Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Erittäin ylivakaat midarit  (Read 31906 times)

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Erittäin ylivakaat midarit
« Reply #45 on: 03.07.16 - klo:23:01 »
Susiheitoissa hipelöin kaverin Justicea (kuulostaa joltain kauhealta kiertoilmaukselta) ja perhana kun sopi käpälään beadista huolimatta. En osta. En osta. En osta. Hitto.

Osta. Osta. Osta.

Ostin ostin lopulta kaksi Lucidia. En kadu. Pysty ekasta heitosta luottaan heti. Vaan kysynpä, onko näitä sellasia lankunjäykkiä versioita ollenkaan ollut tai nyt saatavana? Jos, niin millä muovilla. Sopii käteen hyvin kyllä mutta vielä paremmin jos ei joustaisi yhtään.

Mulla oli aiemmin yksi punainen metallihileinen Lucid joka oli muistaakseni kovempi kuin tuo nykyinen neonkeltainen Lucid.

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Erittäin ylivakaat midarit
« Reply #46 on: 04.07.16 - klo:09:45 »
Ostin ostin lopulta kaksi Lucidia. En kadu. Pysty ekasta heitosta luottaan heti. Vaan kysynpä, onko näitä sellasia lankunjäykkiä versioita ollenkaan ollut tai nyt saatavana? Jos, niin millä muovilla. Sopii käteen hyvin kyllä mutta vielä paremmin jos ei joustaisi yhtään.

Mulla oli aiemmin yksi punainen metallihileinen Lucid joka oli muistaakseni kovempi kuin tuo nykyinen neonkeltainen Lucid.
Blogin puolellekin vastasin, mutta ehkä tää ois ollu oikeempi paikka.

Ite en o koskaan nähny yhtä kovaa Lucid/Opto/VIP-muovista kiekkoa kuin mitä jäykimmät champit on olleet.

Mulla on myös punainen metal flake Justice ja se on ihan yhtä joustava ku normi Lucid eli ei ainakaan voi automaattisesti sanoa että MF on jäykkä.

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Erittäin ylivakaat midarit
« Reply #47 on: 04.07.16 - klo:10:11 »
Pitihän se itsekin hommata Justice kun sitä on niin paljon hehkutettu. Yhden heiton perusteella paha sanoa mitään, mutta eiköhän sille tule käyttöä :)


Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Erittäin ylivakaat midarit
« Reply #48 on: 04.07.16 - klo:13:03 »
Ostin ostin lopulta kaksi Lucidia. En kadu. Pysty ekasta heitosta luottaan heti. Vaan kysynpä, onko näitä sellasia lankunjäykkiä versioita ollenkaan ollut tai nyt saatavana? Jos, niin millä muovilla. Sopii käteen hyvin kyllä mutta vielä paremmin jos ei joustaisi yhtään.

Mulla oli aiemmin yksi punainen metallihileinen Lucid joka oli muistaakseni kovempi kuin tuo nykyinen neonkeltainen Lucid.
Blogin puolellekin vastasin, mutta ehkä tää ois ollu oikeempi paikka.

Ite en o koskaan nähny yhtä kovaa Lucid/Opto/VIP-muovista kiekkoa kuin mitä jäykimmät champit on olleet.

Mulla on myös punainen metal flake Justice ja se on ihan yhtä joustava ku normi Lucid eli ei ainakaan voi automaattisesti sanoa että MF on jäykkä.

Jep, ei se mun MF ollut tosiaan läheskään niin kova kuin kovimmat Championit.