Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Discraft  (Read 361147 times)

Offline Icarus666

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marzo
Vs: Discraft
« Reply #510 on: 01.11.16 - klo:16:52 »
Okei, pari heitto videota jostain löytyi ja näytti ihan hyvin kestävän heittoa. Talvikaudelle on kiva ottaa testiin puttereita ja midareita ja tää vaikutti ihan pätevältä uudelta tuttavuudelta. :)

Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Discraft
« Reply #511 on: 01.11.16 - klo:17:10 »
Okei, pari heitto videota jostain löytyi ja näytti ihan hyvin kestävän heittoa. Talvikaudelle on kiva ottaa testiin puttereita ja midareita ja tää vaikutti ihan pätevältä uudelta tuttavuudelta. :)

Juu kyllä ihan suosittelen :)

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Discraft
« Reply #512 on: 23.01.17 - klo:12:18 »
Discraft lopettaa sit läjän moldeja ja tietyissä muoveissa:
http://discraftfactorystore.com/collections/out-of-production

Merkittävimpinä Avenger, Hornet, XS ja sit Dronesta Premium muovit sekä Buzzz FLX! Etenkin flexi bussi myynyt Suomessa aina hyvin.

Nyt on aika hamstrata jos osu omalle kohdalle.  ;)

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Discraft
« Reply #513 on: 23.01.17 - klo:19:23 »
Discraft lopettaa sit läjän moldeja ja tietyissä muoveissa:
http://discraftfactorystore.com/collections/out-of-production

Merkittävimpinä Avenger, Hornet, XS ja sit Dronesta Premium muovit sekä Buzzz FLX! Etenkin flexi bussi myynyt Suomessa aina hyvin.

Nyt on aika hamstrata jos osu omalle kohdalle.  ;)

Lähinnä onni ettei lähteny ykskää mun bägissä oleva kiekko pois tuotannosta! Kaikkia saa jatkossa viel, wuhuu. Toi Avenger lähinnä ihmetyttää?
Team Discraft / #71739

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Discraft
« Reply #514 on: 23.01.17 - klo:20:32 »
On kyllä aika erikoinen tuo ESP FLX Buzzzin lopetus, täällä tuntuu olevan joka toisella sellainen laukussaan. Omastakin bagista löytyy kaksi ja ne ei ole lähdössä sieltä kovin herkällä pois, joten pitääpä hommata muutama varastoon.

Taitaa muuten Z FLX jäädä kuiten tuotantoon? Onko jollain kokemusta nuista?

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Discraft
« Reply #515 on: 24.01.17 - klo:07:28 »
On kyllä aika humoristinen veto. Veikkaan että FLX Buzzz on myydyin kiekko Discraftilta, ainakin Suomessa.
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Discraft
« Reply #516 on: 28.01.17 - klo:16:17 »
Ite en oo koskaan edes kokeillu ESP FLX muovia missää mun kiekossa. Onko tosi että se ESP FLX muovinen Buzzz olis kaikkein vakain Buzzz..? Kertokaa myös vähän kokemuksia ja mielipiteitä siit vakaimmasta Buzzzistanne, mikä muovi/paino/väri jne. Ennen kesää tarkotus olis sellanen jostain löytää ja jatkuva hakeminen kesken..  ::)
Team Discraft / #71739

Offline kaarlos

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
  • Seura: Puska Puttaajat / JyLi
Vs: Discraft
« Reply #517 on: 28.01.17 - klo:17:55 »
Kertokaa myös vähän kokemuksia ja mielipiteitä siit vakaimmasta Buzzzistanne, mikä muovi/paino/väri jne. Ennen kesää tarkotus olis sellanen jostain löytää ja jatkuva hakeminen kesken..  ::)

Itse olen Z / Glow Z ja Ti-muovisia buzzzeja heittänyt ja ainakin noista omista yksilöistä kaikki titaniumit ovat vakaampia kuin zetat. Kaikki 175-180 grammaisia.

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Discraft
« Reply #518 on: 28.01.17 - klo:20:51 »
limited edition glow flx buzzz normi glow väri ja pehmeä muovi, aivan eri planeetalta kuin muut buzzzit
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline ollie

  • Juniori
  • **
  • Posts: 77
    • View Profile
Vs: Discraft
« Reply #519 on: 05.02.17 - klo:16:14 »
Vaiheilen tässä ESP Zonen ja Z FLX Zonen välillä. ESP Zone on ollut mulla pitkään käytössä, mutta tuntuu nykyään vähän liukkaalta uusien pitävien muovien rinnalla. Z FLX tuntuu kaupassa ainakin aika pitävältä, mutta miten on kylmillä ja märillä keleillä? Kumpi on pitävämpää? Joku valitteli, että Z FLX on melko liukasta, kuin pehmeää elite Z:taa.

Offline Ipe

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
Vs: Discraft
« Reply #520 on: 05.02.17 - klo:17:27 »
Minusta esp on pitävempi. Mulla zflx pitää pohjasta hyvin, mut kannessa on semmonen outo mattapintainen pieni "uritus" niin siihen en oo saannu hyvää tuntumaa. Minun käteen Elite-Z:ssaki on parmpi pito ku zflx:ssä.

Offline Hormoni

  • Juniori
  • **
  • Posts: 75
    • View Profile
    • PDGA #70697
  • Oikea nimi: Tuomas Sievers
  • Seura: Disc Golf Vikings
Vs: Discraft
« Reply #521 on: 07.02.17 - klo:17:48 »
Jos jaksat hieman metsästää ja maksaa jonkusen euron lisää, on itselle parhaimman tuntuiseksi Zoneksi osoittaunut ehdottomasti Crystal FLX -muovi. Näitä ei enää hirveästi ole tarjolla, mutta jos löytyy, niin ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. :)

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Discraft
« Reply #522 on: 07.02.17 - klo:18:00 »
Samaa Cryztal FLX-muovia on myös Buzzzeja. Aivan maaginen muovi, Z-FLX on muuten aika lähellä mutta Cryztal on nahkeampi. Oma suosikkini helposti.

Noiden Bottom stampattyjen Glow FLX Buzzzien metsästäminen alkaa olla sellaista urheilua, että kannattanee keskittyä johonkin sellaiseen jota voi oikeasti jostain löytääkin. Voin antaa tavattaessa kokeilla, on tosiaankin Buzzziksi vakaa ja mainio muovi.

Z-FLX tuntuu kuluvan nahkeammaksi, mutta toki sitä hieman ensin heittää.


Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Discraft
« Reply #523 on: 26.04.17 - klo:23:16 »
No mite se Machete ny lentää si? Kohta tulee muutama testii kans itelle.
Team Discraft / #71739

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Discraft
« Reply #524 on: 27.04.17 - klo:11:59 »
No sittenhän sen näet ;D
Eilen pääsin kahta kokeilemaan. On todella jyrä kiekko, ainakin minun hentoisilla heitoilla. Mulla on uudet FLICK ja OS NUKE mitkä ajavat minulle saman asian kun Machete. Tosin omistamani saan lentämään pidemmälle, ennen jyrkkää vasemmalle kääntymistä.
Macheten rimmi ei sopinut käteeni niin hyvin kun Nuken taikka Flickin, että senkin takia lienee heitot jääneet lyhyemmiksi.
Machete on hieno nimi kiekolle ;), ja ei todennäköisesti ole moineskaan mistään tuulesta.
Mainio kiekko osaaville käsille, ja kovassa vastatuulessa. Uskaltaa mennä Kaatikselle kelillä, kun kelillä!