Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Muut harrastukset  (Read 141284 times)

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: Muut harrastukset
« Reply #30 on: 11.12.12 - klo:16:44 »
Ittellä talvisin lätkä ja kesäsi futis  ;D Futis saattaa loppua , jos porukkaa ei tuu :-\
#65713

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Muut harrastukset
« Reply #31 on: 11.12.12 - klo:17:15 »
Futis saattaa loppua , jos porukkaa ei tuu :-\

Näin taitaa käydä itselläkin :-\
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline rikupajari

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 48
    • View Profile
    • Taikuri Riku Pajari
  • Oikea nimi: Riku Pajari
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Muut harrastukset
« Reply #32 on: 26.12.12 - klo:05:45 »
Pääosin taikatemppuilua joskon en tiedä voiko tuota enää harrastukseksi sanoa kun tulee heitettyä kymmenittäin (kuluneena vuonna hitusen vajaa 50) keikkaa vuodessa ympäri Suomea. Työhän tuo jo on :P

Muut harrastukset pyörivätkin sitten pokerin (joskin tämäkin on vähentynyt huomattavasti) fribailun äärellä. Vuosia sitten tuli harrastettua vaikka mitä breakdancea, parkouria ja trikkausta mutta 30kg lisäkiloja vei mukavasti halut pomppia volttia. Olis voinut jättää olustelun ja nettipokerin vähemmälle :P

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Muut harrastukset
« Reply #33 on: 26.12.12 - klo:08:58 »
J
Pääosin taikatemppuilua
Päivyri onkin tuttu toiselta foorumilta. Jos ollenkaan samalla innostuksella paneudut fribaan, saat vielä ihmeitä aikaan.

Offline Breas

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 127
    • View Profile
  • Oikea nimi: Arttu Sikanen
  • Seura: NFS
Vs: Muut harrastukset
« Reply #34 on: 27.12.12 - klo:18:50 »
Toivottavasti et ole ottanut neuvoja tältä helsinkiläis kolleegaltasi pokerin peluuseen  ;)
« Last Edit: 27.12.12 - klo:19:26 by Breas »

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Muut harrastukset
« Reply #35 on: 27.12.12 - klo:19:11 »
Toivottavasti et ole ottanut neuvoja tältä helsinkiläis kolleegalta pokerin peluuseen  ;)

Noo. Mä en oo pokeria pelannut enää 3-4 vuoteen. Tuli sitä hakattua tarpeeksi aiemmin.

Offline Breas

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 127
    • View Profile
  • Oikea nimi: Arttu Sikanen
  • Seura: NFS
Vs: Muut harrastukset
« Reply #36 on: 27.12.12 - klo:19:14 »
Toivottavasti et ole ottanut neuvoja tältä helsinkiläis kolleegalta pokerin peluuseen  ;)

Noo. Mä en oo pokeria pelannut enää 3-4 vuoteen. Tuli sitä hakattua tarpeeksi aiemmin.

Toi oli vähän niiku periaatteessa tarkotettu rikupajarille :) en vaan jaksanu nähdä vaivaa.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Muut harrastukset
« Reply #37 on: 27.12.12 - klo:19:37 »
Toivottavasti et ole ottanut neuvoja tältä helsinkiläis kolleegalta pokerin peluuseen  ;)

Noo. Mä en oo pokeria pelannut enää 3-4 vuoteen. Tuli sitä hakattua tarpeeksi aiemmin.

Toi oli vähän niiku periaatteessa tarkotettu rikupajarille :) en vaan jaksanu nähdä vaivaa.

No nyt mäkin tajusin, ketä kollegaa tarkotit. SITÄ taikuria =D. Juu, siltä ei ehkä kannata ottaa vinkkejä rikun tai mun tai kenenkään.

Tai mistä sen tietää, vaikka se olis onnistuneestikin niitä koijauksiaan tehnyt jo jonkun aikaa.

Offline rikupajari

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 48
    • View Profile
    • Taikuri Riku Pajari
  • Oikea nimi: Riku Pajari
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Muut harrastukset
« Reply #38 on: 28.12.12 - klo:12:49 »
Toivottavasti et ole ottanut neuvoja tältä helsinkiläis kolleegalta pokerin peluuseen  ;)

Noo. Mä en oo pokeria pelannut enää 3-4 vuoteen. Tuli sitä hakattua tarpeeksi aiemmin.

Toi oli vähän niiku periaatteessa tarkotettu rikupajarille :) en vaan jaksanu nähdä vaivaa.

No nyt mäkin tajusin, ketä kollegaa tarkotit. SITÄ taikuria =D. Juu, siltä ei ehkä kannata ottaa vinkkejä rikun tai mun tai kenenkään.

Tai mistä sen tietää, vaikka se olis onnistuneestikin niitä koijauksiaan tehnyt jo jonkun aikaa.

Eipä ole tarvinnut peleistä huijata, tosin luennoin korttihuijauksista erilaisissa tilaisuuksissa, viimeksi mm. Hämeenlinnassa Hämeen Taikaviikkojen yhteydessä. Lisäksi saman luennon olen pitänyt Cardplayerin pikkujouluristeilyllä ja jopa poliiseille. Eli ennemmin luennoin asiasta kuin itse lähden huijaamaan, pysyy nenä ehjempänä :)

Offline saleee

  • Juniori
  • **
  • Posts: 74
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sauli
  • Seura: Nummelan frisbeeseura
Vs: Muut harrastukset
« Reply #39 on: 03.01.13 - klo:07:12 »
Mulla on yhtenä muuna harrastuksena koirafrisbee. Vielä hyvinkin uusi koiraurheilulaji Suomessa. Todennäköisesti ja toivottavasti ensi kesänä järjestettäisiin jo ekoja kisoja Suomeen. Linkkien takaa löytyy jotain videota ja kuvamateriaalia. Ja Youtubesta paljon enemmän ja paljon näyttävämpää ison maailman meininkiä. Jotakuinkin kaikille koirille ja koiranomistajille mainiota aktiviteettia. Ekassa linkissä videoklippejä parin kuukauden takaiselta Messukeskuksen Voittaja 2012 koiranäyttelyssä järjestetystä lajiesittelystä, seuraavassa lajin yhdistyksen nettisivut ja vikassa linkissä varsin mainio kuva minun koirasta.

https://docs.google.com/folder/d/0B-FOI4zfrYofR1M5Wl9lSWlsaVE/edit?pli=1
http://www.frisbeekoirat.com/
http://koirakuvat.kuvat.fi/kuvat/2012-12-08+voittaja/20121209_1MG_1985.jpg

Offline moog

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 406
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Moisio
  • Seura: Sipoon Discstroyers
Vs: Muut harrastukset
« Reply #40 on: 03.01.13 - klo:07:39 »
... vikassa linkissä varsin mainio kuva minun koirasta.

http://koirakuvat.kuvat.fi/kuvat/2012-12-08+voittaja/20121209_1MG_1985.jpg

Eikös tuo ole Tolleri? Olen antanut kertoa itselleni että nuo saattavat olla haastavia koulutettavia, kun tapaavat keskivertoa herkemmin "näyttää keskisormea" omistajalleen, jos homma ei miellytä  ;)

Toisaalta, jos homma on koiran mielestä hauskaa, niin tekeehän se vaikka mitä.
"Yllättävän usein avaan heitolla joka onnistuessaankin olisi ollut huono ratkaisu"

Offline Anthuan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Anton Pöyry
  • Seura: Frisbeegolf Club Hyrylä ry
Vs: Muut harrastukset
« Reply #41 on: 03.01.13 - klo:08:30 »
Friban heittelyn lisäksi tulee ihan oikeeakin golfia pelattua kesäisin ja ajeltua prätkillä kadulla ja RR:ää myös niin paljon kuin ehtii kelien salliessa.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Offline Pekka H.

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 211
  • Olen syytön, sillä sipuli!
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Muut harrastukset
« Reply #42 on: 03.01.13 - klo:09:58 »
Mulla on yhtenä muuna harrastuksena koirafrisbee. Vielä hyvinkin uusi koiraurheilulaji Suomessa. Todennäköisesti ja toivottavasti ensi kesänä järjestettäisiin jo ekoja kisoja Suomeen. Linkkien takaa löytyy jotain videota ja kuvamateriaalia. Ja Youtubesta paljon enemmän ja paljon näyttävämpää ison maailman meininkiä. Jotakuinkin kaikille koirille ja koiranomistajille mainiota aktiviteettia. Ekassa linkissä videoklippejä parin kuukauden takaiselta Messukeskuksen Voittaja 2012 koiranäyttelyssä järjestetystä lajiesittelystä, seuraavassa lajin yhdistyksen nettisivut ja vikassa linkissä varsin mainio kuva minun koirasta.

https://docs.google.com/folder/d/0B-FOI4zfrYofR1M5Wl9lSWlsaVE/edit?pli=1
http://www.frisbeekoirat.com/
http://koirakuvat.kuvat.fi/kuvat/2012-12-08+voittaja/20121209_1MG_1985.jpg


Mä treenaan aina forerollereita koiran kanssa lenkillä, jahtaa sitä kiekkoa hullun lailla ja on ihan innoissaan siitä. Paljon mieluummin noutaa kiekkoa kuin keppiä!

Offline moog

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 406
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Moisio
  • Seura: Sipoon Discstroyers
Vs: Muut harrastukset
« Reply #43 on: 03.01.13 - klo:10:14 »
Mä treenaan aina forerollereita koiran kanssa lenkillä, jahtaa sitä kiekkoa hullun lailla ja on ihan innoissaan siitä. Paljon mieluummin noutaa kiekkoa kuin keppiä!

Kesämökillä käytin koiraa apuna heittoja treenatessa. Oli mukava draivata horisonttiin kun koira noutaa kiekot takaisin. Vielä kun on rodultaan noutaja (kultainen) niin homma on aika hyvin verissä ja ote on niin herkkä ettei kiekkoihin jää naarmuakaan hampaista.

Tuo koira tosin on rotunsa tapaan niin veden perään, ettei se varttia pidempään jaksanut kiekkoja noutaa, ennenkuin piti mennä taas järveen. Täytyis varmaan ostaa noita kelluvia limppuja ja draivailla laiturilta järvelle, niin ehkä se sit jaksais pidempään  ;D
"Yllättävän usein avaan heitolla joka onnistuessaankin olisi ollut huono ratkaisu"

Offline saleee

  • Juniori
  • **
  • Posts: 74
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sauli
  • Seura: Nummelan frisbeeseura
Vs: Muut harrastukset
« Reply #44 on: 03.01.13 - klo:10:54 »
... vikassa linkissä varsin mainio kuva minun koirasta.

http://koirakuvat.kuvat.fi/kuvat/2012-12-08+voittaja/20121209_1MG_1985.jpg

Eikös tuo ole Tolleri? Olen antanut kertoa itselleni että nuo saattavat olla haastavia koulutettavia, kun tapaavat keskivertoa herkemmin "näyttää keskisormea" omistajalleen, jos homma ei miellytä  ;)

Toisaalta, jos homma on koiran mielestä hauskaa, niin tekeehän se vaikka mitä.

Tolleri tosiaan. On onneksi todella intona frisbeestä, joten jaksaa touhuta. Toki ei tuo toistoa siedä kovinkaan paljoa. Tyyliin kolmen toiston jälkeen alkaa jo keskittyminen herpaantumaan. Joskus mökillä puttaillessa on saanut palauttaa ohimenneet heitot, mutta en mä tolle muuten golfkiekkoja heitä.