Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Iiron reenit.  (Read 49851 times)

Offline izos

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 206
  • Kisattu on ja kisataan vielä.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Iiro Lönnqvist
  • Seura: KFG
Iiron reenit.
« on: 07.01.14 - klo:16:13 »
Terve.
Joo päätin nyt sitten aloittaa oman blokin kirjoittamisen kun niitä jos lueskellut. Kirjoitan tän varmaan muitten iloksi ja itseä muistuttamaan tulevaisuudessa kehityksestä. Tietenkin kommentointi on tosissaankin suotavaa ja ohjeita otetaan vastaan.

Siis olen aloittanut fribaamisen elokuun lopussa muistaakseni 23 päivä elokuuta. Olen siis aivan aloittelijan tasolla.
Aloitin fribaamisen iso ja pikkuveljen kannatuksen johdosta ja siitä se sitten lähti. Irti ei varmaankaan pääse enään ikinä kun on miehen mennessään vienyt.

Olen pääsääntöisesti heitellyt karkkilan ja hyvinkään radoilla. Karkkilan rata kun sattuu olemaan takapihalla. 1 Tiille on matkaa 250m ja 18 on matkaa kotiin 50m. karkkila toimii pääsääntöisesti mun omaaloitteisena yksin heittely paikkana. Hyvinkäällä käyn sitten isoveljen kanssa heittelemässä todella usein tai siis silloin kun sinnepäin pääsen ja on valoisa aika. Liityin hyvinkään discgolffiin ja hankin b-lisenssin nyt alkuvuodesta ja olisi tarkoitus ruveta kiertämään joitain kisoja että saisi sitä kisa kokemusta ja jännitystä vähemmälle. 

Ensimmäiset kisat tuli heitettyä tuossa meilahden milleniumeissa. Lähettiin sinne isoveljen kanssa ihan hubailee ja kattelemaan meininkiä ja kivaahan siellä oli kun jännityksestä pääsi eroon :) Noh sijoitus ekoissa kilpailuissa ei päätä tietenkään huimannut kun jäin viimeiselle jaetulle sijalle :D eihän tuo haittaneen kun on vasta 4kk takana ja taisi melkein olla kuukauden taukokin tuossa loka marraskuun taittuvilla työkiireiden takia. JA ratahan oli täysin uusi tuttavuus minulle. Ja eihän tuosta ole kuin suunta ylöspäin :)