Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: EggBowl 2012 (7k)  (Read 6753 times)

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
EggBowl 2012 (7k)
« on: 21.03.12 - klo:19:06 »
Täältä lisää infoa jos halajat tulla pelaamaan 7k:n perinteiseen pääsiäiskisaan!


« Last Edit: 21.03.12 - klo:19:08 by Hans Wäkevä »

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #1 on: 21.03.12 - klo:19:36 »
Muukaaanaaa!!! Mites Kaarinaa modataan tänä vuonna?

Offline Juhanuha

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 974
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #2 on: 22.03.12 - klo:08:08 »
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #3 on: 22.03.12 - klo:09:23 »
Tuota rataa muokataan vähän ja tulee muutama väylä lisää

Offline Juhanuha

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 974
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #4 on: 22.03.12 - klo:09:28 »
Juu, tietää vain että pistän kisakalenteriin oikean osoitteen :)
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #5 on: 09.04.12 - klo:22:17 »
Täällä juttua kisasta 8)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #6 on: 09.04.12 - klo:22:36 »
Laittakaas pientä kisaraporttia, jotka olitte mukana. Olis kiva kuulla miten meni. Varsinkin ne "uudet" väylät.


Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #7 on: 10.04.12 - klo:08:51 »
Eli mun uudet väylät meni sillee että: väylä nro 6. Otin kummallakin kierroksella 3 kun avasin ch valkyriellä. ekalla kiessillä avaus oli jossain 7 metris mut putti ohi. Väylä 8. Kummallakin kierroksel avaus p2 johonkin 9 metriin toisella kierroksella putti sisää toisella ei ollu ees lähellä :D sit saari väylä ei menny iha putkee ku tulokset oli 4 ja 8... Kun otin 4 avaus oli noin 5 senttii ob kun tuuli nosti p2 taivaasee ja sit ku otin 8 Ni 3 heittoo painoin ob ja tätä enne olin siis -4 6 väylän jälkeen 8) sitten väylä nro 15. Kummallakin kiessillä 2 korttiin. avaus rhynolla isossa hyssessä ja meni ihan kivasti kummatki avaukset mut vähä joutu puuttaa kummallakin kierroksella :) sit väylä nro 16 otin ekalla kierroksella 2 kohtuullisen hyvällä putilla eli jostain 10 sisään ja toisella kierroksella otin 3 ku painoin avauksen 25 metriä pitkäks :D väylä nro 17 otin 3 ja 4 kummallakin kierroksella avaus p2 ekalla kierroksella avaus vähä lähti oikeelle eikä sit jääny puttipaikoille mutta lähestyminen siitä korin alle ja 3 korttii ja toisella kierroksella otin siis 4 avaus p2 todella hyvän näkönen mutta osu siinä korin lähellä olevaan valopylvääseen skippas siitä 15 metriin siitä putti ketjuista ulos pienet rollit päälle johonki 6 metrii ja putti ketjuista ulos ja 4 korttii. :( siinäpä ne uudet väylät oli

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #8 on: 10.04.12 - klo:09:25 »
Kiinnostavaa Leevi. Saariväylä oli aika monelle sellainen murheenkryyni noissa kisoissa. Vaikka mokelsin sen itsekin molemmilla kiesseillä, pidin siitä silti. Ilmeisen hyvin toimii tuo P2 vastaiseen. Heitäkkö sitä jotenkin eri tavalla noissa oloissa vai sopiiko heittää, kuten tyveneenkin? Kun me oltiin siinä kasiväylällä, oli ihan järkky tuuli sieltä tekonurmelta päin. Vedin treeneissä putterilla (P2) ja midarilla (Buzzz), mut jänistin kisoissa ja heitin firebirdillä sellasen iisin matalan vedon sieltä toisen puolen kautta. Eka meni metrin pitkäksi, kun lähti snadisti ylös ja toinen tosi hyvin viiden metrin päähän korista. Puttasin sen kuitenkin alarautaan. Ehkä jännitin, et menee ohi ja outtiin, joka siinä heti takana. Mä vedin Rhynolla noi lyhyemmät tuuliheitot muilla väylillä, mut se teki sit oharit (tai mun tekniikan puute ehkä kuitenkin) saariväylällä, ku ei feidannu vastaiseen yhtään. Meni suoraan vaan ja tippui ku kivi siihen aidan viereen. Väärälle puolen. Kakkosheitto siis. Avaukset heitin firebirdillä saareen isos hyssekulmas (toisin kuin treeneissä). Molemmissa metri liikaa oikeelle ja skipit aidan lankkuun. Grrrrrr...

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #9 on: 10.04.12 - klo:11:58 »
Juu meilläki oli tornado tuuli niillä väylillä ja heitän yleensäkin puttereit tosi suurel spinillä ja heitin ihan normi tyylilläni ja ei se p2 oo mitenkään ylivakaa mikä mulla siis on ja se lentää ihan piikki suoraan :) saariväylällä mä osuin kans siihen aidan ylä lankkuun joka oli tosi harmi koska oli tosi hyvä kierros menossa :-/

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #10 on: 10.04.12 - klo:12:12 »
Aivan. Sääli, että kävi näin...

Tuloksia näköjään jo päivitellään kisakoneeseen.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #11 on: 10.04.12 - klo:13:30 »
Mul on ainaki vakaita nuo uudet P2 Psychot. Ihan kelvollisia kyllä heittopuuhiin.

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: EggBowl 2012 (7k)
« Reply #12 on: 10.04.12 - klo:22:36 »
Mulla on psychoista yks edelline runi se mun ja se on kans aivan loistava heittämiseen 8)