Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Metsuri Mikon treenilogi  (Read 60508 times)

Offline Pohjoistuuli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 270
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karhu
  • Seura: OFS
Metsuri Mikon treenilogi
« Reply #150 on: 03.05.16 - klo:23:40 »
Paluu vanhaan on toiminut joka kerta. Oikeastaan suurin muutos viime kesään kiekkojen kohdalla on PD2, joka korvaa Destroyerin pituuskiekkona. Toimii paljon paremmin, eikä tarvitse pelätä kippaamista. Toisena lisänä on Thunderbird joka tulee yllättävästi PD:n kaveriksi. Hyvin samanlaiset kiekot, tosin mielestäni Thunderbird liitää paremmin.

Tulokset ovat jo nyt parempia kuin viimekesänä parhaimmillaan. Osittain putin, osittain heittotekniikan parantumisen vuoksi. Olen saanut ns. Ahaa elämyksen ja tiedän nyt miten kiekko lentää kauas. Ikää tulee mittariin lisää ja saan kilpailla Mastereissa tästä vuodesta lähtien. Mukavaa että voin kehittyä vielä tälläkin iällä. Teknillisesti olen keskittynyt askellukseen, Kierteeseen ja parempaan otteeseen kiekosta.

Torstaina on ensimmäiset kisat keväällä, nimittäin Kotipizza Open 2016. En odota suurta menestystä, vaan ennemminkin hauskan pitoa ja kisailuun tottumista. 

Kesää odotellessa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
DP2 | Rhyno | ROC3 | Gator | Volt | Fireball | Tesla | Octane | Nitro

Offline Pohjoistuuli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 270
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karhu
  • Seura: OFS
Metsuri Mikon treenilogi
« Reply #151 on: 02.06.16 - klo:00:17 »
PD2 jäi loppujen lopuksi pois rimminsä takia ja paluu Destroyeriin oli valmis. Itse peli on kehittynyt hiljalleen paremmaksi johtuen parantuneesta tarkkuudesta. Kesä on aluillaan ja nyt olen omasta mielestäni paremmassa iskussa kuin viime vuosina.
DP2 | Rhyno | ROC3 | Gator | Volt | Fireball | Tesla | Octane | Nitro