Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Foban turinoita.  (Read 81680 times)

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Foban turinoita.
« Reply #225 on: 18.03.15 - klo:12:40 »
7. Fd2 antsaa oikuriin luottaen feidiin.

Antsaa jopa? Siis jotain ässäheiton tapaista? Erikoinen valinta tähän mihin yleensä näkee suoraa jollain tai isoa hysseä jollain.

Joo eli oikealle sitä tietä pitkin aika jyrkässä antsakulmassa luottaen, että tulee hyvä feidi ja kiekko on josaain korin läheisyydessä. Tavoitteena kuitenkin päästä yrittämään pirkkoa.

Itse oon heittänyt tässä samaa antsa-ässää samalla kaavalla, mutta C-PD:llä. Hyvin harvoin tulee rumempaa jälkeä kuin par.

Offline Pekka H.

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 211
  • Olen syytön, sillä sipuli!
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Foban turinoita.
« Reply #226 on: 18.03.15 - klo:13:37 »
oliko pahasti liejua keinarissa?

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Foban turinoita.
« Reply #227 on: 18.03.15 - klo:15:17 »
Keinari on aika jees. 2 ja 5väyläl jäätä ja vähä mutaa siel tääl
 Pystyy pelaa hyvin
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Foban turinoita.
« Reply #228 on: 27.10.16 - klo:19:54 »
Kausi 2016 summarum....

En hommannut lisenssiä ja tämä oli täysin oikea päätös. Kaudella 15 lisenssi oli ja kisoissa rämpiminen oli kamalaa. Tänä vuonna oli tarkoitus treenata kamalasti ja palata voimalla kaudella 2017. No eipä kamalasti tullut treenattua, mutta vaikeaimmat osa-alueet tuli hinkattua läpi. Kaudelle 2017 lisenssi taskuun ja katsotaan mitä tulee. Järkeä on tullut peliin huomattavasti joten tulosta saattaa syntyä. Pidetään kuitenkin turhat odotukset ja tavoitteet taka-alalla ja keskitytään hauskan pitoon, rentouteen ja sitä kautta tuloksen tekoon.

Putti on kehittynyt, kehittynyt huomattavasti. Tämän ei pitäisi olla ongelma, mutta sittenhän sen näkee. Edelleen tulee lyhyitä missejä, mutta kympin rinki on ~85% joka on ihan ok minulle. Lisäksi kauempaa putit uppoaa 1-2per rundi ja lisäksi hyppyputti on osoittautunut tehokkaaksi tavaksi hoitaa lähärit. Tiedän ettei näillä mun prosenteilla suomen mestaruuksia voiteta, mutta jos nyt ei kuitenkaan suomen surkein puttaaja enään olisi. Haha

Draivi on myös jees. Kilsaa en draivaa vieläkään, mutta suunta ja distance ok mallillaan ja tasaisuus hyvä. Tää on ok mulle. Putterit lentää tarkasti, midarit yllättävän pitkälle ja draivereissa oon aökanut heittää vakaampia jotta pysyn väylällä.

+friba on saatanan hauskaa. Vaikka kirjoitus onkin sekavaa ja pomppii :)
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Foban turinoita.
« Reply #229 on: 27.10.16 - klo:20:52 »
Welcome back! Sopivasti offseasonille  ;)
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Foban turinoita.
« Reply #230 on: 29.10.16 - klo:16:05 »
Welcome back! Sopivasti offseasonille  ;)

Thanks man.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Foban turinoita.
« Reply #231 on: 29.10.16 - klo:16:13 »
Eilen oli puttitreeni päivä. Kuulokkeet korviin ja lähikoululle treenaa puttia. Laitoin 20min 7-8metrisiä putteja eli toistoja tuli reilusti. upotus prosentti varmaan ~90. Juurikaan isoja missejä ei tullut. Suunta pysyi hyvänä, asento ja tyyli samana, mutta osa jäi hieman matalaksi. Kolmella putterilla treenaan ja se tuntuu sopivalta määrältä. Neljä tuntuu siltä että siinä on yksi liikaa. Lopuksi laitoin parisen kymmentä 12-13m puttia hyvällä noin 50prossan upotuksella.

Tänään oli sitten eeppiset malminiityn viikkokisat joissa jahdattiin tuntuvaa holari pottia. Mukana mulla kaikki kiekot mitä sielä tarvitsee. Eli laulaja, pure ja joutsen puttailuun. -9 kahden kierroksen kisassa eli 9x2. Yhden helpon putin missasin ja pari avausta oli kehnoja. Muuten perus kauraa ja toiseksi tulin tiukan väännön jälkeen. Ha. Jokaisella väylällä lähestulkoon yritin houlia mutta tänään ei ollut lähelläkään.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2