Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Mahdollisimman suoralentoinen kiekko aloittelijalle  (Read 30297 times)

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Mahdollisimman suoralentoinen kiekko aloittelijalle
« Reply #30 on: 01.08.14 - klo:14:15 »
Mvp:n putterit lentää suoraan ja on helppo heittää. Suosittelen.

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Mahdollisimman suoralentoinen kiekko aloittelijalle
« Reply #31 on: 03.08.14 - klo:08:09 »
Ultra-Star on sallittu kisakiekko frisbeegolfissa.

onko näitä muitakin ultimatekiekkoja, jotka ovat fribasallittuja?

En muista ulkoa, mutta pdga.com lajin kattojärjestö listaa sallitut kiekot.

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Mahdollisimman suoralentoinen kiekko aloittelijalle
« Reply #32 on: 03.08.14 - klo:08:55 »
Ultra-Star on sallittu kisakiekko frisbeegolfissa.

Ai on ?? Oon pidempään miettinyt, että olis siistiä heitellä lähäreitä ultralla, mutta olin siinä luulossa ettei sitä saa käyttää. Pitänee ottaa bägiin mukaan roikkumaan :)
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: Mahdollisimman suoralentoinen kiekko aloittelijalle
« Reply #33 on: 03.08.14 - klo:14:27 »
Ultra-Star on sallittu kisakiekko frisbeegolfissa.

Ai on ?? Oon pidempään miettinyt, että olis siistiä heitellä lähäreitä ultralla, mutta olin siinä luulossa ettei sitä saa käyttää. Pitänee ottaa bägiin mukaan roikkumaan :)

laitoin itekkin tossa eilen tilaukseen mokoman kun postimaksutta pointilta saa :P

Offline Kimble777

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kimmo Löfberg
Vs: Mahdollisimman suoralentoinen kiekko aloittelijalle
« Reply #34 on: 03.08.14 - klo:20:41 »
No sit ultra lähtee mukaan radalle,sen käyttäytymisen tuntee sen verran hyvin ja osaa heittää sillä monenlaisia heittoja ,,,nyt on lähärit sit alkuun varmistettu,,kunnes oppii noiden oikeiden golf lättyjen metkut.... 8)

Offline Kimble777

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kimmo Löfberg
Vs: Mahdollisimman suoralentoinen kiekko aloittelijalle
« Reply #35 on: 03.08.14 - klo:23:00 »
Ai niin tuli tänään kokeiltua fusea takapihan nurmella ja täähän on helppoa kuin heinän teko,,fusehan lentää loistavasti, tilaa tässä takapihalla on noin 60 metriä kunnes tulee naapuri tontin puut vastaan joten piti heitellä matalia foreja kevyellä kädellä ja hetihän ne oli siellä 60 metrin päässä juuri siellä minne ne halusinkin. No pitihän mun kokeilla pikkusen nopeammalla heitolla, vähän korkeampia heittoja edelleen forella kun selkä ei kestä vielä heittää bachand heittoja, no naapuritontin puiden oksat sai joiltakin kohdin aikaisen syksyn,, ;D ,,,eli todennäköisesti fusella saa aikaiseksi suhteellisen pitkiä heittoja sinne minne ne haluu, oli helppo heittoinen ja meni sinne minne ne halusinkin menevän. :D 8)

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Mahdollisimman suoralentoinen kiekko aloittelijalle
« Reply #36 on: 04.08.14 - klo:17:47 »
Ai niin tuli tänään kokeiltua fusea takapihan nurmella ja täähän on helppoa kuin heinän teko,,fusehan lentää loistavasti, tilaa tässä takapihalla on noin 60 metriä kunnes tulee naapuri tontin puut vastaan joten piti heitellä matalia foreja kevyellä kädellä ja hetihän ne oli siellä 60 metrin päässä juuri siellä minne ne halusinkin. No pitihän mun kokeilla pikkusen nopeammalla heitolla, vähän korkeampia heittoja edelleen forella kun selkä ei kestä vielä heittää bachand heittoja, no naapuritontin puiden oksat sai joiltakin kohdin aikaisen syksyn,, ;D ,,,eli todennäköisesti fusella saa aikaiseksi suhteellisen pitkiä heittoja sinne minne ne haluu, oli helppo heittoinen ja meni sinne minne ne halusinkin menevän. :D 8)

Fuse on kyllä loistolätty. Rauhallisella vedolla saa aikaiseksi vaikka minkälaisia heittoja. Liitoakin löytyy.