Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

Discmania

(1/488) > >>

Champion:
MItä mieltä ootte??  Discmania FD Jackal   http://www.discmania.fi/shop/products/680

Flick Maniac:
kauden ainoa kokonaan uusi kokeilu (blizzardia ei oo vieläkään enkä oo varma tuleekokaan) ja suoraan bägiin. Taisin valita kerrasta oikein (S-FD 170g) kestävää muovia, ei holtiton flipperi, tykkää 80% tehoista ja liitää ku vimmattu. Feidi on todellakin olematon suorissa heitoissa. Ei tääkään viisastenkivi ole, eli ei huonoa heittoa paremmaksi tee, mutta onnistuneet on toooodella kauniita leijasiivuja.

D-line kuulemma hyvinkin alivakaa ja kuluu nopeaan. C-line himpun vakaampi, tuskin mitään syytä pitää kaikkia bägissä, vaan valkkaa sen itelle sopivan.

keep_it_real:
Hiljaa heitettynä hyvä, kovaa heitettynä melko susi mun käsissä. Vaatii aika rahallisen vedon, ni lentää tosi nätisti.
Mä ku taas tykkään repiä kunnolla, ni ei soveltunu mulle :D

dppedro:
Mulla on D-line 166g ja S-line hankinnassa. Tykkään kiekon tuntumasta, saan siitä hyvän gripin. Toimii itselläni Leopardin korvaajana, selkeästi lähtee myös paremmat siivut rennolla vedolla, D-line on toisinaan liiankin alivakaa sillä voi siis heittää oikealle kääntyviä heittoja.

Champion:
Ok.. Hain eilen postista mun D-line Jackalin 168g ja heti tuli pituusennätys. Joo se oli aika alivakaa mutta mulle se on hyvä vaan.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version