Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)  (Read 860513 times)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #135 on: 14.04.12 - klo:23:23 »
Hieno setti! Varsinkin noi yli kympin putit puskista.

Mikäs tuolla 5tr on rataennätys ja kenellä se on?

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #136 on: 14.04.12 - klo:23:27 »
Aulun veljeksillä ja Rosenqvistin Jerellä, -11 tolle 19-väylän layoutille. En tiä, ketä muita ois -11 heittäny.

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #137 on: 14.04.12 - klo:23:47 »
On se kovassa kunnossa!

Jenkkitourit kutsuu pian tätä tahtia 8)

Offline Ze1P11

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 432
    • View Profile
    • Seuran kotisivut
  • Oikea nimi: Jukka-Pekka "JP" Leino
  • Seura: RFG (Riihimäen Frisbeegolf ry)
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #138 on: 14.04.12 - klo:23:53 »
Mitä on täs seuraillu Tapanin edesottamuksia, niin täytyy kyl sanoo et siin ollaan nousemassa pikkuhiljaa kohti Suomen parhaimmistoa. Jatka samaan malliin! Kaverilla on hieno ura edessä.  8)

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #139 on: 15.04.12 - klo:03:01 »
Aulun veljeksillä ja Rosenqvistin Jerellä, -11 tolle 19-väylän layoutille. En tiä, ketä muita ois -11 heittäny.
Taitaa olla tohon leiskaan ihan yksin toi Tapanin -11. Jere ainaki heitti vanhalla leiskalla saman. Ja tismalleen tolle leiskalle on itse asias varmasti toi Tapanin tulos ennätys.

Offline öre

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ari Lehtinen
  • Seura: Rauman Frisbee
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #140 on: 15.04.12 - klo:09:36 »
Joo kyl sul Tapani täytyy pian pistää oma sarja pystyyn! Mut ei tollane tulos kyl oo mikää ihme ku lueskelee tota sun harkkakirjaas. Et em mää voi ku ihmetel et mist sää otat sen kaike ajan mitä sää käytät tähä mailman hianompaan lajiin!  :)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #141 on: 15.04.12 - klo:10:36 »
Aulun veljeksillä ja Rosenqvistin Jerellä, -11 tolle 19-väylän layoutille. En tiä, ketä muita ois -11 heittäny.
Taitaa olla tohon leiskaan ihan yksin toi Tapanin -11. Jere ainaki heitti vanhalla leiskalla saman. Ja tismalleen tolle leiskalle on itse asias varmasti toi Tapanin tulos ennätys.

Eiku niin ootki oikees. Jere paino sille vanhalle 18-väyläselle -11. Mutta mun mielestä Jarmo ois painanu 18 että 19-väylän leiskalle -11 alle viime syksynä. Noh, ainaki Tapani on nyt tehny sen ja varmaan Jarmokin.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #142 on: 15.04.12 - klo:16:29 »
Tänään viikkokisoissa pienessä tuulenvireessä 5trssä -9, eli vähintään yhtä hyvää peliä kuin eilen tuulettomassa. Tommosta kun saisi useammankin kierroksen kesässä.


Offline Jatama

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 797
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Määttänen
  • Seura: Ylivieskan Frisbeekarhut
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #143 on: 15.04.12 - klo:16:45 »
Tänään viikkokisoissa pienessä tuulenvireessä 5trssä -9, eli vähintään yhtä hyvää peliä kuin eilen tuulettomassa. Tommosta kun saisi useammankin kierroksen kesässä.

Ai että, ku pistää rintaan, kun lukee, että jossain pyörii jo viikkokisat. Ylivieskassa kannettiin eilen korit pois radalta, koska suosio mutavellissä tarpomiselle oli liian kova. Nurmikkopohjainen kenttä ei oikein tykkää :/. Nooh, vähän helpotusta tuskaan tuo onneksi ensi viikonloppuna ei-pääsiäiskisat :)

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #144 on: 15.04.12 - klo:21:19 »
Aulun veljeksillä ja Rosenqvistin Jerellä, -11 tolle 19-väylän layoutille. En tiä, ketä muita ois -11 heittäny.
Taitaa olla tohon leiskaan ihan yksin toi Tapanin -11. Jere ainaki heitti vanhalla leiskalla saman. Ja tismalleen tolle leiskalle on itse asias varmasti toi Tapanin tulos ennätys.

Eiku niin ootki oikees. Jere paino sille vanhalle 18-väyläselle -11. Mutta mun mielestä Jarmo ois painanu 18 että 19-väylän leiskalle -11 alle viime syksynä. Noh, ainaki Tapani on nyt tehny sen ja varmaan Jarmokin.

Siis lasketaanko rataennätyksiin treenikiessit?

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #145 on: 15.04.12 - klo:21:34 »
Aulun veljeksillä ja Rosenqvistin Jerellä, -11 tolle 19-väylän layoutille. En tiä, ketä muita ois -11 heittäny.
Taitaa olla tohon leiskaan ihan yksin toi Tapanin -11. Jere ainaki heitti vanhalla leiskalla saman. Ja tismalleen tolle leiskalle on itse asias varmasti toi Tapanin tulos ennätys.

Eiku niin ootki oikees. Jere paino sille vanhalle 18-väyläselle -11. Mutta mun mielestä Jarmo ois painanu 18 että 19-väylän leiskalle -11 alle viime syksynä. Noh, ainaki Tapani on nyt tehny sen ja varmaan Jarmokin.

Siis lasketaanko rataennätyksiin treenikiessit?
Jotku näköjään laskee. Ton leiskan rataennätykseks mun mielestä vois toki ton viikkokisatuloksen hyväksyä, muttei harkkakiessejä sentään, vaikka olis todistajia kuinka ja vaikka olis esim. pelannu kavereiden kans pikku panoksellaki.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #146 on: 15.04.12 - klo:21:51 »
Siis lasketaanko rataennätyksiin treenikiessit?

Kai sitä voi laskea mitä tahansa. Mitään erityistä "virallista" rataennätystä ei ainakaan Kankaanpääsä ole ylläpidetty. Foorumilla on päivitetty listaa aina kun on muistettu, mutta kun lay-outkin on muuttunut jo monta kertaa, mitään sen virallisempaa on vähän turha laskea.

Mutta itse lasken kyllä omaksi ennätyksekseni kisatuloksen, mutta harkkakiessi voi silti olla "paras kierrokseni". Esim nyt tolla nykyisellä 5tr-leiskalla mun enkka on tän päivän viikkokisojen -9, mutta paras kierros -11 treeneissä.

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #147 on: 15.04.12 - klo:22:41 »
Mä oon sitä mieltä et jos joka radalla olisi virallinen rataenkka niin ainoastaan kilpailukierrokset hyväksyttäisiin näihin.

Edit. Ja olis kyllä hyvä et jokaisella radalla pidettäisiin kirjaa rataennätyksistä.
« Last Edit: 15.04.12 - klo:22:42 by Hans Wäkevä »

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #148 on: 15.04.12 - klo:23:23 »
Mä oon sitä mieltä et jos joka radalla olisi virallinen rataenkka niin ainoastaan kilpailukierrokset hyväksyttäisiin näihin.

Edit. Ja olis kyllä hyvä et jokaisella radalla pidettäisiin kirjaa rataennätyksistä.
Mitkä sitte kenenki mielestä lasketaan kilpailukierroksiin? Viikkikset, vähän isommat epäviralliset kisat vai SFL-/PDGA-kisat? Kai seki on kisa jos lyö jonku kans tonnin betsin kiessistä...  8)

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #149 on: 15.04.12 - klo:23:56 »
Virallisesti järjestetyt kisat. Viikkikset esim. on ihan rataenkkakelpoiset. Etenkin kun niistä pidetään kirjaa, ovat kaikille avoimet ja kaikille samat ja vielä hyvissä ajoin tiedossa etukäteen. Eli kisoissa lasketaan ennätykset, ei se nyt niin vaikeeta ole. Esittäisitkö tuon kysymyksen mäkihypyssä? Kilpajuoksussa? Pituusheitossa? Ei sielläkään tunnu olevan vallalla se, että treenitulokset on sitten maailmanennätyksiä tai mäkiennätyksiä. Eikä kukaan taida ehdottaa, että kun kavereiden kanssa heiteltiin keihästä männä viikolla ja meni Raipella 99 metriä, että se on nyt uusi ME. Oli muuten tonnin vedonlyöntikin, että ooooooli se ihan kunnon kisa.