Frisbeegolf-keskustelu > Tekniikkakeskustelu

Rollerit

<< < (2/14) > >>

jauza:
Onko forerollerissa parempi heittää jyrää vai alivakaata?

Hans Wäkevä:

--- Quote from: jauza on 31.05.12 - klo:20:18 ---Onko forerollerissa parempi heittää jyrää vai alivakaata?

--- End quote ---

Vakaata mun mielestä, mut en oo mikään forerollereiden asiantuntija :)

ForeForEver:

--- Quote from: Hans Wäkevä on 31.05.12 - klo:20:14 ---
--- Quote from: ForeForEver on 31.05.12 - klo:18:40 ---prodiscus respecti, olen tätä lättyä nyt testaillut rollereihin ja ilmalento sekä maassa rullaus on todella suoraa. tietysti kun vauhti hiipuu alkaa kallistuminen mutta muuten kulkee naurettavan suoraan. muuta käyttöä en ko. kiekolle ole vielä keksinyt :) heitän tätä 90% tomahawkilla

--- End quote ---

Eiks Respekti oo ihan naurettavan vakaa kiekko? Tarkoitatko legendaa mahdollisesti?

--- End quote ---

siis duodanoin, en ole varma :P kiekossa kun ei mitään lue, RHBH vedossa tätä kiekkoa saa painaa oikein kunnolla oikealle koska vääntää heti vasuriin ja rajusti. Sivuprofiili on aika korkea ja en millään usko että sen nopeus voisi olla 13?? Laitan ehkä kuvan niin joku paremmin prodiscukset tunteva voi sanoa mikä se kiekko on, valmistajan sivuillakaan ei ole sivuprofiilikuvaa. Vaihdoin itse tämän lätyn kaverilta eikä hänkään osannut sanoa nimeä tälle.

Forerolleri, eikös tämä ole aika sama kuin tomahawk-heitto? Sillä siis tätä olen nyt oppinut heittämään ja pituutta tulee parhaimmillaan kyllä naurettavan paljon. Tänään juuri pari tuntia sitten pelastin itse puskasta tällä kiekolla. Pienestä ikkunasta kevyellä näpyllä lähestyminen 2m päähän korista.

McMake:


--- Quote from: ForeForEver on 01.06.12 - klo:00:49 ---Forerolleri, eikös tämä ole aika sama kuin tomahawk-heitto? Sillä siis tätä olen nyt oppinut heittämään ja pituutta tulee parhaimmillaan kyllä naurettavan paljon.

--- End quote ---

Eikö tuo tomahawk ole jonkinlainen upsi ja rolleri kuitenkin menee ihan maassa?

ForeForEver:

--- Quote from: McMake on 01.06.12 - klo:14:04 ---

--- Quote from: ForeForEver on 01.06.12 - klo:00:49 ---Forerolleri, eikös tämä ole aika sama kuin tomahawk-heitto? Sillä siis tätä olen nyt oppinut heittämään ja pituutta tulee parhaimmillaan kyllä naurettavan paljon.

--- End quote ---

Eikö tuo tomahawk ole jonkinlainen upsi ja rolleri kuitenkin menee ihan maassa?

--- End quote ---

niin joo siis kyllä, tomahawki tosiaan tekee siis sen silmukan ja tämä kiekko samalla tekniikalla heitettynä tulee suorana maahan ja lähtee rollaamaan...

Edit: niin ja siis olen pitänyt/käsittänyt että tomahawk olisi vain otteen nimi? Samoin thumber? Eli siis että kummallakin tyylillä voi heittää sekä rollereita että upseja?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version