisyydeltä korille 5 forea ja rystyä (rystyt puttereilla), putattiin sisään ja laskettiin tulos. 7-9 kakkosta saatin yleens. Heitin myös yhden ykkösen foreskipillä.

Puntilla rinnallevetoa 80-90 kilolla, sekä erilaisia vatsa- ja kylkiliikkeitä ja venyttelyä.

Offline öre

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ari Lehtinen
  • Seura: Rauman Frisbee
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #67 on: 05.03.12 - klo:22:17 »
On se raakan näköstä vetoo Tapanilla! Jos tänä kesän sais vaik 80 meehdrii forella ni mää olisin kyl hurjan tyytyväine. Ei siihe taira auttaa muu ku raaka reeni. Olek sää Tapani pudottanu painoos ku rupeet näyttää iha niinku urheilijalt? ;)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #68 on: 05.03.12 - klo:22:19 »
On se raakan näköstä vetoo Tapanilla! Jos tänä kesän sais vaik 80 meehdrii forella ni mää olisin kyl hurjan tyytyväine. Ei siihe taira auttaa muu ku raaka reeni. Olek sää Tapani pudottanu painoos ku rupeet näyttää iha niinku urheilijalt? ;)

Juu, kato treenaa niin, ettei kerkee syödä. Paino on humahtanu kahdessa kuukaudessa 99 kilosta 98:aan  :D :D

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #69 on: 05.03.12 - klo:22:24 »
Tommoselta näytti muuten mun heittäminen, kun olin pelannut 3 kuukautta:

Eipä siinä juuri oo kehitystä tapahtunut =D

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #70 on: 06.03.12 - klo:13:04 »
3kk pelannu ja pelkkää pirkkua koko ajan. Ja aika rautanen rolleri :D

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #71 on: 06.03.12 - klo:15:50 »
Rautainen putti alusta asti!

Offline jam-o

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 255
  • Ready to get Fierce!
    • View Profile
    • Tomoottajat
  • Oikea nimi: Jarmo Aulu
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #72 on: 06.03.12 - klo:16:34 »
Rautainen putti alusta asti!
Mullaki on rautainen putti ollu aina ja tulee aina oleen! Alarautainen useimmiten, mutta kyllä joskus ylärautaankin.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #73 on: 06.03.12 - klo:18:35 »
Jaanin foredistancehaastetta ajatellen pitäisi nyt löytää itselle sopiva tekniikka maksimipituusheittoon kämmenellä.

Toi sun pelko haisee Helsinkiin saakka.

Pitää muuten videoida ne meidän heitot sitten ja koostaa sellainen vertailuklippi niistä. Ellet sitten yllättäen just "loukkaannu" ennen koitosta ;)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #74 on: 06.03.12 - klo:20:47 »
Gradun kirjoittaminen edistyi tänään taas hyvin. Olin aamulla halilla kympistä kolmeen ja illalla kuudesta puoli yhdeksään toisen kerran  :D Järjetön määrä heittoja, putteja ja kaikenmoista.

Aamulla 10/100 meni 78 (joka oli kyllä väärin laskettu, eli varmaan oikeasti 73-75). Illalla sitten oikein laskettuna 78/100.
Aamutreenissä vähän myös kuulanheittoa taas 17.55 nyt 4kg PYT kauden pohjat. Olihan se vähän säälittävää, kun Jarmo pisti 2-3 vuoden tauon jälkeen välittömästi keskelle 20m viivaa.
Miesten kuulalla kauden pohjat jotain 11,5m (kamalia kaikki). Naisten kuulalla meni inasen päälle 16m, mikä on oikeastaan aika lähellä ennätystä.
Vauhditon pituus oli sekin mulle tyypillisesti surkeaa (247). Salkkuhypyssä, vaimikäsenytoli) hyppäsin 103cm korkean laatikon päälle, mutta seuraavaa en uskaltanut enää koittaa.