Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)  (Read 872890 times)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #870 on: 17.05.13 - klo:09:34 »
Mulla oli mielessä sama suunnitelma kuin sullakin. Siksipä mä haihduin siitä kierrokselle yksikseni, jotta pystyin ekaa kertaa tänä vuonna testailemaan useammalla kiekolla avauksia Lausteella. :)

Siis Turussa pystyy heittämään harkkaheittoja kiessillä? Ei Helsingissä tollaseen luksukseen ole mitään jakoja, kun takaa tulee 8 hengen ryhmää jatkuvalla syötöllä. Millä tahansa radalla.

Viikko sitten lauantainahan oli sekä Kivikko että Tali aika tyhjiä. Ihan rauhassa sai heitellä just niinku halus.

Offline Seppase

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 468
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #871 on: 17.05.13 - klo:09:55 »
Ja tulipahan huomattua että uusi C-PD2 taitaa olla ylivakain kiekko mitä oon koskaan nähnyt. Jynkkä ja Seppo ryki sitä täydet, eikä mitään jakoja, että olisi ede meinannut flipata tai lentää yhtään mihinkään.

Oliko täyspainone? Ite tilasin 171 grammasen. En oo kyllä kun kerran kerenny sitä heittään, mutta ei miltään universumiöveriltä vaikuttanu.
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #872 on: 17.05.13 - klo:10:37 »
Mulla oli mielessä sama suunnitelma kuin sullakin. Siksipä mä haihduin siitä kierrokselle yksikseni, jotta pystyin ekaa kertaa tänä vuonna testailemaan useammalla kiekolla avauksia Lausteella. :)

Siis Turussa pystyy heittämään harkkaheittoja kiessillä? Ei Helsingissä tollaseen luksukseen ole mitään jakoja, kun takaa tulee 8 hengen ryhmää jatkuvalla syötöllä. Millä tahansa radalla.

Viikko sitten lauantainahan oli sekä Kivikko että Tali aika tyhjiä. Ihan rauhassa sai heitellä just niinku halus.

Niin no, Kivikossa kaikki ryhmät ohitti meidät jättämällä väyliä väliin, niin et huomannut ;)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #873 on: 17.05.13 - klo:12:32 »
Ja tulipahan huomattua että uusi C-PD2 taitaa olla ylivakain kiekko mitä oon koskaan nähnyt. Jynkkä ja Seppo ryki sitä täydet, eikä mitään jakoja, että olisi ede meinannut flipata tai lentää yhtään mihinkään.

Oliko täyspainone? Ite tilasin 171 grammasen. En oo kyllä kun kerran kerenny sitä heittään, mutta ei miltään universumiöveriltä vaikuttanu.

Taisi olla. En kyllä oo edes katsonut. Pitää vilkaista.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #874 on: 17.05.13 - klo:12:32 »
Niin no, Kivikossa kaikki ryhmät ohitti meidät jättämällä väyliä väliin, niin et huomannut ;)

Hys hys. Hyvin mahtui.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #875 on: 17.05.13 - klo:12:34 »
Tänä iltana Oulun valloitukseen. Katotaan onko 1,5 vuodessa oppinut mitään, vai lyökö Meri-Toppila taas kylmällä rätillä naamaan, kuten teki 2011 SM-kisoissa. Täältä voi sitä tragikoomista seikkailua kertailla: http://frisbeegolfradat.fi/blogit/tapani_aulu/oulu-sm-201

Ei menny hyvin ei, mutta ei silloin ollut edellytyksiäkään. Ja tällä hetkellä heitän vielä lyhyemmälle kun tuo reisi vielä vaivaa.

Saa nähdä kuinka käy. Mut siisti reissu tulee varmasti. Eiks je?

Offline Jatama

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 797
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Määttänen
  • Seura: Ylivieskan Frisbeekarhut
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #876 on: 17.05.13 - klo:12:52 »
Oot näköjään alustavissa poolijaoissa seurakaverin kanssa samassa. Upsia tulee lentämään kyllästymiseen asti  ;D

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #877 on: 17.05.13 - klo:12:59 »
Oot näköjään alustavissa poolijaoissa seurakaverin kanssa samassa. Upsia tulee lentämään kyllästymiseen asti  ;D

Mä luultavasti vaan kattelen niitä upseja. Toki ittekkin voin heittää, mutta tukijalkaa ei saa vielä lyödä pönkäksi, joten kovin pitkälle ei lennä (ehkäpä jotain 80-90m ?), mutta ehkä sitäkin joutuu käyttämään.

Offline Jatama

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 797
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Määttänen
  • Seura: Ylivieskan Frisbeekarhut
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #878 on: 17.05.13 - klo:13:23 »
Oot näköjään alustavissa poolijaoissa seurakaverin kanssa samassa. Upsia tulee lentämään kyllästymiseen asti  ;D

Mä luultavasti vaan kattelen niitä upseja. Toki ittekkin voin heittää, mutta tukijalkaa ei saa vielä lyödä pönkäksi, joten kovin pitkälle ei lennä (ehkäpä jotain 80-90m ?), mutta ehkä sitäkin joutuu käyttämään.

Tarkoitin, että Jarkko heittää niitä ihan tarpeeksi. Tietty, jos pistät itse vielä muutaman niin... :)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #879 on: 17.05.13 - klo:13:31 »
Tuolloin 2011 avasin vielä puolet väylistä upsilla. Nyt en enää ihan niin paljon.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #880 on: 22.05.13 - klo:19:20 »
Oulun reissu oli huikea, kuten arvata saattaa. Perjantai-illasta lauantaiaamuun olin makuuvaunussa yläpetillä potlojossa. Alapetillä oli 205 pitkä ja 147 kilonen EIJE, jonka sukkamehun haju kirveli silmiä.

Lauantaina aamusta painettiin Jaanin kanssa aamupalalle Valintataloon, joka löydettiin puolen tunnin harhailun jälkeen. Heti kun Jaani oli hukannut 3 kiekkoa, mentiin syömään Görzonet - oli muuten maukas ja iso annos! Odoteltiin parisen tuntia, että päästiin Omenahotellin ovesta sisään. Odotellessa pelattiin 2 erää Hivea, mä voitin molemmat.

Suomen kiekkopelin jälkeen käytiin hakemassa kaupasta ruokaa ja juomaa ja just ennen hotellin ovea Jaani sanoi, että "kyllä muuten hetkeks mennään puistoon ryyppään." No siinä istuttiin pari tuntia jätskikiskan nurkalla, pistettiin suomalaiset fribaajat järjestykseen ja parannettiin maailmaa - ja juotiin yhdet siiderit =D. Loppuillasta mä nukuin ja Jaani katteli Euroviisuja.

Sunnuntaina Lassekeräsenlasse toimi taas meidän pääajurina kuten lauantainakin. Hassun tuulisen ja aurinkoisen päivän jälkeen otin oikein suihkullisen hytin junasta - tällä kertaa sai levyttää ihan yksin. Tai no Jaanin kanssa höpistiin ensin tunti pari. Ja ai niin, päivällä vedin feta-aura-rullan, jota riitti vielä junaankin yöpalaksi. Ei ollu meinaan pieni.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #881 on: 22.05.13 - klo:19:20 »
Tällä viikolla puntilla joka päivä fysiota jalalle ja vähä jumppaa muullekin kropalle.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #882 on: 22.05.13 - klo:19:24 »
Oulun reissu oli huikea, kuten arvata saattaa. Perjantai-illasta lauantaiaamuun olin makuuvaunussa yläpetillä potlojossa. Alapetillä oli 205 pitkä ja 147 kilonen EIJE, jonka sukkamehun haju kirveli silmiä.

Lauantaina aamusta painettiin Jaanin kanssa aamupalalle Valintataloon, joka löydettiin puolen tunnin harhailun jälkeen. Heti kun Jaani oli hukannut 3 kiekkoa, mentiin syömään Görzonet - oli muuten maukas ja iso annos! Odoteltiin parisen tuntia, että päästiin Omenahotellin ovesta sisään. Odotellessa pelattiin 2 erää Hivea, mä voitin molemmat.

Suomen kiekkopelin jälkeen käytiin hakemassa kaupasta ruokaa ja juomaa ja just ennen hotellin ovea Jaani sanoi, että "kyllä muuten hetkeks mennään puistoon ryyppään." No siinä istuttiin pari tuntia jätskikiskan nurkalla, pistettiin suomalaiset fribaajat järjestykseen ja parannettiin maailmaa - ja juotiin yhdet siiderit =D. Loppuillasta mä nukuin ja Jaani katteli Euroviisuja.

Sunnuntaina Lassekeräsenlasse toimi taas meidän pääajurina kuten lauantainakin. Hassun tuulisen ja aurinkoisen päivän jälkeen otin oikein suihkullisen hytin junasta - tällä kertaa sai levyttää ihan yksin. Tai no Jaanin kanssa höpistiin ensin tunti pari. Ja ai niin, päivällä vedin feta-aura-rullan, jota riitti vielä junaankin yöpalaksi. Ei ollu meinaan pieni.

Allekirjoitan tämän. Joskin kiekkoja katosi vain kaksi, ja kolmas meinasi. Niistä kahdesta yksi on matkalla kotiin jo! Lassekeräsen Lasselle suuri kiitos ajurinhommista minunkin puolestani.

Aurinkoa tarttui nahkaan aika mukavasti tolla reissulla.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #883 on: 22.05.13 - klo:22:02 »
Nootit:

1. se on EIE eikä EIJE.

2. sööööööööit säki varmaan göörzonen, tai söit, jos siä oli jotain just anjoviksiä, hillosipuleita ja hmp-pussi.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #884 on: 23.05.13 - klo:07:56 »
Eiku söin mä anjovista.