Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 415795 times)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1080 on: 29.12.17 - klo:08:00 »
Tomppa: Juuri mainitsemaasi metodia olen koko syksyn pyrkinyt noudattamaan. Tuloksena tulosten paraneminen ja hyvä mieli. Myös luotto omaan tekemiseen on parantunut kierros kierrokselta. Muutamat päänahatkin on siinä samalla siirtyneet puuliiterini seinää koristamaan.

JR: Tyyni sai paljon positiivista palautetta tänä vuonna, ja syystäkin. Tiedän että astun nyt sudenkuoppaan julkituomalla seuraavan. Tänä vuonna jätin Tyynen väliin typerän jääräpäisyyteni takia. En löytänyt mistään Suomen kielistä kisainfoa. Vaikka kisa on kuinka kansainvälinen jne  niin odotan kuitenkin suomenkielistä(kin) infoa.
Jos se jossain olisi ollut, niin pyydän anteeksi typeryyttäni. Ja Facebookissa en ole, enkä sitä seuraa. Joo, joo NDGE tapahtumallakin oli Facebook sivut, mutta itse en sitä päivittänyt enkä seurannut.
Ja sitä myöden se vain sitten jäi vaikka varmasti olisi ollut kokemisen arvoinen. Juha ja kumppanit ovat tehneet hyvää duunia!

Toissa päivänä harmiteltiin kavereiden kanssa kun ei ole olemassa koko vuoden kisakalenteria vaikka jo helmikuussa näkyvissä. Minulla ainakin on rajalliset mahdollisuudet osallistua kisoihin, ja silloin on tarkkaan harkittava mihin kisoihin astuu pikku tassuillaan.

Tyyni 2018: Tapahtuma on sinänsä todella hieno, ja tavallaan merkittäväkin. Houkutteleva kaikki tyynni! Mikä siinä meikäläistä houkuttelee? Kisan konsepti ehdottomasti. 4 erilaista rataa!
Kisa on mahtava juttu varsinkin amatööreille ja junnuille. Jotkut heistä ovat kertoneet kuinka hienoa on kun oma valintainen biisi soi esittelyjen kera avausheiton aikana. Ja runsas pelaajapaketti on tietysti myöskin ollut iso plussa.
Itselleni nuo eivät ole minkäänlaisia houkuttimia.
Kisahan on todella hyvään aikaan, mutta ainakin tällä hetkellä tuntuu itselleni aika vaativalta. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin pelaan Tammisaaressa toukokuun lopussa. Seuraava viikonloppu pe-su menisi Masterissa. Siitä seuraava fudisturnauksessa Hangossa. Sitten Juhannus reissu. Tyyni olisi sitten 4 viikonloppu putkeen muualla kun kotona. Ja kun Tyyni viikonlopun jälkeen lähden varmaankin vähintään viikoksi Norjaan luontoilemaan niin jostain on karsittava.
Masteristä ja futiksesta en tingi. Tammisaareen en välttämättä pääse mukaan ratinkien takia, mutta muuten suosikki radalleni mielelläni menisin.
Häh!!!miksi aloin sepustaa?
Lyhyesti: Tyyni on hieno juttu, mutta ei ole minulle ykkösprioriteetti.

ps. ulkomaalaisten kanssa pelaaminen ei ole minulle mikään itseisarvo. Pelaan paljon mieluummin tuttujen kavereiden kanssa, tai Suomen huippujen kun esim. jenkkien.

Nyt mua ei varmaan edes huolittaisi Tyyneen ::)

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1081 on: 29.12.17 - klo:11:31 »
Tyyni.info oli seuraamani sivu, mutten vanno, että kotimaisellakin olisi ollut info.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1082 on: 29.12.17 - klo:12:29 »
Vaikka huomenna on ennustettu jopa auringon säteitäkin, niin silti ylläni leijuu mustan puhuvia pilviä. Pelkään jopa että taivas putoaa niskaan.
Pitkin syksyä heittoni on alkanut sujumaan paremmin ja paremmin. Itseluottamus kasvanut samaan tahtiin. Minusta on tulossa liitokiekko kuningas! Juuri ennen Joulua näytti paremmalta kuin ehkä koskaan.
Siinä meni sitten 4 päivää ilman heittelyä, kunnes tiistaina käytiin Kiljavalla pari kierrosta tahkoamassa. Se olikin enemmän tahkoamista kun heittämistä omalta osaltani, mutta sattuuhan näitä. Keskiviikkona heittelin puolisen tuntia....surkeasti! Olin hämilläni mutta en tuskissani. Eilen heitin muutamia heittoja päivällä, ja ihmettelin että mitä on tapahtunut. Varsinkin antsa heitot olivat silkkaa kuraa.
Hieman epävarmana osallistuin illan ledikisaan, ja jo heti avausheitto osoitti missä mennään. Minkäänlaista oikeaa suuntaa en kiekoille löytänyt. Rentous hävisi, ja pelaaminen meni epävarmaksi puurtamiseksi. Vanha väykkä oli löytynyt! Jippii!! Tulokset olivat karseita, ja jumbo sijoista tapeltiin.
Huono sijoitus kovassa seurassa ei sinänsä ole paha, mutta se millä tavalla se tuli sylettää kyllä.
Huomenna täytyy yrittää löytää se syksyn letkeä varmuus takaisin, tai sitten mörri perii. Minähän voin hävitä vaikka PesosMakellekin, aaarrrrggggghhhhh!!!

Offline Fattom

  • Juniori
  • **
  • Posts: 98
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tom Andberg
  • Seura: Nummelan frisbeeseura ry
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1083 on: 29.12.17 - klo:16:56 »
Huonosti sujunut kenraali tietää vain hyvää... :D Tsemppiä!!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1084 on: 29.12.17 - klo:22:04 »
kiitos!
Ykköseltä lähtö....olen enemmän kun tyytyväinen!
Ardo, Sepi ja Juha poolikavereina.....nice!  Kovia äijiä!
Loistava sää tiedossa!
Enää yksi yö !
« Last Edit: 30.12.17 - klo:07:13 by gunners »

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1085 on: 30.12.17 - klo:15:39 »
Ykköseltä lähdettiin, ja nelonenhan siitä väännettiin. Kakkoselta yllätys par. Kolmoselta huonon avauksen jälkeen väkisin ja tuurilla otettu par. Neloselta hyvällä putilla par. Vitoselta tuttu bogey, mutta kutoselta yllättäen par. Samoin seiskalta putilla minkä ei pitänyt mennä sisään. Kasilta bogey, ja maailma romahti.
Kohtalaista pelaamista ja huomenna taistellaan sijoita 4-10 tiukasti.
Upea sää, rata hyvässä kunnossa, mahtavan rento meininki ja hyvää makkaraa.
Upea frisbeegolf päivä.
Kiitos sen järjestäjille!!!!

Huomenna uusi päivä ja uudet kujeet!!
« Last Edit: 30.12.17 - klo:16:49 by gunners »

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1086 on: 30.12.17 - klo:15:39 »
Ja Sepi on kuningas!!!!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1087 on: 31.12.17 - klo:15:04 »
Kaikki oli kunnossa. Itseluottamus, sää,  rata, rentous! Kaikki muu paitsi heitto. Varsinkin väylälle 16 otetut typerät riskit, ja väylän 17 anteeksi antamaton pelleily johtivat frisbeegolf kauden päättymisen karmaisevaan pettymykseen.
Kierroksen kahden viimeisen väylän 18 ja 1 pirkotukset kuitenkin osoittivat että vielä täältä tullaan!
Nyt loikoilen hotellissa Helsingissä, valmistautuen vuoden viimeisiin haasteisiin.

Miikkalle iso kiitos!
Hänelle ja kaikille tämän blogin seuraajille,
Mahtavaa ja onnellista uutta vuotta 2018!!!!!

Kiitos ja kumarrus,
väykkä

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1088 on: 06.01.18 - klo:21:26 »
Tuli käytyä aistimassa Millenium kallioiden tunnelmia, tuli nähtyä kaksi heittoa Väykän kädestä..ensimmäinen kippasi oikealle puskaan normi väylällä16 ja puun juurelta oranssi fore neppi zonella tuli suoraan kohti katsojia, ilme kertoi enemmän kuin tuhat sanaa...."pääsisipä jo kotiin" mites muu kierros meni ja tuliko pimeä ennen loppua?

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1089 on: 07.01.18 - klo:11:31 »
Olin päättänyt tämän päiväkirjan ylläpitämisen päättyväksi 2017.
Mutta vastataan nyt Miikkalle vielä.
Tein siitä kuitenkin vielä kolmosen onnistuneen pitkähkön putin ansiosta. Useat ihmiset ovat muissakin yhteyksissä sanoneet että kasvon ilmeeni hallitseva piirre on nyreys. Aikoinaan pari futisjengin kaveria sanoi etteivät he uskaltaneet tulla tekemäni maalien jälkeen edes yläfemmoittelemaan, koska olin aina niin vihaisen ja nyreän näköinen suorituksen jälkeen  >:(
Pärstäkertoimeni on kuitenkin luontoäidin muovaama, enkä sille mitään voi. Ainakaan ilman lottovoittoa  ;)
En todellakaan kaivannut kotiin lähtöä. Meikun kallioilla viettämäni aika oli todellista laatu aikaa, vaikken mitään laatua saanutkaan aikaan.
Toinen kierrokseni oli Veikkolan End offin kaltainen. Skipit ja rollit olivat vertaansa vailla, Veikkolasta poiketen tällä kertaa ne vaan nauratti. Tuli niin koomisia piirteitä pelaamiseeni, ettei sille voinut kun nauraa.
Pooli kaverit antoivatkin mulle uuden lempinimen "frisbeegolfin Aku Ankka"
Mahtava kisa ja päivä!

Ehkä tämän vastauksen ohella on sopiva hetki kiittää ihmisiä jotka jaksoivat tämän päiväkirjan raaputuksia lukea, ja tietenkin heitä jotka kaiken lisäksi kommenttejaankin tänne laittoi.

En kuitenkaan koe että tästä on kenellekään mitään iloa/ hyötyä. Ei edes itselle.
Joten jätän kirjoittelut osaavampien käsiin, ja keskityn muihin juttuihin.

Fribakisat osioon vielä joskus raaputtelen, jos jotain kisaa on tiedossa. Tänään olen päivittänyt pelaajaluetteloa NDGE18 tapahtumaan.

Kiitos ja kauan eläköön frisbeegolf, ja frisbeegolf forum!!

Offline Mikavain

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 297
    • View Profile
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1090 on: 07.01.18 - klo:12:00 »
Kiitos ja syvä kumarrus. Tämä ollut ehdottomasti parhaiden/mielenkiintoisimpien päiväkirjojen joukossa alkamisestaan lähtien. Sinulla varmasti riittävästi tekemistä ilman raapusteluakin, mutta silti tulee pakosti mieleen toive - jospa se siitä vielä mieli muuttuisi ja saisimme edelleen nauttia tarinoistasi.

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 550
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1091 on: 08.01.18 - klo:04:35 »
Me tarvitaan tänne erilaisia kirjoittajia. Väykkä osaa ihan mainiosti kuvata tunnelmiaan pelaamisesta ja kisajärjestämisestäkin. Vanhojen tarinoiden osuutta voisi toki nostaa, koska nuorempien on hyvä lukea miten asiat oli silloin ennen kun moni asia oli jo ihan hyvin.

Tarinoita on vielä kertomatta ja uusia tekemättä, joten eipäs nyt lopetella kesken kaiken.
Itse tunnistan hyvin tuon tarpeettomuuden tunteen. Kuka näitä nyt lukee ja tuntuu että kirjoittelee koko ajan niitä samoja juttuja sanavalikoimankin toistaessa itseään.
Lukee niitä sitten kuitenkin aina se muutama tyyppi jotka oikeasti ovat kiinnostuneitakin.

Puhaltelepa nyt rauhassa hetki ja palaja sitten kirjoittamisen riemuihin.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1092 on: 10.01.18 - klo:07:17 »
Se joka vanhoja jne, jne!!

Vanhoja juttuja on kiva muistella. En vaan muista mistä olen kertonut, ja mitkä muistot ovat jääneet kertomatta. Uudelleen kertomista peläten pelkään kirjoittaa.

Kiitos Mika ja Ari lämpimistä sanoista, mutta "sulkakynää" ne eivät kuitenkaan lämmitä. Muste on loppu!

Vaikka jääräpääksi minua kutsuvat lapsistani lähtien, niin kunnioitan kuitenkin vanhaa Malilaista sananlaskua "varmaa ei ole kuin kuolema".

Offline DJSigma

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 127
    • View Profile
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1093 on: 10.01.18 - klo:13:32 »
Se joka vanhoja jne, jne!!

Vanhoja juttuja on kiva muistella. En vaan muista mistä olen kertonut, ja mitkä muistot ovat jääneet kertomatta. Uudelleen kertomista peläten pelkään kirjoittaa.

Kiitos Mika ja Ari lämpimistä sanoista, mutta "sulkakynää" ne eivät kuitenkaan lämmitä. Muste on loppu!

Vaikka jääräpääksi minua kutsuvat lapsistani lähtien, niin kunnioitan kuitenkin vanhaa Malilaista sananlaskua "varmaa ei ole kuin kuolema".
Ai se suomalainen versio "varmaa ei ole kuin kuolema ja verot" on joku päivitys tuohon. Nyt tiedän senkin.

Sinähän et edes tiedä kuka olen, enkä minä tiedä kuka olet, mutta jostain syystä olen täällä foorumilla tätä palstaasi lukenut. Että jotain iloa olet ihan tuntemattomillekin tällä tuonut.

Mutta tärkeintä on tietty se, saako tästä mitään itse irti. Jos ei, niin ei kannata kirjoittaakaan.

Päätöstäsi kunnioittaen, tervetuloa takaisin jos into taas löytyy.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1094 on: 17.01.18 - klo:09:10 »
Todennäköisesti en tunne kun niin sanot :) Minua et tunne sillä olen varmasti yksi tuntemattomimmista pelaajista tämän lajin parissa. Ja vähän harmittaa kun olen niin helkutin huono näissä ATK hommissa, luullen että oma nimi piti laittaa tänne näkyviin.
Olisi ollut viisaampaa kirjoittaa incognito.

Kyllä mä uskon että ihmiset jotka tällä foorumilla vierailee lukevat kaikkien muiden ohella minunkin höpinäni. Olisi kuitenkin hienoa jos pystyisi kirjoittamaan niin että joku, tai jotkut siitä hyötyisivätkin. Ja sellaiseen en pysty.
Alunperin piti vaan kertoa ihmisille että ennenkin on frisbeetä heitetty. Ja toiseksi yritin turhalla uhoomisella motivoida itseäni treenaamaan ja pelaamaan paremmin. Ja niin kuin tuloksista voi päätellä, hukkaan meni nekin uhot ;)

Kiitos kuitenkin, ja hyviä heittoja!