Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

Discraft

(1/116) > >>

fribahio:
mitä draiveri, midari, putteri kiekoista suosittelette hankittavaksi discraftilta, jokaista kolme kappaletta eli yht. 9 discraft kiekkoa haussa jotka soveltuvat european open 2011 nokian haastavalle radalle pelattaviksi. kevättä odotellessa.

Libbo:
Ite käytän discgraftilta
midarit: Buzzzz, Hornet ja Drone. Olen ollut kyllä tyytyväinen kiekkoihin ja kaikki kiekot tuntuvat samalta kun ottaa käteen.
Draiverit:  Nuke, Flash ja Stalker. tällä hetkellä ainostaan nukeja kassissa. discgraftin draivereista. Predator on ihan hyvä kämmen kiekko.
Puttereista en osaa sanoa ei ole käyttö kokemusta.

Pekka H.:
Mä käytän tällä hetkellä kahta kiekkoa discraftilta Buzzz ja Buzz SS. Mielestäni ylivoimaisesti paras midarikiekko mitä oon koskaan heittänyt. Toimii myös suht pitkänä "draiverina" myös. Eli siihen saa laittaa voimaa taakse ja kiekko menee suoraan, tekemättä mitään odottamatonta.

Juhanuha:
Midareistahan tuota Buzzzia kyllä uskaltaa suositella, on monen (myös minun) lempikiekkoja ja syystäkin.
Toimii! Varsinkin FLX muovilla!

JARVASTO:
Buzzz on ehdoton ja draivereista jos haluaa sellaasen kiekon millä voi heittää melkeen minkä väylän vaan niin suosittelen SS Avengeria. Sillä pystyy heittään annukkaa kevyttä hyssee ja luoti suoraa. Vaatii vaan hiukan treeniä.

Ykskää discraftin putteri ei oo sopinu mun nakki sormille joten en niistä voi suositella mitää. Maniac ;)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version