Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

Bägin sisältö uusiksi, saa neuvoa...

(1/90) > >>

Champion Beast:
Nyt tullee pitkä lista kiekkoja...pitäs kasata setti kesäksi ja tuntuu että koko paletti otettava alusta.

Tiedän, että setti joka sopii toiselle, ei ehkä passaa toiselle, mutta ehdotelkaa comboja niin voisin alkaa kokeilemaan. Jostain pakko alottaa ku muuten menee koko kesä jahkaillessa.. Liikaa on kiekkoja kertyny ja sen takia valinta vaikiaa.
Forea en heitä ku pakon edessä  neppailemalla, rystyllä menee sen 70-90m ja upsilla ehkä se 80m. Eli käsi ei ole kauhean kova..

 * Midari suoriin/hysereihin/annukoihin
* Draiveri suoriin /hysereihin /annukoihin (tuuleen ja tyynemmälle)
* muita, mitä?

Putterit:

-P1 *nyt käytössä*
-P2
-Magic


 Midarit:

-Meteor
-Buzzz
-Pain
-MD1
-MD2
-Comet
-Stratus
-Shark
-Roc

 Fairway:

-Leopard
-Teebird
-FD (Jackal)
-Banshee
-Eagle

Draiverit:

-CD (Craze)
-TD (C, Rush)
-TD2
-Flash
-D4
-DD (P,S,C)
-Valkyrie
-Katana
-Wraith
-PD
-Stalker
-Astra
-Teedevil
-Firebird (upseihin)

GARFFi:

--- Quote from: Champion Beast on 24.03.13 - klo:17:28 ---Nyt tullee pitkä lista kiekkoja...pitäs kasata setti kesäksi ja tuntuu että koko paletti otettava alusta.

Tiedän, että setti joka sopii toiselle, ei ehkä passaa toiselle, mutta ehdotelkaa comboja niin voisin alkaa kokeilemaan. Jostain pakko alottaa ku muuten menee koko kesä jahkaillessa.. Liikaa on kiekkoja kertyny ja sen takia valinta vaikiaa.
Forea en heitä ku pakon edessä  neppailemalla, rystyllä menee sen 70-90m ja upsilla ehkä se 80m. Eli käsi ei ole kauhean kova..

 * Midari suoriin/hysereihin/annukoihin
* Draiveri suoriin /hysereihin /annukoihin (tuuleen ja tyynemmälle)
* muita, mitä?

Putterit:

-P1 *nyt käytössä*
-P2
-Magic


 Midarit:

-Meteor
-Buzzz
-Pain
-MD1
-MD2
-Comet
-Stratus
-Shark
-Roc

 Fairway:

-Leopard
-Teebird
-FD (Jackal)
-Banshee
-Eagle

Draiverit:

-CD (Craze)
-TD (C, Rush)
-TD2
-Flash
-D4
-DD (P,S,C)
-Valkyrie
-Katana
-Wraith
-PD
-Stalker
-Astra
-Teedevil
-Firebird (upseihin)

--- End quote ---

Itse tekisin tästä valikoimasta tälläsen setin ittelleni. Heitän jonkun verran pidemmälle, mutta miksei toimisi myös sulla.

Putteri:

P2 - kestää tuulta, hyvä puttaamiseen sekä heittämiseen. 4-5kpl heittämiseen/puttaamiseen

Midari:

-Buzz
-MD2
-Shark
-Roc

Joku noista, mistä itse tykkäät, kaikkia olen heittänyt ja ihan hyviä ovat. Oma valinta olisi ehdottomasti Roc ja KCP muovilla. Kestää tuulta, varma feidi ja kuluessaan aina paranee. 4-5kpl heittämiseen

Fairway:

-FD
-Teebird
-Eagle

Itellä on tuo combo tällä hetkellä bägissä. Kaikkia 2kpl, hoituu antsat, suorat, ässät sekä hysset.

Distance:

- TD/valkyrie
- PD
- Firebird
- Wraith

Noita suosittelisin. TD/Valkyrie combo kun täytyy päästää oikealle ilman feidiä tai jopa feidillä? PD/firebird vastatuuleen, upseihin ja pieniin forelirvasuihin. Wraith on loppujen lopuksi helppoheittoinen distance draiveri, joka on kohtuu suora, mutta en tiedä näistä uusista runeista millaisia ovat kun näitä ilman flight charttisia ei enään mistään saa niin korvasin itse ne dessuilla.

Champion Beast:
Kiitos jo ekasta vastauksesta. Pitää testailla ja katsoa mikä on fiilis tuolla midari/draiveri setillä. Kovasti oon pohtinu että joutuuko Tiipparin puottaan pois jos hommat alkaa hoitumaan jollain muulla. Kauhean vakaahan se ei ole.

GARFFi:
Mun tiipparit menee luotisuoraan eikä käännä yli mutta eagle kääntää mutta palauttaa varmasti.

nukkumasa:
2x P2. (heittoon ja puttiin)
2x Z-Buzzz ( 167g ja 180g, täydentää hyvi toisiaan)
2x FD. (2nd run C-line suoriin heittoihin, S-line ylikääntyviin / antsoihi)
3x PD. (Alivakaa, vakaa, ylivakaa)
Katana (maximeihi)
Firebird (upseihi, tuuleen, kikkailuun)

Simppelisti toimii :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version