Ylläpito tiedottaa > Kilpailut

Miks just mä -kisa

<< < (12/12)

HAH:

--- Quote from: Tino.tiihonen on 23.07.14 - klo:12:00 ---No miks just mää? no koska sellaiselle olisi tosiaankin käyttöä kun en itse omista yhtäkään midaria. Ja ainahan kaikkialla sanotaan että midari on hyvä aloittelijoille! Tukekaa uutta harrastajaa :)

--- End quote ---

Oot inan myöhässä.

BlackStar:
Suosittelisin lukon käyttöä...

JanneRäsänen:
Mä en ainakaan tuota kiekkoa ansaitse ja halua, kun en pysty järkevästi viskomaan nimimerkki sairasloma heittokädestä johtuen ja kolme päivää käsikirurgin tapaamiseen. Kortisonipiikistä leikkausnakitukseen odotus. Ei mennytkään kuin vajaa 18 vuotta, että keksittiin, että jaa ei sulla olekaan vain tenniskyynärpää (jo leikattu) vaan sen päälle pahin käsivamma amputoimista vaille, eli rannekanavasyndrooma. Joten homma kiva, kun tenniskyynärpään hoito venyttely on pahin, mitä voi tehdä ranteelle. Joy and kirosanat, kun ranteelle pahinta on venyttelyn jälkeen puristaminen. No kukapa sitä kiekosta kiinni pitää tarvitsee tai lihasten ja jänteiden tärinä välttää tarvitsee? Olen heittänyt yhtä vähän vuodessa vain niinä vuosina, kun kesällä käsivamma(t nykytiedon mukaan) ovat estäneet heittelyn ja silti tehnyt pirkkoenkkani per kierros ja olin kolmen treenipäivän jälkeen henk. koht. enkkavauhdissa Talissa kaksi ekaa lenkkiä ainoalla käyntikerralla tänä vuonna ja vasta sitten käsi hyytyi ja enkka jäi saavuttamatta. Kiva olla muutamat heitot (en varmaksi muista, olinko parhaimmillaan tokan lenkin aikana 3 tai 4 alle) miinuksella ja päätyä reilusti plussalle lopuksi, kun käsi hoitaa lähinnä olkapäästä roikkumisen virkaa.

Ketju oli kuolemassa, joten herättelyä vaan.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version