Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Himos DGP  (Read 5224 times)

Offline yannara

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 486
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika S
  • Seura: NFS, FGC Hyrylä
Himos DGP
« on: 22.07.14 - klo:18:40 »
Onkos kukaan käynyt ?

Onko 5€ arvonen kierros?
Perustekniikkani mukaan kiekko lähtee hyssessä liiallisella voimalla jonka alivakaus korjaa

Offline Nautilus

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
Vs: Himos DGP
« Reply #1 on: 22.07.14 - klo:20:39 »
Mun mielestä ei. Avointa väylää laskettelurinteillä ylösalas. Toisaalta maisemat on aika makeet ja saa neppailla alamäkeen, kunhan jaksaa ensin kiivetä :D.

Offline herbie

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 32
    • View Profile
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Himos DGP
« Reply #2 on: 24.07.14 - klo:13:31 »
Ei todellakaan ole.
Ainoa hupi on alamäkiliidätykset, mutta rata ei innosta edes kiertämään kahteen kertaan. Turhan avoimia ja yksitoikkoisia väyliä ja liian lyhyet tiit.

Offline hypodermic

  • Juniori
  • **
  • Posts: 62
    • View Profile
Vs: Himos DGP
« Reply #3 on: 09.08.17 - klo:12:16 »
Himoksen radalla nykyään 18 väylää, ilmeisesti viime kesänä päivitetty. Jos jollain on suht tuoreita kokemuksia radasta niin laittakaahan tulemaan, tietää vähän kannattaako tuonne jkl:stä ajella nakkelemaan. Puitteet ainakin luulis olevan ihan jees, ja fgr:n mukaan viikottainen ylläpitokin löytyy.

Offline jahx

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Vs: Himos DGP
« Reply #4 on: 29.09.17 - klo:15:51 »
Himoksen radalla nykyään 18 väylää, ilmeisesti viime kesänä päivitetty. Jos jollain on suht tuoreita kokemuksia radasta niin laittakaahan tulemaan, tietää vähän kannattaako tuonne jkl:stä ajella nakkelemaan. Puitteet ainakin luulis olevan ihan jees, ja fgr:n mukaan viikottainen ylläpitokin löytyy.

Etuysi on melkein muuttumaton, avointa ylä- ja alamäkiliidätystä. Takaysillä on jo vähän enemmän omaa luonnetta, mutta sielläkin homma muistuttaa enimmäkseen tuota samaa pitkää liidätystä joko ala- tai ylämäkeen, parin tasamaaväylän kera. Viikottainen ylläpito oli viikkisten takia käytössä, jotka loppuivat elokuun alussa.