Frisbeegolf-keskustelu > Frisbeegolf

Hehkutusketju

<< < (2/276) > >>

Flick Maniac:
Putterit menee kauas. Tykkään.

jtrogen:


--- Quote from: SanMiguel on 10.04.14 - klo:19:51 ---Putterit menee kauas. Tykkään.

--- End quote ---
Kui kauas? Löytääkö niitä enään heiton jälkeen?

Flick Maniac:
 ;D Yhtä en meinannu itseasiassa löytää, avoimelta kentältä kun en muistanut että meni niin kauas. Jalkamitalla jotain 75-80m on varmaan hyvä keskiheitto, mut pikku harjun päältä pistelin vähän kovempaa niin satanen about ja sit en löytänykään sitä. Mut se vaivattomuus on se juttu, ei nyt ihan mitään tekemättä autopilotilla, mut niinkun voimaa ei hirveesti tarvisi kun käyttää koko kroppaa.

jtrogen:


--- Quote from: SanMiguel on 10.04.14 - klo:20:04 --- ;D Yhtä en meinannu itseasiassa löytää, avoimelta kentältä kun en muistanut että meni niin kauas. Jalkamitalla jotain 75-80m on varmaan hyvä keskiheitto, mut pikku harjun päältä pistelin vähän kovempaa niin satanen about ja sit en löytänykään sitä. Mut se vaivattomuus on se juttu, ei nyt ihan mitään tekemättä autopilotilla, mut niinkun voimaa ei hirveesti tarvisi kun käyttää koko kroppaa.

--- End quote ---

Joo olen pitkään yrittänyt ymmärtää mitä se vaivattomuus tarkoittaa ja pikkuhiljaa olen päässyt siitä jyvälle. Kait sitä vois tässä vaikka hehkuttaa kun on kuitenkin jo kaksi vuotta hakannut päätä seinään. No sullahan on ihan kivalla mallilla ja kyllä se varmaan tästä itsellä kun jaksaa pommittaa vaan.

Danny:
Kaikki on ihan kypsiä frisbeegolfiin, koska olen selittänyt, että draivi lentää nyt tarkemmin, ja pidemmälle kuin ennen!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version