Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 417896 times)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #390 on: 21.01.16 - klo:19:22 »
Kyllä minä luokittelen kaltaisesi jo ammattikirjoittajaksi vaikket siitä palkkaa saakaan.
Minut kutsuttiin juuri eilen "toimikuntaan" mikä alkaisi rakentamaan jonkinlaista lajihistoriikkia. Ja voin todeta että olen siinä kokoonpanossa aika junnu :) Mutta ei siitä sen enempää, keskeneräisestä projektista ei kannata sen kummemmin jorista. Tarkoitus on kuitenkin kerätä faktaa (muutakin kuin nippeli tietoa) koko Suomen frisbeegolf historiasta.
Ja niinkuin totesit, niin on syytä jo pikkuhiljaa kerätä talteen niitä "tarinoita".
Tuskin maltan odottaa millainen tarina Syysmyrsky 2016 kisasta tulee ;) Siitä on tulossa historian pahin floppi ja naurunaihe. Tai sitten varsinainen sankaritarina!


Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 551
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #391 on: 22.01.16 - klo:09:44 »
Jos nyt ei vielä flopata. Onnistumiset on vielä tekemättä.
Voidaan ottaa pari sellaista ohjaustyyppistä kierrosta harjulla ennen kisaa, jotta voidaan maksimoida tulos :)

Kaivetaan Väykästä ns. kaikki irti kisassa jota on useampikin odottanut kohdalle sattuessa jo toista vuotta :)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #392 on: 22.01.16 - klo:10:33 »
Ei flopata ei. Ja olet oikeassa onnistumisetkin vielä puuttuu! Pelkään ehkä muunlaista kun tuloksellista floppia.
Kiitos valmennus tarjouksesta, katsotaan sitten syssymmällä :)

Kaivan kyllä ensi kesänä itsestäni Maximit esille se on varma. Ja hartain toiveeni onkin että Syysmyrskyyn ehtisi ilmoittautua iso määrä meitä varttuneempia pelaajia. Että tulisi kunnon kisa!

Ja kesän alkumetreillähän on jo tiukka tason mittaus Masteri kisassa.

Kyllä tässä odotellaan jo pikkupojan innolla tulevaa kesä sesonkia!!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #393 on: 26.01.16 - klo:08:40 »
NDGE16 tapahtuman rakentaminen ja uuden seuran perustaminen ovat olleet näiden viimeisten päivien teemat frisbeegolfin osalta. NDGE16 ja Kankaanpään kisan päällekkäisyydet ovat luonneet mielenkiintoisia keskusteluja. Hurjimpien skenaarioden mukaan kyseinen viikonloppu tulee jopa näyttämään frisbeegolfkisojen suunnan Suomessa. Itse kilpailujahan ei voi, eikä tarvitse verrata toisiinsa niin erilaisista tapahtumista on kyse. Hienoja kisoja kumpikin, ja laji on kuitenkin sama :)

DGC Bats on/ oli vanha, ja uskallan jopa rohkeasti väittää legendaarinen frisbeegolfseura. Pieni mutta pippurinen! Seura hieman kuitenkin harhaantui pimentoon kun olisi pitänyt rekisteröityä, ja siihen ei tarpeeksi intoa, eikä tekijämiehiä löytynyt. Kilpapelaajat siirtyivät kuka mihinkin seuraan, pääasiassa Nummelaan ja Hyvinkäälle.
Viime vuonna heräteltiin kuitenkin henkiin parin vuoden tauon jälkeen Rajamäen viikkokisat, ja se herätti kylään jälleen pienoisen fribabuumin. Syksyllä ihmiset alkoivat penäämään Batsien herättämistä, taikka sitten kokonaan uuden seuran perustamista.
Kartoituttuamme tilanteen päädyimme kompromissi ratkaisuun: yhdistetään Nurmijärven ensimmäinen urheiluseura ja ensimmäinen frisbeegolfseura. Ja näillä eväillä eilen on perustettu seura nimeltään KKp/ Bats. Tuolla nimellä siis seuran jäsenet kilpailevat, ja se tarkoittaa sitä että Bats on KKp:n frisbeegolf jaosto.

Batseissä on tällä hetkellä virallisesti 2 jäsentä, mutta huhu puheiden mukaan paluumuuttajia eli pamuja olisi tulossa, sekä tietysti seurattomia. Tällä viikolla haemme liiton jäsenyyttä, ja jos sen saamme niin alkaa heti jäsen- ja lisenssimaksujen keruu.
Seuran jäsenmaksu on 7 euroa aikuisilta ja alle 15v. 3e . Seura maksaa pelaajan Suomen frisbeegolfliiton jäsenmaksun, mutta kilpailulisenssin jokainen maksaa itse seuran kautta.
Pidämme myös nyt talven aikana jaoston kokouksen mihin kaikki jäsenet ja asiasta kiinnostuneet voivat osallistua. Kokouksessa teemme toiminta suunnitelman tulevalle kaudelle jne. Päivämäärän ilmoitan myöhemmin, mutta jos joku haluaa lisäinfoa tässä vaiheessa niin kysyä voi vaikka meilin välityksellä arsenal@pp.inet.fi

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #394 on: 26.01.16 - klo:09:00 »
NDGE16 tapahtuman rakentaminen ja uuden seuran perustaminen ovat olleet näiden viimeisten päivien teemat frisbeegolfin osalta. NDGE16 ja Kankaanpään kisan päällekkäisyydet ovat luonneet mielenkiintoisia keskusteluja. Hurjimpien skenaarioden mukaan kyseinen viikonloppu tulee jopa näyttämään frisbeegolfkisojen suunnan Suomessa. Itse kilpailujahan ei voi, eikä tarvitse verrata toisiinsa niin erilaisista tapahtumista on kyse. Hienoja kisoja kumpikin, ja laji on kuitenkin sama :)

Mitäs keskusteluja on herännyt? Näin saman veneen toisessa päässä olevana kuulosti hauskalta.

Meillähän on hyvinkin erilainen kohderyhmäkin, kun NDGE on enemmän kokeneiden huippupelaajien ja konkareiden "kokoontumisajot" ja nauttimispäivä ja vähemmän varsinainen kilpailu.

Prodiscus After Easter Open on sitten rakennettu joka vuosi enemmän sillä ajatuksella että se ei-ihan-kärkiporukka saa maistella ison kisan fiilistä ja haastaa kovimpia mikäli heitä jo kauttaan aloittamassa on. Lisäksi tässä kisassa on aina kokeiltu erilaisia ja erikoisiakin formaatteja.

Mun arvio ainakin on että kärkipelaajat valmistautuvat vielä rajuimpaan kisakauteen ja valitsevat NDGEn tähän nurtsikauden lämmittelyyn. Kun taas terävimmän kärjen takana paikkaa kyttäävät hakevat jo tosissaan menestystä kilpailuista ja valitsevat Kankaanpään. (Varmasti myös toisinkinpäin ja voin tietysti olla täysin väärässäkin).

Se on ainakin varmaa etteivät kaikki mahdu edes näihin kahteen kisaan, vaan paikallisiin kisoihin ja mahdollisesti vielä tuleviin muihin kisoihin riittää kyllä pelaajia. Liiton rekisterikin näyttää että yli 1500 pelaajaa on jo maksanut jäsenmaksunsa tälle kaudelle eli fribakansa on jo herännyt alkavaan kauteen.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #395 on: 26.01.16 - klo:09:45 »
En nyt tässä ala, ja ainakaan tässä vaiheessa muutaman ihmisen mietteitä julki tuomaan. Mutta ehkä keskenämme voimme keskustella aiheesta sitten myöhemmin, ja jos aihetta löytyy niin voimme vaikka tälle foorumille jonkinlaisen yhteenvedonkin tehdä. Keskusteluahan syntyy milloin mistäkin, ja sehän on hyvä. Varsinkin tässä tilanteessa keskustelu on ollut positiivista, ja kumpaakaan kisaa ei ole dumattu, vaan päinvastoin.
Hyvässä hengessä toimitaan, ja varmasti kummallekin kisalle osallistujia riittää. Ja niinkuin totesitkin kisat ovat formaatiltaan, ja radoiltaan hyvin erilaisia.

Senhän kaikki ovat jo huomanneet, tienneet taikka aavistaneet että tänä vuonna NDGE kisan ilmoittautuminen menee erilailla kun viime vuonna. Viimeksihän laitoin villikortti listan liiton foorumille, nyt osa pelaajista kutsutaan kisaan henkilökohtaisesti. Minullahan ei ole kaikkien pelaajien yhteystietoja, ja kun en ole missään somessakaan mukana, niin senkin takia kutsuvaihe on vielä käynnissä. Kisakoneen helppoa malliakaan kisalla ei tietysti ole, mutta meidän tapauksessa se ei olisikaan mikään hyvä juttu.
Sinäkin kuuluit kutsulistaani, mutta viime kisan jälkeen hävitin suurimman osan meiliosoitteista niin et ehtinyt kutsua saamaan. Ja nythän se olisi turhaakin ;)
Onneksi näen kisakoneesta teidän kisan ilmoittautuneet, koska en aio missään nimessä kutsua taikka houkutella pelaajia siltä listalta.
Nyt kuitenkin näkyisi olevan yksi pelaaja joka on ilmoittautunut molempiin kisoihin, joten näissä tapauksissa toivoisin että pelaajat kantaisivat vastuun myös peruutuksista.

Vielä tuohon arvioosi palaten: olet siinä hyvinkin asian ytimessä! Oletko oikeassa tai väärässä...se on fifty-fifty! Minä taas ajattelen asian toiselta kantilta, mutta sekin 50 -50 osuma tarkkuudella.

On kuitenkin jotenkin uskomattoman hienoa, että Tammikuussa on jo kova kiima päästä pelaamaan joka kisaan. Ja näitä valintoja joutuu tekemään vielä monta kertaa :)

Toivon tässä julkisesti että sää ja ihmiset suosivat kaikkia kisoja!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #396 on: 31.01.16 - klo:07:56 »
Huh-hah-hei! Mulla olisi mahdollisuus harrastaa frisbeegolfia molempina viikonlopun päivinä. Moisesta yllellisyydestä en kovin usein saa nauttia.
Kun tilauksesta Meikussa pelataan tupla viikonloppu, YES!
Toki eilen lauantai aamuna Meilahden radalla sain kuulla että Talissakin olisi ollut kisat. Alkuun se vaivasi mieltäni, kerrankin olisin voinut osallistua kahteen eri kisaan samalla viikonlopulla, kahdella eri radalla. Muutaman väylän jälkeen hyvässä seurassa Petterin ja Magnuksen kanssa heitellessä unohtui harmitus, ja aloin nauttimaan jäisestä, tuulisesta Meikusta.
Petteri avasi kierroksen aikana meille Meilahden historiaa aina pronssikaudesta lähtien kokeneen matkaoppaan tavoin. Mitä kaikkea graffitien ja kaljatölkkien tahrimien kallioiden menneisyys sisältääkään, historia on mielenkiintoista. Sen sijaan oma suoritukseni ensimmäisen, eikä sen enempää toisenkaan kierroksen osalta jää millään muotoa historiaan. Siellä ei varmasti tule koskaan näkymään kylttiä missä lukee, että täällä väykkä heitti 30.1 2016 tuloksen +16.
Toisella kierroksella puttasin neljällä...viidellä väylällä peräkkäin 4-5 metristä vasemmalta ketjujen kautta ohi. Eikä niissä missään ollut mukana mitään jännäkakka efektiäkään.
Ajattelin että joku käden asento virhe siinä piti olla. Seuraavalla väylällä korjasin neljän metrin putissa käden asentoa, ja johan upposi. Ja sen jälkeen kaikki vastaavanlaiset tilanteet päättyivät onnellisesti...happy ending!

Nyt sitten aamupala huiviin, ja kotelon keula maalikylää kohti, ja uusi yritys. Villen voittamalla, voitan kisan ja taas luodaan uutta historiaa Meilahden kallioilla!

Offline Kanzo

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 241
    • View Profile
  • Oikea nimi: Petteri Kantokari
  • Seura: TT
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #397 on: 31.01.16 - klo:18:26 »
Nyt sitten aamupala huiviin, ja kotelon keula maalikylää kohti, ja uusi yritys. Villen voittamalla, voitan kisan ja taas luodaan uutta historiaa Meilahden kallioilla!

Vaikka et nyt ihan Villeä tänään voittanutkaan, niin aika hyvä päivä muuten, vai mitä?  ;)

Väykkä rulettaa!  8)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #398 on: 31.01.16 - klo:18:50 »
Hyvä päivä kyllä!
Kiva sää pelata, ja paljon tuttuja naamoja. Ja oli tosi kiva pelata.
Petterillekin hävisin niin kuin eilenkin, ja melkein kaikille muillekin. Kotiin päin ajaessani, mietin että kuinka korkean vuoren yli mun on kiivettävä päästääkseni keulille Syysmysky 16 kisassa. Enhän hävinnyt Pohjalaisellekaan kun reilut 20 heittoa ;D

Mutta kuitenkin paransin eilisestä 12 heittoa, vaikka en ihan loppuun asti ennätys tahdissani pysynyt. Tämä päivä kuitenkin osoitti jälleen kerran sen tosi asian että kisoista löytyy pelaajia jotka eivät mielestäni ole minua niiiiin hirmuisen paljon parempia tuota kiekkoa heittämään.  Mutta kaikki ovat kyllä minua paaaaljon parempia pelaamaan.
Tänäänkin oli useita tilanteita että kilpakumppani oli n.30-40m korista avauksella, jossain kallion kolossa mannyn alla. Ja mun avaus aakeella laakeella 10 metrissä. Mutta niin vaan kaveri tekee saman, tai jopa paremman tuloksen kyseiseltä väylältä kun minä.

Hauskana kuriositeettina mainittakoon se mando portti väylä. Heitin kolme neljästä yrityksestä mandon väärältä puolelta, ja sitä kautta nelonen korttiin. Mutta tänään ensimmäisellä kiekalla onnistuin linkoamaan läpyskän portin läpi........ja lopputuloksena 5!!!
Tuo on lajin suola!! Aivan mahtavaa!!

Tarinaa riittäisi enemmänkin, mutta futistreenit odottaa!!

Kiitos kaikille! Tää päivä oli iloinen, vaan huomenna se on jo eilinen!

Offline Mikavain

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 297
    • View Profile
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #399 on: 01.02.16 - klo:01:25 »
Onnittelut holarista  ;D

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #400 on: 01.02.16 - klo:08:39 »
Tattista vaan!
Luvalla sanoen se oli aika kaunis. Putterini liiti hitaasti mutta varmasti kohti päämääräänsä, ja laskeutui koriin kuin merikotka pesäänsä.
Se oli sillä lailla kiva, kun siitä näki jo pitkän aikaa että nyt on mahdollisuus hole-in oneen! Ja samassa kisassa Santtu Mannerkin heitti holarin toisella väylällä. Onnittelut vielä kerran!

Mutta mikä on holarin syvin olemus..en tiedä. Kyseisellä väylällä joudun kovan tehtävän eteen, antsa heitto! En oikeasti koskaan tiedä miten sen heittäisin. Mihin kohtaan, missä kulmassa, millä voimalla jne. Tällä kertaa näköjään kaikki osui nappiin, mutta seuraavalla kerralla olin taas yhtä ihmeissäni, miten heittäisin?
Toisella kierroksellakin onnistuin kohtuullisesti. Heitto jäi 9-10 metriä vajaaksi, mutta kyllähän siitä pitäisi osua kun kerta tiiltäkin osui. Ei osunut! Ei lähellekään!

Kuinka moni oikeasti kisassa lähtee hakemaan holaria? En minä ainakaan, muutamaa hassuttelua lukuunottamatta en koskaan tiille astuessani ajattele että heitänpä holarin.
Tosin yhdessä kisassa olen, niin kuin kaikki muutkin kisassa olleet sen tekivät. Eli ACE RACE kisa Talissa joskus muinoin. Kyseisen kisan formaattihan juurikin ajaa ihmiset armottomaan holari jahtiin. Siinä ainoassa Ace Race kisassa missä olen ollut, olin myös ainoa joka heitti holarin. Palkinnoksi tuli Bägi, pyyhe, läjä kiekkoja, markkeri jne.

Voin kyllä ainakin omalta kohdaltani todeta että hole-in-one on täysin tuuriin perustuva suoritus. Ja toisaalta se on vaan yksi suoritus muiden joukossa.

Muistan taannoin kun olin Rajamäen silloisella rataversiolla treenaamassa. Tii oli sillalla pyörätiellä, ja siitä sitten n.70m alas korille. Joku kylän ukoista lähestyi fillarilla heittopaikkaa, joten jäin odottamaan pyörämarssin ohitusta. Ukko pahahan pysähtyi viereeni, ja kysäisi että mikäs tarkoitus tässä urheilussa on. Minä siihen että pitäisi tämä kiekko( näyttäen punaista gazellea ukolle) heittää tuolla alhaalla olevaan koriin. Mahtaako tuo lentääkään nuin kauas? ukko kysyi. Näytähän mallia, usutti hän.
No minäpä kajautin Gazellen lentoon. Ja sen lento päätyi koriin! Ukko tokaisi vaan että no eipä tuo mikkään vaikea laji olekaan, ja jatkoi matkaa.
Ukko oli oikeassa! Olisi tehnyt mieli huutaa perään että kivaa tää on silti, mutta tuskin hän sitä olisi uskonut.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #401 on: 01.02.16 - klo:11:04 »
Ai tommonenkin väylä on ollut. Kerran tai kaksi taisin pelata jonkun layoutin missä heitettiin sillan alla ja alitse, ja sinne sillan penkerelle/penkereeltä. Oli erikoisia väyliä nämä. :)
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline ReTeeNalle

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #402 on: 01.02.16 - klo:18:26 »
Muistan taannoin kun olin Rajamäen silloisella rataversiolla treenaamassa. Tii oli sillalla pyörätiellä, ja siitä sitten n.70m alas korille. Joku kylän ukoista lähestyi fillarilla heittopaikkaa, joten jäin odottamaan pyörämarssin ohitusta. Ukko pahahan pysähtyi viereeni, ja kysäisi että mikäs tarkoitus tässä urheilussa on. Minä siihen että pitäisi tämä kiekko( näyttäen punaista gazellea ukolle) heittää tuolla alhaalla olevaan koriin. Mahtaako tuo lentääkään nuin kauas? ukko kysyi. Näytähän mallia, usutti hän.
No minäpä kajautin Gazellen lentoon. Ja sen lento päätyi koriin! Ukko tokaisi vaan että no eipä tuo mikkään vaikea laji olekaan, ja jatkoi matkaa.
Ukko oli oikeassa! Olisi tehnyt mieli huutaa perään että kivaa tää on silti, mutta tuskin hän sitä olisi uskonut.

Helppo lajihan tämä, kyllä! :) Tärkeintähän se on tietenkin aina, että itse tietää ja tuntee mitä on tehnyt ja saanut aikaan. Vaan onhan se hauskaa ja itsetuntoa kohottavaa kun on arvostava yleisö hurraamassa omalle onnistumiselle. Itselle tuli mieleen kun kävin Kuopion Rauhalahdessa kokeilemassa hotellille ilmestynyttä pikkurataa. 40-50-metrinen väylä ja sinnehän se putteri livahti suoraan kuppiin. Pari pumppausta ilmaan ja sitten vilkaisu ympärille. Vähän matkan päässä on joku kesäteatteri ja yleisö seuraa tietenkin sitä, ei ketään muuta missään. Pahkeinen :)
Lie lie missä lie liemissä.

Offline ReTeeNalle

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #403 on: 01.02.16 - klo:18:56 »
Unohtui edellisestä viestistä ja en kehtaa niin pitkää editointia tehdä niin tulkoonpa uusi viesti. Tuo holarin syvin olemus on hyvä kysymys. Onhan se ihan hirmuista tuuria, että kiekko päätyy kaikkien muiden vaihtoehtojen sijaan suoraan kapineeseen ja jää vielä sisäänkin. Jotkut holariheitot ovat ihan puhtaasti epäonnistuneita, onnekkaita heittoja, jotka olisivat päätyneet ties minne pöpelikköön ellei kori olisi sattunut eteen.

Kirjoitit, että et koskaan ajattele tiillä, että heitätpä holarin. Minusta joillakin väylillä voi ihan huoletta lähteä oikein tarkoituksella jahtaamaan holaria. Jos on sopivasti lyhyt väylä, että vaikka ei osuisi kippoon niin siitä ei seuraa ongelmia. Tai sitten niin pitkä väylä, että joka tapauksessa tarkoituksena on saada kiekko lähelle koria. Kovasti nuo pääkoppaopukset sitä painottaa, että kroppa suorittaa sen mitä aivot ajattelee niin miksipä ei vakuuttaisi itseään sopivassa paikassa siitä, että nyt menee ykkösellä? "Epäonnistuminen" pitää toki käsitellä sitten järkevästi :)
Lie lie missä lie liemissä.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #404 on: 04.02.16 - klo:08:59 »
Pitkästä aikaa täällä!
Juu se oli eräänlainen rataversio varmaankin 2005-2007 aikoihin. Rataahan on muokattu tiuhempaan tahtiin, kun mitä minä olen vaihtanut sukkia.

Aikaisemminhan kirjoitin että muutamaa hassuttelua lukuunottamatta en mieti holarin mahdollisuutta. Mutta jos kohdalle osuu n. 40-60 metrinen pommihyseri väylä, niin kyllä mä silloin lähden tietoisesti hakemaan holaria.

Eilen illalla koitti vihdoin se hetki, Nurmijärveläinen frisbeegolf sai virallisen leiman kun urheilun yleis-seuran Korven Korvenpoikien (perustettu 1912) frisbeegolfjaosto hyväksyttiin liiton jäseneksi. Pitkään edustin "legendaarista" DGC Bats seuraa, sitten pari vuotta hienoa NFS seuraa ja tästä päivästä lähin KKp Bats on nimeni perässä.

KKP BATS