Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 415792 times)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #705 on: 07.02.17 - klo:16:21 »
voithan siinä samalla heittääkin. Verilammikot on OB! ;D

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #706 on: 08.02.17 - klo:19:33 »
Olen, ja muutama muukin on ihmetellyt kisajärjestäjien intoa pistää viikonlopun kisaan jumalattomasti eri luokkia (sarjoja). Ehkä sillä pyritään saamaan kisa täyteen, ja sitä kautta enemmän rahaa seuran kassoihin.
Mutta yleensä se tarkoittaa luokka kiintiöiden jäämistä pieniksi, ja helkutin pitkiä jonoja.
Eikö olisi mielekkäämpää, että olisi 1-5 luokkaa/ kisa. Silläkin tavalla kisoihin tulisi paljon pelaajia, eikä välttämättä niin pitkiä jonoja.
Seurojen yhteistyötäkin voisi parantaa. Naapuriseurat voisivat yhdessä järjestää kisat useammalla radalla, useammalle luokalle.
No en osaa nyt tuoda ajatustani esiin kirjoittamalla, mutta ehkä joku ymmärsi jollain tasolla mitä ajan takaa.
HÖH! ei irronnut...väsyttää! ??? :-[

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #707 on: 08.02.17 - klo:20:27 »
Tuli ihan ihmeteltyä tuota kommenttia kisaluokkien määrästä, koska tuntui omissa käydyissä 30 SFL kilpailussa kaudella 2016 että luokkia ei niin kovin paljon ollut tarjolla..
Tulipa tsekattua ja 255kilpailusta taisi olla 94kpl joissa luokkia suomessa oli tarjolla enemmän kuin 5kpl.. Noista valtaosa oli am-tour keskisuomen kilpailuja tai yleensä järjestetty keski suomessa.. Pois lukien WGE kisat joissa naisten kaikki luokat oli edustettuina. Pro-tourilla taisi myös olla 6 luokkaa ja kivijärvi+peuranka kunnostautui luokka määrässä kiitettävästi.
Mutta alle 40% oli siis kilpailuja joissa luokkia oli enemmän kuin 5kpl.
Sopiva kilpailija määrä varmaan tässä on mittarina riippuen kilpailun koosta.
90 pelaajan kilpailussa mielestäni 5 luokkaa on ihan sopiva, moni haluaa myös kisailla omassa luokassa ja uskonkin että ikäluokkien tarjonta ja pelkät masters kisat tulevat lisääntymään lähivuosina ja vastapainona tietyillä alueilla kuten jyväskylän juniori huumassa junnu luokkien kilpailuja tullaan varmasti näkemään lisää.
Kesäloma ajat ja arkipäivä kisat tulevat olemaan tulevan kesän trendi uudella maalla, koska viikonloppujen vähyys ajaa jo arki illoille ja päiville.
Arkipäiville on muutenkin järkevämpää pienempiä kisoja järjestää, koska pelaaja määrät riittävät jo loma aikaan helposti.
Viikonloppujen kohdalla aletaan jo vaatimaan melkoista spektaakkelia ja mopot lähtevätkin siellä täällä käsistä monissa seuroissa.. Hyvä niin. Ompahan kisoja.
Itseäni ihmetyttää tiettyjen alueiden kilpailu määrien vähyys, kuten sektorilla Varsinais Suomi oli melko vähäinen kilpailu määrä.
No onhan näitä, saas nähdä miten Bats räpsäyttää tälle kaudelle 😀, onhan teillä tuplasti isompi seura kuin meillä Veikkolassa 😃.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #708 on: 08.02.17 - klo:21:54 »
Tuskin nyt puolta isompi...ja kuinka moni teidän seurasta niitä kisoja on järjestämässä? Miikka Saturi, Saturin Miikka, Mykey, Saturi, Miikka, onhan noita ;D
No leikki sikseen, onhan teillä muitakin jotka varmasti auttavat.

KkpBats on päättänyt ettei järjestä yhtään kisaa, ennen kuin meillä on rata missä niitä voi järjestää.

Se on hyvä että löytyy tilastonikkareita, ja uskon kyllä laskujasi, mutta joka tapauksessa on kisoja missä on ehkä turhankin paljon luokkia.
Ja kyllähän NDGE kisaankin on toivottu muitakin luokkia, kuin nykyiset...mutta nykyisissä pysytään tod.näk. hamaan loppuun asti.

Olet kyllä siinäkin oikeassa, että varsinkin kesäloma aikoina löytyisi kysyntää arkipäivisinkin. Niin kuin sun järjestämillesikin viime kesänä (ellen nyt ihan väärin muista)


Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #709 on: 08.02.17 - klo:23:37 »
Villatumppu kisaan täytyy kyllä tulla haastamaan se länsi uudenmaan mies suur seurasta ☺ , jos vaikka päästäisi podiumille..
Mahtava kausi taas menossa, itselläkin jo kauden2017 kolmas PDGA kisa lauantaina Meilahdessa.. Onhan sitä jo vuosi pitkällä.
Tsemppiä NDGE järjestelyissä ja jos maistuu kisaaminen niin Maaliskuun lopussa sitä olisi Veikkolassa vähän ympyrää pyörittävänä.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #710 on: 09.02.17 - klo:08:52 »
Tule vaan, mutta tulevana sunnuntaina suurmies ei ehkä ole paikalla. Ja minäkin olen Imatralla. Toisaalta silloin olisi podiumilla tilaa ;D

On sulla hirmu tahti päällä...taas! Minäkin pelaisin mielelläni vaikka kaikissa Suomen kisoissa...mutta ajan rajallisuuden vuoksi taitaa aika vähiin jäädä tänäkin vuonna  :'(

NDGE17 järjestelyt ovat kivassa vaiheessa, ja sitä on kiva tehdä kun on huikeita avustajia ympärillä. Eilenkin kysyin yhdeltä kaverilta, että olisiko aikaa, intoa tulla kisatoimistoon hommiin. Tottakai tuun, oli vastaus!

Onko Marathon silloin? Oli kuitenkin mikä tahansa, niin en tietenkään pääse koska lupauduin lähtemään maaliskuun lopussa yhden kaverin kanssa jonnekin etelä Epsanjaan, 25 päivä on lähtö, ja joskus huhtikuun alkupuolella takaisin.

Aikamoisia spektaakkeleita porukat nykyään järkkäävät. Onhan se tietysti hienoa, vaikka vähemmälläkin pärjäisi. Eikä ne sunkaan kisat ole mitään normaali häppeningit. Esim. Piazzahan on ihan huippua!
Eilen kun Markon kanssa juteltiin NDGE ja Finnish Masteri kisoista, niin tokaisinkin hänelle että aion pitää Nurmijärven kisan aina ns. matalan profiilin kisana.
Tänä vuonna olisi ollut tarjolla vähän isonpaakin juttua, mutta kieltäydyin kunniasta!
Haluan että kisa on omistajansa näköinen...vähän nukkavieru, mutta toivottavasti ystävällinen ::)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #711 on: 09.02.17 - klo:12:06 »
Löysin tänään kätköistäni
Discraft Wildcat  the 20th Seppo Nieminen Classic  A Jubilee Year kisakiekon vuodelta nakki ja muussi. Painaa vain 165 gr Elite x muovia

Menee tänään kokeiluun. Olisiko siitä bägin täytteeksi laiskan miehen annukka kiekoksi?

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #712 on: 10.02.17 - klo:08:13 »
Eilen päivällä jalkapallokenttä, aurinkoinen tyyni sää, ja Suomen värit, puhtaan valkoinen hanki ja taivaan sininen Telluksen katto loivat olosuhteet Wildcatin testaukselle.
Olosuhteet olivat siis täydelliset testille, mutta testaaja ei ;)

Villikissa ei yllättäen ollutkaan niin alivakaa minulle kun kuvittelin. Heitin sitä ensin ihan flättinä. Kiekko lensi kivasti suoraan tehden lopussa lyhyen loppufeidin vasemmalle.
Antsakulmassa kiekko lensi niin kuin halusin, nätisti liiti hän. Palaten siitäkin lopussa hieman, mutta hallitusti vasuriin.
Vastatuuleen heittämistä en päässyt kokeilemaan, kun sitä ei ollut. Mutta sellaisessa tilanteessa uskon että kääntyy yli helposti.

Wildcat jäi ainakin toistaiseksi bägiini, ja sillä on mainiot edellytykset jäädä sinne antsakiekoksi.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #713 on: 10.02.17 - klo:14:54 »
Tuohon hieman aiemmin Miikkan kirjoitukseen pieni kannanotto. Ottakaa se huumorilla, ei ole tarkoitus alkaa väitellä, vastustaa tai mitään muutakaan noista luokkien määristä kisoissa.
Ja minä en tiedä mikä on hyvä, mikä huono. Pääasia että on tarjontaa, koska on kysyntääkin.
Katsoin äsken kisakonetta, sillä silmällä josko jotain kivoja kisoja olisi tiedossa (ja näköjään olisi!) Huvikseni laskin sieltä 19 ensiksi mainittua kisaa. Niistä 15 on yli 4 luokkaa/ kisa. Ja neljässä 4 tai alle. Kolmessa taisi olla vain 2 luokkaa.
Eli ainakin alkuvuoden osalta vaikuttaisi siltä että luokkien määrät ovat/ kisa nousussa.

Kisakalenteriin oli totta vie ilmestynyt makeita kisoja lisää...mihin en ehdi osallistua >:(
Nyt täytyy kuitenkin lähteä muutama tynkä siivu vetäsee ennen kuin alkaa Kaisan MM-kisa urakka.

Offline Fattom

  • Juniori
  • **
  • Posts: 98
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tom Andberg
  • Seura: Nummelan frisbeeseura ry
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #714 on: 10.02.17 - klo:16:36 »
Ja yhdessä taisi olla muidenkin edestä... vissiin 14 luokkaa. :o

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #715 on: 15.02.17 - klo:15:06 »
Säät on olleet mitä parhaimmat viikon verran. Eikä heiton heittoa takana! Onneksi sunnuntaina on Villatumppu karkelot, pääsee taas ottamaan mittaa kavereista. Viime sunnuntaina oli taas muutama pelaaja lisää kaivautunut talvipesästään. Kisa oli ollut tiukkaa vääntöä, mutta keulilla olivat tutut nimet Topi ja Tes...eiku Mika!
Itse olin mökillä Saimaan rannalla, lähin kori oli 50 metrin päässä, mutta ei ollut kiekon kiekkoa mukana. Siinä Vuoksen rannan radalla kävin hetken aikaa pällistelemässä, muutaman pelaajan radalla näin.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #716 on: 17.02.17 - klo:09:06 »
Vaikka laji ja kilpaileminen herättää ainakin minulle pohtimisen aiheita, niin myös nämä foorumin tekstit aiheuttaa samaa. Ja on paljon tekstejä mitkä oikeastaan herättää aivonystyrät pohdiskelemaan omaa tilannetta ( ja joskus vähän jonkun muunkin  ::))
Viimeisimmät herättäjät olen löytänyt Kempsterin blogista, ja siellä olevista vastauksista, lukekaa ihmeessä!

Mullehan kisat ovat nykyään elämää suurempia asioita (pääsen niihin niin harvoin). Minulla virtaa suonissa todella vahva kilpailuvietti, mutta ei tarpeeksi vahva voittamisen vietti. Olen aina tykännyt kilpailla lajissa kun lajissa, mutta en ole koskaan ollut valmis tekemään mitään ylimääräistä saavuttaakseni menestystä.
Olen haltioissani lukenut viime vuosina esim. Arin ja Miikkan kisaan valmistautumisia. Tarkat pelikirjat on luotu, ja niiden toteutumisista on ollut ilo lukea kohta kisan jälkeen.
Itse kun yritän tehdä idoleitteni esimerkkiä noudattaen pelikirjaa, niin se on karahtanut viimeistään toisen väylän ensimmäiseen puuhun.
Ei siitä mitään tule! Voi Luoja ota minut jo pois täältä!
Olen edellisenä päivänä ennen kisaa, niin täpinöissäni, adrenaliinia kroppa täynnä etten meinaa nukutuksi saada.
Taas ollaan tekemässä kovaa tulosta, ja menestymään sen ohella! Mutta kun kisapaikalle pääsee, ja alkaa höpöttämään vanhojen tuttujen kanssa niin kaikki keskittyminen lopahtaa siihen paikkaan. Kaikki on olevinaan vaan niin kivaa, että kilpailun fokus unohtuu kokonaan.
Kaikki menee omalla painollaan, ja pian sitä huomaa puhuvansa jollekin samalla kun yrittää heittää jotain maagista lähäriä ;D

Tulevalla kaudella koitan enemmän keskittyä pelaamiseen, ja jättää seurustelun lounastauolle.
Yritän unohtaa kuuhun kurkottamisen, koska näillä lahjoilla en koskaan kuuhun pääse. Mutta Kempsterin sanaan luottaen pystyn vielä tässäkin vaiheessa elämän kaarta kehittymään, ja sitä kautta tulokset toivottavasti paranevat.
PT:ni antoi minulle hyvän vinkin. Ja jos nauratte, kun näette minut joskus ennen kisaa keppijumppaavan, niin siinä naurun seassa voitte ajatella että nyt on papparainen astunut jonkun rajan yli...tai tullut hulluksi.
Seppo (Paju) lämmittelee samalla tavalla pyyhkeen kanssa, enkä usko sen olevan yhtään huono asia.
Olen huomannut, ettei kisaradan kiertäminen ainakaan kisa aamuna anna minulle mitään hyötyä.
Kroppa auki keppi tai pyyhe jumpalla, ja muutamalla venytysliikkeellä. Joitakin lämmittely draiveja, putin kohdistus ja se on siinä!

Offline gummi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #717 on: 17.02.17 - klo:09:55 »
...
Viimeisimmät herättäjät olen löytänyt Kempsterin blogista, ja siellä olevista vastauksista, lukekaa ihmeessä!
...
Olen haltioissani lukenut viime vuosina esim. Arin ja Miikkan kisaan valmistautumisia. Tarkat pelikirjat on luotu, ja niiden toteutumisista on ollut ilo lukea kohta kisan jälkeen.
...
PT:ni antoi minulle hyvän vinkin. Ja jos nauratte, kun näette minut joskus ennen kisaa keppijumppaavan, niin siinä naurun seassa voitte ajatella että nyt on papparainen astunut jonkun rajan yli...tai tullut hulluksi.
Seppo (Paju) lämmittelee samalla tavalla pyyhkeen kanssa, enkä usko sen olevan yhtään huono asia.
Olen huomannut, ettei kisaradan kiertäminen ainakaan kisa aamuna anna minulle mitään hyötyä.
Kroppa auki keppi tai pyyhe jumpalla, ja muutamalla venytysliikkeellä. Joitakin lämmittely draiveja, putin kohdistus ja se on siinä!

Mulla on ihan sama juttu että etenkin noi Kepsterin tekstit ovat viime aikoina ns kolahtaneet ja laittaneet ajattelemaan omaa peliä, tavoitteita yms vähän uudestaan. Suosittelen kanssa lämpimästi kaikille!

Mitä tulee tuohon pelikirjaan & kisaan valmistautumiseen niin tein itse viime vuonna päätöksen että valmistaudun Aussie Openiin paljon paremmin kuin yhteenkään kisaan aiemmin. Loin pelikirjan, päätin että kolme ekaa kierrosta pelaan pelikirjan mukaan, treenasin ennen reissua heittoja joita olin päättänyt heittää (etenkin niitä mitkä tiesin vähän vaikeammiksi itselleni) jne. Vikalle kierrokselle olin päättänyt että sitten katsotaan tilanteen mukaan miten pitää pelata - ja rehellisesti se oli ehkä pieni virhe koska vikalla kierroksellahan sitten tipun kärkipaikalta toiseksi, tosin hienon taistelun jälkeen. Mutta pointtina tässä on se että oikeasti pelaaminen kisassa oli helppoa; ei tarvinnut miettiä että yritetäänkö avauksella jotain sankarilinjaa vai sieftaillaanko - katsoi vaan muistiinpanoista mitä pelikirjaan oli kirjoitettu ja sitten vaan toteuttamaan sitä. Voin suositella samaa väykälle ja kaikille muilla kilpailijoille lämpimästi.
Ja tuosta kropan availusta sen verran että itsekin sen verran taas jännitin kisaamista että heräsin AO kisapäivinä ennen auringon nousua ja käytin sen hyväkseni tekemällä pienet joogat jolla kummasti saa kropan auki. Kisapaikalla sitten tosiaan joitakin draiveja (ehkä 10-15, niistäkin osa ihan vaan puttereilla&midareilla) ja vähän putin kohdistusta ja kropan lämmittelyä. Nää on tietysti täysin henkilökohtaisia juttuja et mikä toimii kenelläkin mut ainakin nämä tuntui toimivan ihan hyvin meikäläisen kohdalla joten en ihmettelisi jos keppijumppa toimii sulla.

PS. Kaikille jotka ovat katsoneet Aussien videoita niin voin sanoa että se rata ei ollut ihan niin helppo kuin miltä tuo kärkikortti saa sen näyttämään. :D Amatöörien pelikirjat oli vähän erilaisia kuin mitä nuo proot tuolla heitteli...
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #718 on: 17.02.17 - klo:10:36 »
Pelasit kyllä hienosti Aussie Openissa!
Mutta teitkö virheen, vai tuntuiko se vaan siltä? Kisahan oli tiukka loppuun asti. Toki enhän tiedä kun numeroista, varsinaisia väyläkohtaisia hyviä, ja huonoja heittoja en ole nähnyt.
Se pelikirjan luominen on varmasti hyvä juttu, en epäile sitä yhtään. En itse vaan jaksa miettiä niin pitkälle, vaikka olisi tuttu ratakin.

Sen sijaan tartuin taas kiinni Kempsterin ajatukseen heittopituuden rajallisuudesta. Olen kyllä jo viime syksystä asti aika pitkälle pystynyt myöntämään itselleni, että olen ainakin nykytekniikallani pituusheitto rajani saavuttanut.
On paljon helpompi pelata, kun ei tarvi repiä hullun lailla siinä toivossa että kiekko muka lentäisi pitkälle...ei se lennä! Nyt on tullut tärkeemmäksi mihin se lentää!
Paluun kilpakentille tekevä Hynösen Hartsa on aina tiennyt, ja hyväksynyt rajansa. Kun se kiekko ei lennä yli 120m, niin ei se lennä. Hartsa on sitten treenannut ihan älyttömästi lähipeliään, ja siinä hän onkin lähes täydellinen. Lähestymiset ja putit ovat tarkkuudeltaan rinnastettavissa Sveitsiläisiin kelloihin. Vaikka itse olen ollut avauksella 5-10 metriä lähempänä koria kun Hartsa, niin pataan on tullut aina, ja joka kerta!

Viime syksynä jo panostin lähipeliin aikaisia vuosia huomattavasti enemmän, ja tänä vuonna sitäkin enemmän.
Katsotaan mihin se johtaa!

Vielä on kuitenkin paljon petraamista menttaali puolellakin. Nimittäin esim. jos töppään väylän, niin seuraavalla teellä jo olen valmis paikkaamaan edellisen hölmöilyn. Siinä unohtuu nopeasti rajansa tiedostava pelaaminen, ja alkaa karmea repiminen. Huonoin tuloksin!!!

Offline gummi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #719 on: 17.02.17 - klo:13:28 »
Pelasit kyllä hienosti Aussie Openissa!
Mutta teitkö virheen, vai tuntuiko se vaan siltä? Kisahan oli tiukka loppuun asti. Toki enhän tiedä kun numeroista, varsinaisia väyläkohtaisia hyviä, ja huonoja heittoja en ole nähnyt.

Nyt mä valtaan kokonaan sun blogin omilla kertomuksilla mut vastataan nyt. :D

Kyllä mä tein ihan selvän virheen väylällä #15 - päätin lähteä vähän hyökkäämään vaikka tilanne oli vielä siinä kohtaa täysin auki. Olin edellisellä väylällä päästänyt kaverin heitolla ohi koska tuuli pääsi yllättämään avauksessa (OB) ja missasin vielä niukasti putin 10,5m kohdalta bunkkerin reunalta. Päätin lähteä hyökkään tilannetta heti seuraavalla tasoihin vaikka jälkeenpäin ajateltuna fiksumpaa olisi ollut seiftailla vaan paaria ja odottaa kaverin virhettä parilla seuraavalla väylällä. Lopputuloksena OB bogey tuolle viidelletoista ja kahden heiton ero ennen kolmea vikaa. Toki parhaani yritin lopussa - eikä tuuriakaan ollut yhtään mukana niin heitto siihen jäi vielä ja sehän riittää...
Kerrottakoon nyt vielä esim väylä #17 jossa tarjottiin kyllä paikkaa tasoittaa peli; kärki avasi OB:lle, itse heitin kyllä hyvän heiton mutta siihen hiton ojan töyrääseen se jäi kuten Eaglelläkin vikalla kierroksella - harmittavat 15cm outissa. Tämän jälkeen vielä laitoin _melkein_ elämäni putin sisään - tai näin ainakin luulin kun sieltä mantereen päästä kova putti feidas hienosti ketjuihin - tuuletin jo kun näin ketjujen kilisevän ja käänsin selkäni samalla kun kiekko kuulemma jotenkin kiipes sieltä korin takaa ulos. Lopputuloksena molemmille bogey. Vikalla väylällä ei sit enää ollutkaan mitään tehtävissä kun holariin ei edes unelmaheitolla riitä käsi - no pirkkoon oli kuitenkin hyvä lopettaa kisa.
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...