Frisbeegolf-keskustelu > Frisbeegolf

Vammoja, vaivoja tai muita kipeytymisiä

<< < (2/12) > >>

tuomasv:
Vähän sama juttu kuin kitaran tai muun kielisoittimen kanssa, sormien nahka kyllä sopeutuu käytön myötä.

Mikael Häme:
No mullakin se nyt on ehtinyt jo kovettua aika hyvin, mutta silti kipeä jos sattuu muutamana peräkkäisenä päivänä heittämään. Ehkä se ei vielä vaan niin hyvin kovettunut, että häväis tuo kipu kokonaan.

Foressa oon juu mäki huomannu ton kyynerpään kipeytymisen, ei kyllä niin paljon ettei heittää pystyis. Onkohan tämäkin sitten vaan totuttelukysymys, paitsi jos sä nyt oot pari vuotta pelkkää foree heittäny nii kai se nyt siinä ajassa ois tottunu.. :o Mulla kans rystyn kanssa oman harrastamisen alkuvaiheilla ongelmia käden kanssa; saattoi olla koko käsivarsi ihan hajalla muutamien heittojen jälkeen, mutta käsi sopeutui aika nopeesti.

Maikkari:

--- Quote from: Mikael Häme on 06.03.14 - klo:14:20 ---No mullakin se nyt on ehtinyt jo kovettua aika hyvin, mutta silti kipeä jos sattuu muutamana peräkkäisenä päivänä heittämään. Ehkä se ei vielä vaan niin hyvin kovettunut, että häväis tuo kipu kokonaan.

Foressa oon juu mäki huomannu ton kyynerpään kipeytymisen, ei kyllä niin paljon ettei heittää pystyis. Onkohan tämäkin sitten vaan totuttelukysymys, paitsi jos sä nyt oot pari vuotta pelkkää foree heittäny nii kai se nyt siinä ajassa ois tottunu.. :o Mulla kans rystyn kanssa oman harrastamisen alkuvaiheilla ongelmia käden kanssa; saattoi olla koko käsivarsi ihan hajalla muutamien heittojen jälkeen, mutta käsi sopeutui aika nopeesti.

--- End quote ---
Nyrkkisääntönä on pitäisin, että jos jokin paikka kipeytyy (tosi monella esim. kyynärpään seutu), niin tekniikassa on jotain vikaa. Oma kaveri valitteli aina että "Mikä siinä on, kun salilla nostelee isoja painoja, mutta kun tulee vähän heittämään frisbeetä niin on aina kyynärpää kipeä", neuvoin häntä loppusaatossa ja kipu katosi.

wakabunga:
Tekniikassa joo on tod näk foressa vika, mutta bäkkäri täl hetkellä sen verran hyvä foreen verrattuna et tuollainen 60-70m fore on ihan hyvä olla takataskussa. Ja forea kyllä melkeempä käytän ainoastaan pakosta, muuten aina bäkkäri.
Luulen että mun foresta kyynärpää kipeytyy sen takia koska se saatto jää paljon lyhyemmäksi kuin bäkkärissä, ja tavallaan töksähtää kesken kaiken se saatto. Itsellä ainakin, voi olla että korjaantuu pidemmällä saatolla mut tuntu että kippaa yli aina sillo.

fobba:
Mulla nilkka sano poks lokakuun alussa kun astuin tiin yli. Turposi reilusti ja oli kipeä pitkään. Pari viikkoa piti ottaa fribatessa iisiä ettei satu. Juoksemista ei kestänyt moneen kuukauteen kunnolla eli jalkapallo jäi talveksi pois. Muutaman kerran yritin, mutta kivut oli hirveät. Nytten jalka on ok kunnossa ja kestää jalista taas.

Välillä tulee järkyttävää hermokipua edelleen kävellessä ja täysiä draivatessa jalkapöytään. Tuntuu siltä kuin luu kasvaisi lisää eli luultavasti rasitusmurtumia jalkapöytä täynnä. Tämä ei tosin johdu pelkästään frisbeen pelaamisesta, mutta on tämä aktiivinen radalla kiertely kyllä lisännyt kipuja. Intissäkin lääkäri sano näihin rasitusmurtumiin että ne lähtee sillä millä on tullut eli kävelemällä :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version