Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 417874 times)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #270 on: 31.07.15 - klo:15:26 »
Juu kiitos! Villi kortti oli suuri mutta iloinen yllätys! On todella suuri ilo ja kunnia pelata lajin SM-kisoissa huippupelaajien kanssa. Moni varmaan funtsaa että mitä v...tua toi tuolla tekee, mutta lupaan tehdä parhaani ja nauttia kisasta täysin siemauksin. Palaa paremmalla ajalla aiheeseen ja aiheettomuuksiin ensiviikolla.

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 551
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #271 on: 31.07.15 - klo:18:29 »
Seurajohto odottaa menestystä. :)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #272 on: 03.08.15 - klo:20:31 »
Niinhän sen kuuluu aina tehdä, mutta tässä tapauksessa seurajohdolta odotetaan menestystä!
Mutta tosiaan, SM-kisaan pääsin villikortin turvin, kiitos heille jotka sen minulle myönsivät. SM-kisat ovat vuodesta toiseen kauden kansallinen huippu tapahtuma, ja pitäisi olla jokaisen sinne mielivän pelaajan kauden ykköstavoite. Uskon että jokainen luokka on ennalta tasainen ja voittajia sekä mitalisteja on todella vaikea veikata...ainakin oikein. Ratahan on mainio, ja useat väylät tarjoavat mahdollisuuden tietoiseen riskin ottoon kunkin kykyjen mukaan. Varmasti hienot kekkerit tulossa, ja ainakin itse olen iloinen siitä että saan itse olla osallisena niissä kemuissa. Viikko sitten kävin ensimmäistä kertaa Mukkulassa pelaamassa +19 tuloksella. Sillä tuloksella ei juhlita, mutta yritän toki sitä itse kisassa parantaa.
Tällä kertaa en aseta itselleni mitään sijoituksellista tavoitetta, mutta teen kaikkeni että jokaisella kierroksella pelaan ratingiani paremman tuloksen.
Rajamäellä herätettiin viikkokisat henkiin tänä kesänä, ja aika pitkälti olen itse kapellimestarina häärinyt. Toki apuja on tullut tarpeeksi, ja veto vastuu siirtyykin torstain kisan jälkeen jollekulle toiselle, kun itse olen muissa maisemissa kuukauden päivät mm. Mukkulassa. Rajamäellä on ollut leppoisat pikkukylän kisat vanhojen ja uusien tuttujen kesken joita on silloin tällöin värittäneet kaukaa ulkopaikka kunnilta saapuneet vieraat. Hauskaa on ollut!
SM-kisojen jälkeen seuraava lajiin liittyvä kohokohta on sitten Tammisaaren pro kisa syyskuussa mihin yllättäen ehdin ilmoittautua. Ja mihin mulla oli aikataulullisesti mahdollista mennä. Hauskaa siinä oli että olin juuri paria päivää aikaisemmin jutellut yhdelle kaverille että tänä kesänä en  taida päästä rakastamalleni radalle kisaamaan, kun ei näkynyt missään mitään kisa ilmoja. Vaan tulihan se sieltä! Tammisaari niin ratana kun kisapaikkakuntana on yksi suurimmista ellei suurin suosikkini kautta aikain. Sieltä on niin paljon hyviä muistoja vaikken ole siellä ikinä pärjännytkään. Tuskin maltan odottaa, että pääsen taas tykittämään ykkösväylän avauksen oikean puoliseen outtiin, vaikka väylä on kilometrin levyinen. Ja mahtavaa on heittää sieltä kallion päältä siihen pieneen saareen, osumatta siihen ikinä!
SM-kisaan palatakseni: pienimuotoinen viimeistely harjoitus on päällä. Bägin sisältö alkaa vakiintua, ja jonkinmoinen tuntuma kiekkoihin alkaa löytymään. Ainoastaan koko ajan paheneva dementiani huolestuttaa, unohdin kaksi erittäin tärkeää kiekkoa parin päivän sisään jonnekin. En siis hävittänyt, vaan yksinkertaisesti unohdin ne kun heittelin useita lekoja putkeen pitkin maisemaa. Nimestä ja puh.numerosta huolimatta kukaan ei ole niistä minulle infonnut tai sitten kukaan ei ole niihin törmännyt. Sininen kuplamuovi DD2 unohtui ehkä Riihimäen keskustan pikkuradalle, ja vaalean punainen Blizzard Katana unohtui tod.näk Rajamäen kentälle tai golfkentälle Rock the golf tapahtumassa. Molemmat kiekot erittäin tärkeässä roolissa peleissäni.

Nyt kaikki SM- kisaan osallistujat kova treeni päälle, ja tehdään järjestävä seura onnelliseksi kovalla tulostasolla. Se on palkinto heidän kovasta duunista kisan järkkäämisestä.

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 551
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #273 on: 03.08.15 - klo:21:36 »
Tiesithän, että Tammisaaren prokisa on samana viikonloppuna kuin Syysmyrsky...

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #274 on: 04.08.15 - klo:07:46 »
TÄH!
Olenko mä ihan vatipää? Kisakoneesta ymmärsin että Tammisaari on 12.9 ja Syysmyrsky 26.9 :o

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 551
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #275 on: 04.08.15 - klo:10:23 »
Mä varmaankin olen sitten se vatipää kun olen ollut koko ajan sitä mieltä (tarkastamatta), että Syysmyrsky on puolessa kuussa. Saakeli. Pahoittelut sotkemisesta.

Etkä muuten ole ainoa jolle olen tämän sotkenut.

Niin sitä ihminen leimaa itsensä julkisesti vähintään hölmöksi, jos ei jopa tyhmäksi ?

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #276 on: 04.08.15 - klo:11:52 »
Ei tu ole vatipäisyyttä, ei hölmöyttä eikä edes tyhmyyttä. Se on vaan sitä kun setämies touhuu niin paljon niin menee äkkiä kisat ja päivämäärät sekaisin. Minäkin menen aina välillä sekaisin varsinkin futiksen osalta, kun pyörittää kahta jengiä, pelien ajankohtien kanssa.
Mutta minä olisin ollut vatipää jos en olisi ymmärtänyt oikein kisakoneessa mainittuja päivämääriä.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #277 on: 06.08.15 - klo:09:09 »
APUVA!!!
Googlettakaa hyvät ihmiset Nurmijärven uutiset, ja käykää äänestämässä uuden frisbeegolfradan rakentamista Klaukkalan Lintumetsään.
Kiitos!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #278 on: 06.08.15 - klo:09:17 »
ja vielä linkki äänestykseen www.nurmijarvenuutiset.fi

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #279 on: 13.08.15 - klo:08:13 »
Ihan näillä näppäimillä starttaa SM-kisat vauhtiin! Golf- lähtö systeemi mahdollistaa sen että esim. minä makaan täällä kotona 100km päässä kisapaikasta kun jo monet kiertää jo kisarataa. Ja sitten kun puolet on jo kierroksen pelannut, lähden vasta ajelemaan kisapaikalle. Ja toisena päivänä sitten toisin päin.
Eilen kävin Marko, Poimiksen ja Annan kanssa rundin heittämässä useamman draivin per väylä. Keskiarvoksi tuli että noin joka neljäs kiekko jäi sisään...eli OB kutsui vahvasti. Esim. väylällä 2 sain viidestä avauksesta yhden sisään. Kolmosella heitin 6 avausta, joista yksi jäi puitten väliin sopivalla puuosumalla. Sinänsä hieno, ja simppeli väylä 14 osoittautui hankalaksi, vasta kuudes avausheitto jäi sisään. Sisälle jääneestä jatkoin kaksi seuraavaa outtiin, ja sitten luovutin..eihän sitä loputtomiin jaksa!
Mitään pelikirjaa en lähde esittämään, kun sitä ei yksinkertaisesti ole. no ehkä ykkösväylälle on suunnitelma, Kraitilla tai Shakaalilla ojan toiselle puolen ja kolmonen korttiin, se on ainoa väylä josta voin par tuloksen saada. Tulos odotus per kierros on +23 - +27, mutta täytyy nauttia kisatunnelmasta, ja yrittää selvitä henkisesti vaativasta radasta, ja fyysisesti kuumasta säästä.
Tsemiä, onnea ja taitoa kilpailijoille! Ja jo tässä vaiheessa iso kiitos kilpailun järjestäjille!
Juha Nieminen, täältä tullaan!

Offline Sir Beef

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 331
    • View Profile
  • Seura: LFC
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #280 on: 14.08.15 - klo:08:27 »
... ainoa väylä josta voin par tuloksen saada. Tulos odotus per kierros on +23 - +27..

No tavotehan täytty komeesti avauskierroksella sitten: 5 paria ja +19 kierros  8)
Tsemiä jatkoon, mä tuun liputtamaan sunnuntaina - pääsee kisoihin itsekin edes jossain muodossa  :P
Causa Latet Vis Est Notissima

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #281 on: 14.08.15 - klo:18:32 »
Kiitos!
Päivä tuli vietettyä Mukkulan SM-kisaradalla aurinkoisessa säässä, kuluuhan se 1 lomapäivä näinkin. Fiilikset eivät ihan katossa kierroksen jälkeen ollut, vaikka peliseura oli mukava. Ja muutenkin siellä oli hyvä meininki....makaronilaatikkokin maistui!
Olin päivän huonoin kaikki kilpailijat lukaanmukien, ja vielä ylivoimaisesti huonoin. Nyt on kyllä hyvin tarkkaan mietittävä jatko tämän hienon lajin parissa. On kuitenkin niin isosta asiasta kysymys että pelkällä väyrysen yön yli nukkumisella päätöstä ei tehdä, vaan pian viettämäni parin viikon korkean paikan leirin aikana mietin syntyjä syviä, ja mihin tulokseen päädyn niin siitä joskus syyskuussa lisää. Rennosti ja huumorilla pitäisi suhtautua jatkuviin outti ja puunrunko osumiin, mutta nyt alkaa jo minultakin huumorin taju mennä. Tänään jopa yksi katsoja anteeksi pyydellen nauroi pelaamistani, annoin anteeksi ja luvan nauraa ihan vapaasti...vaikka itseäni alkoi jo melkein itkettää :'(
Huomen aamuna lähden kuitenkin puoli seiskan aikaan ajelemaan täältä kotoa, ja pelaamaan mahdollisesti elämäni viimeistä kierrosta. Ja alle 80 on tavoitteena, eli hullua repimistä tiedossa ja outteja ehkä enemmän kuin koskaan ;)
Koska kisani jälkeen lähden kohti uusia seikkailuja eli pelaamaan fudismatsin, ja senkin jälkeen tahti on kova niin haluan jo tässä vaiheessa kiittää SM- kisa organisaatiota hienosta kisasta. Oli suuri ilo ja kunnia (kaikesta huolimatta) pelata kisassa huippu fribaajien kanssa.

Offline Sir Beef

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 331
    • View Profile
  • Seura: LFC
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #282 on: 14.08.15 - klo:19:55 »
Rennosti ja huumorilla pitäisi suhtautua jatkuviin outti ja puunrunko osumiin, mutta nyt alkaa jo minultakin huumorin taju mennä.

Vaikkei nyt ole 'meriittejä' kommentoida kun ei tätä lajia ole ku vuosi takana ( noobi mpm-sarjalainen ilman lisenssiä ) - niin kyllä tuo fiilis on tuttu.. Mukkulan kaikki viikkokisat ed. lauantaita lukuunottamatta on tullut tahkottua läpi, ja tuntuu että tulostaso tahkoo paikallaan tai korkeintaan huononee.. silti pakko mennä taas ens viikolla uudestaan..

Jonkinlainen haave elää että pikku 'notkahdus' kävis kehityksessä eteenpäin, että raaskisi vaikka joku vuosi lisenssin hommata ja jopa jotain rating-kisoja (?) käydä heittämässä.. olis kyllä siistiä heittää SM:ssä vaikka oon viimenen viikkokisoissakin vielä tasotuksenkin jälkeen  :P

Mutta niinkuin todettu, en tunne historiaasi niin hyvin että osais arvioida mihin itse olisit tyytyväinen, mutta tuo quotattu fiilis on tuttu kuitennii.. mut hattua nostan kaikesta huolimatta - spirittilaji, scoreista viis  ;)

Rennosti lauantaihin  :)
Causa Latet Vis Est Notissima

Offline Kanzo

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 241
    • View Profile
  • Oikea nimi: Petteri Kantokari
  • Seura: TT
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #283 on: 14.08.15 - klo:21:40 »
Tsemppiä Väykkä! Oot mun sankari kävi miten kävi!  :)

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #284 on: 15.08.15 - klo:07:57 »
Väykkä
hymyä kasvoille ja olkapäät rennoiksi.
Meitä on sijoituksissa 1300 rating pelaajaa joilla ei ollut asiaa SM kisoihin ja noin 100000 harrastajaa jotka haaveilevat joskus pelaavansa k.o kisoissa. Joten aina ei suju, mutta viimeisenäkin olit parempi kuin tuhannet muut, jotka odottaa jonkinlaista videota tapahtumasta :) . Tsemppiä ja nautintoa tulevaan päivään.