Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 419353 times)

Offline saleee

  • Juniori
  • **
  • Posts: 74
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sauli
  • Seura: Nummelan frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #630 on: 21.09.16 - klo:10:07 »
Tervetuloa siis Harjulle. Rata on siivottu ja viilattu kuntoon ja saariväylän droppari siellä odottelee heittäjiä :-) Ei vaan helppohan tuo on. Itse testasin saariväylän rystybuzzilla ja forecrankilla ja molemmat metriin. Tai no oli toi buzzi kolmessa metrissä. Roci ois ollut varmaan nostolla  ::) Tsemppiä kisaan. Tämä blogi on kuitenkin ollut suuri innoittaja tälle Syysmyrskyn joutsenlaululle.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #631 on: 21.09.16 - klo:12:02 »
Voidaan myös sanoa että Syysmyrsky on toiminut innoittajana allekirjoittaneen joutsenlaululle.
Toivottavasti kumpikaan ei ole kuitenkaan vielä viimeistä lauluaan koilottanut.
Saariväylä on mulle tarpeeksi vaikea ilman saartakin, mutta saaren kanssa ihanan kutkuttava. Droppari kutsuu*2 > :D
Olen iloinen että Syysmyrsky järjestetään tälläkin kertaa, onhan kisa jo traditio.
Toivottavasti kisa vielä täyttyy, koska on sen arvoinen. Suomi on pullollaan maailman parhaita kisoja. Ja näistä nykyisistä Syysmyrsky ja Tali Open ovat syvällä sisälläni.
Syysmyrsky joku on muuten viimeinen, ja todennäköisesti viimeiseksi jäävä kisa minkä olen voittanut.
Kiitos Syysmyrskyn järjestämisestä, ja on suuri kunnia olla yksi kisan kilpailijoista.

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #632 on: 21.09.16 - klo:20:11 »
Tuskinpa Syysmyrskyä hautaan saatetaan ennenkuin on saatu kerrankin sinne kunnon myrsky :)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #633 on: 22.09.16 - klo:18:28 »
Loistavaa!
Nyt se löytyi. Nimittäin rata minkä minäkin pystyin pelaamaan alle parin.
Vierumäen 7 väyläinen -2.
Muutan tänne  ;D

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #634 on: 23.09.16 - klo:08:44 »
:D Onks siellä vielä se joku 80 metrinen par 4?
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #635 on: 23.09.16 - klo:10:27 »
Ei ole. Semmoisia 40-60 metrisiä väylättömiä väyliä, par kolmosia.
Pidettiin tänään täällä samalla Ilen ja Väykän puttikoulun syyskokous :D

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #636 on: 23.09.16 - klo:18:09 »
Rupeaa tämä blogi pääsemään kliimaksiin tavoitteen ollessa lähellä 😀, mielenkiinnolla odotamme loppurutistusta ja viimeisiä nauloja loppuselonteossa, miten mission kävi..

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #637 on: 23.09.16 - klo:18:51 »
loppu on lähellä!
ja viimeisiä nauloja ollaan arkuun lyömässä :'(

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #638 on: 23.09.16 - klo:21:29 »
Blogin nimen vaihtaminen ei ole vaikeaa :)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #639 on: 24.09.16 - klo:13:14 »
Aamusta aikasin pihahommiin. Takkapuut kahdeksi talveksi pinottu liiteriin. Nurmikko leikattu ja pihakalusteet suojattu. Tulkoon talvi!
Museokortti taskussa renessanssin tutkimista varten. Pöytä varattu Perhosta Syysmyrsky pihviä varten, ja leffaliput myöhäisnäytäntöön ostettu rentoutumista varten.
Syysmyrskyyn valmistautuminen menee moisella kaavalla.
Huomenna iloisena ja rentona kahden vuoden finaaliin.
Tavoitteena pystyä pelaamaan kierros tulokseen +8-+12.
Se ei riitä 10 joukkoon, mutta tiedän sitten pelanneeni tämän hetken kuntoni mukaan .
Odotan huomista päivää kuin kuuta nousevaa!

Offline Mikavain

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 297
    • View Profile
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #640 on: 24.09.16 - klo:16:34 »
Blogin nimen vaihtaminen ei ole vaikeaa :)

Juu, älä vaan Väykkä kirjoittamista lopeta, vaikka otsikon "parasta ennen" päiväys umpeutuu...

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #641 on: 24.09.16 - klo:19:07 »
Parasta Ennen olisikin hyvä nimi :)

Offline Fattom

  • Juniori
  • **
  • Posts: 98
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tom Andberg
  • Seura: Nummelan frisbeeseura ry
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #642 on: 24.09.16 - klo:22:24 »
Parasta Ennen HVO 2017

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #643 on: 26.09.16 - klo:12:54 »
Syysmyrsky 2016 projekti on nyt saunottu.
Syystä että kirjoittaminen ei kuulu vaihvoihin osa-alueisiini, niin julkaisen Miikkan kaipaaman loppuselostuksen useammassa osassa.
Pelkään että siitä tulee pitkähkö, ja sen  bittiavaruuteen häviäminen olisi kamalaa. Ei muuten, mutta kirjoittaminen on hidasta eikä tarinan suoltaminenkaan samaan aikaa ole helppoa. Tästä se lähtee!

ALUSTUS:Syksyllä 2014 aloitin blogini kirjoittamisen tavoitteena motivoida itseni taas lajin pariin harjoittelun ja kilpailemisen myötä. Ja siinä samalla taisin uhota voittavani Syysmyrsky 2016 kilpailun MPG luokassa.
Epäilin silloin joutuvani julkisesti naurunalaiseksi kirjoitteluni ja tuloksenieni myötä. Niin varmasti kävikin, mutta myös positiivista palautetta ja myötä elämistä on ollut havaittavissa.
Kaksi vuotta on mennyt todella nopeasti. Sen aikana on tapahtunut paljon niin iloa kuin suruakin. Olen menettänyt läheisiäni tuonpuoleiseen. Lapset ovat lentäneet pesästään jne. Asioita mitä ei voinut aavistaa kun blogiani aloin kirjoittaa.
Paljon on tapahtunut harrastuksenikin parissa. Olen heittänyt ja kilpaillut kahden vuoden aikana varmasti enemmän kuin edellisen 8 vuoden aikana yhteensä.
Heitto huumassa herätin henkiin jo kuopatun NDGE tapahtuman. Olin perustamassa liiton alaista seuraa Nurmijärvelle.
Olen tämän projektin aikana tutustunut lukuisiin uusiin ihmisiin, ja täytyykin todeta että vaikka harrastajien määrä on kasvanut hurjaa vauhtia niin tietynlainen spiritti on säilynyt.
Tulokseni ja sijoitukseni ovat parantuneet EBS.(ennen blogin syntymää) ajoista. Näillä spekseillä ajatellen blogin kirjoittamista on ollut minulle hyötyäkin.
En kuitenkaan ole nostanut alkuunkaan niin paljon tasoani kun uskoin, ja se päätavoite jäi hyvin, hyvin kauaksi!
-jatkuu

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #644 on: 26.09.16 - klo:13:42 »
SYYSMYRSKY 2016

Aamulla menin ajoissa Harjulle lämmittelemään ja hakemaan kisavirettä. Olo oli rento ja itseluottamusta huokuva. Tiesin etten missään nimessä pysty kisaa voittamaan enkä edes podiumille yltää, mutta olin valmis pelaamaan hyvää tulosta ja kisaamaan sijoista 5-12.
Pelaajakokouksessa liiton puheenjohtaja yllätti minut perusteellisesti lahjoittaen seuran puolesta minulle hienon PG lippiksen. Häkellyin moisesta kunniasta totaalisesti, enkä saanut sanaa suustani. Ja se harmittaa näin jälkikäteen todella rankasti.
Aloitin kisan Ninan, Villen ja Nallen kanssa väylältä 4. Väkinäinen oli avaus, mutta pariin ylsin. Hyvä alku! Vaikea vitosväylä seuraavaksi. Kutosta pelannut Iso-Arska joutui jo minua rauhoittelemaan nähtyään surkean avaukseni, ja vielä kehnomman kakkosheiton. Kolmas heitto oli kuitenkin mallia PRO, ja sillä pelastin itselleni vitosen, eli bogin. Pariakin tarjottiin, mutta kympin putti kopsahti yläpeltiin.
Kutoselta huikea avaus, ja vaikka loppu olikin kohellusta niin par kuitenkin tuloksena. Seiskalla en tietenkään osunut saareen, joten ympyrä nelonen (bogi). Epäonnistuneella heitolla pääsi kuitenkin bägi arvontaan. Epäonnistuin siinäkin, eli vanhalla hyvällä Innovalla jatketaan.
Väylältä 8 pirkko pitkällä putilla, ja ysiltä rimpuilu par. Kympin avaus vasempaan rinteeseen, enkä ehjin nahoin maaliin selvinnyt, bogi! Väylältä 11 läheltä piti tyyppinen par, pirkkoa siis oli tyrkyllä (ja se on tässä iässä harvinaista), mutta väylältä 12 se pirkko sitten ui liiveihin.
Tähän asti siis oikein hyvää tekemistä, mutta siihen se sitten loppuikin. Väylä 13 ja tupla bogi. Loppu olikin sitten yhtä koomailua.
Lopputulos +8 on toki mun normaali tulos Harjulta.

Maittava lounas Arin ja Villen seurassa Seiskalla, ja pienet NDGE rata jutustelut veivät pienen harmituksen mennessään. Lounaan jälkeen jäi hyvää aikaa lämmittelyyn. Tiesin aloittavani toisen kierrokseni väylältä 15. Se lyhyt pirulainen on ollut mulle aina bogi automaatti, joten sinne tutustumaan väylän sielun elämään.
Omega käteen, ja Omega koriin! Eihän se nyt niin vaikeeta ollutkaan. Tosin par lukemiin ei tuollakaan tavalla päästä >:(
Toisen kierroksen pelasin Tammisaaren Nallen (karhun) Nallen (karhun) , Arin ja Jounin kanssa. Mahtavia tyyppejä ja huikeita heittäjiä kaikki tyynni, ja Nallen putit huh-huh!!
Pelasin toisenkin kierroksen vaihtelevalla menestyksellä +9 lukemiin, ja niin oli 2014 asetettu tavoite valahtanut sijaan 8.
Minulla ei ole Suomalaisen urheilijan tapaan ollut kahden vuoden aikana nuhaa ei kuumetta, ei päänsärkyä eikä edes tippuria. Joten en voi niihinkään vedota epäonnistuttuani.
Totuus on paljon karumpi. Kilpailijani on vaan yksinkertaisesti minua paljon parempia, ja sillä selvä!
Syysmyrskyssä otin tupla bogeja mm. väyliltä 2, 8, 13, 17 ja18. Ja bogin joka kerta par 2 väyliltä. Näin ei voi pärjätä.
Hyvänä voisin pitää etten saanut kahden kierroksen aikana väyliltä 4, 5 ja 6 yhteensä kuin yhden plussan.

SYYSMYRSKY 2016 OLI UPEA KOKEMUS! ISO KIITOS SAULILLE JA MUILLE JÄRJESTÄJILLE. VAPAAEHTOISET TEKIVÄT ARVOKASTA TYÖTÄ, RATA OLI SIISTI JA MAKKARA MAISTUI.
KIITOS NFS!

Ville Kotamäki:  Liiton nykyinen puheenjohtaja väistyy tehtävästään, ja jättää valtavan kokoiset saappaansa tulevalle puheenjohtajalle.
Ville on tehnyt jo usean vuoden ajan meidän ja lajin eteen arvokasta työtä. Hän on liiton puheenjohtajana vienyt lajia eteenpäin suurella sydämellä, ja samaan aikaan pelannut Suomen ja Euroopan huipulla nostamalla silläkin tavalla Suomen mainetta frisbeegolf maailmassa.

Omasta puolestani iso kiitos hienolle miehelle!