Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 415844 times)

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1125 on: 11.05.19 - klo:15:00 »
Minua et kyllä syytä, vaikka olenkin mainostanut ilman ajattelua heittämistä  ;) Se kun alkaa vasta tuulen tarkastuksen, kiekkovalinnan ja heittosuunnitelman (teho, kulma, korkeus, tähtäyspisteen valinta) tekemisen jälkeen  8)

Mainio idea tuo valkun kanssa heittäminen! Suosittelen lämpimästi muillekin.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1126 on: 17.05.19 - klo:19:00 »
Maanantaina Nummenmäki liigaa, tiistaina huvikseen Riutta harkkakierros, keskiviikkona Herusten viikkokisat ja eilen torstaina Sahanmäen viikkokisat.
Ajattelin että määrä tuo laadun. Katin kontit!!

Nummenmäki meni aivan metsään. +15 ei jätä jossittelun varaa! Alaarvoista pelaamista alusta loppuun.
Riutta +3, meikäläiselle varsin kova tulos. Muutamia todella huonoja esityksiä, mutta paljon onnistumisia.
Herunen meni ajatteluksi, ja tulos +3 oli mulle ihan hyvä. Mutta parempaa toivoin kuitenkin. Tein kaikkeni yltääkseni edes PAR lukemiin, mutta ei kun ei!
Sahanmäki meni pakkopullaksi vaikka seura oli kivaa. Muutamia todella hyviä onnistumisia, mitkä sitten korvattiin maailman huonoimmilla heitoilla. +9 on kyseisellä radalla ala-arvoista suorittamista.

Yhdelle kaverille kisan jälkeen avauduin huonoudestani mikä ei koskaan muutu vaikka päivittäin luulen niin käyvän. Jospa tuon aktiiviviikon jälkeen vihdoin suostun ymmärtämään, ettei frisbeegolf kilpailumuotona ole mun juttu.
Tuntuu vaan oudolta, että kaiken pas....n väliin mahtuu ns. täydellisiä heittoja, mitkä aina luovat uskoa paremmasta! ;D

Lajia on vaan paha mennä lopettamaankaan, koska se on kuitenkin hauskaa. Ja olen tutustunut niin moneen huipputyyppiin kisojen tiimellyksessä.

Nyt pidän viikon tauon, ja sen jälkeen taas kohti uusia.......

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1127 on: 18.05.19 - klo:02:02 »
Väykkäseni.. jos antaa joka suuntaan kaikkensa on turha haaveilla että jossain onnistuisi nappiin. Monet ikäisesi tuijottaa YLE kanavia ja kiukuttelee kun Suomi ei voita hiihdossa mitään, hakkaa halkoja ja paistaa kyrsän ja maailma on mallillaan.  Ukko painaa ties mitä friban lisäksi, joten ei ihme että välillä sakkaa. Jos haluat vetää futista yms.. niin näkyy hän se. Ei kiekko lennä itsestään haluamaasi paikkaan.  Nauti heitoista , kun menee mörriin niin ota se upena. Mahdollisuutena

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1128 on: 18.05.19 - klo:09:17 »
Miikkaseni....Kiitos lohduttavista sanoista! Onhan tuossa totuuden siementä, mutta ei valitettavasti käy tekosyyksi. Menneellä viikolla meni jo usko siihen että kun paljon pelaa niin homma alkaa pelittää ;D
Kyllä mulla ihan joku perusteelinen vika on, kun mistään ei tule mitään.
Moni on viimeaikoina sanonut, että heitän teematon väärältä puolelta heittosuuntaan nähden. Varmaan niinkin, mutta ei sekään selitä kaikkea.

Itseasiassa mörrien kanssa olen jo sinut. On oikeastaan ihan mukavaa ratkoa, miten synkän mörrin syleilystä pääse helpoimmin pois.

Terveiset futisturnauksesta! Tulin tänne aamulla klo.6.50 ja pääsen kotiin n.klo.19
Huomenna sama laulu, paitsi turnauksen jälkeen suoraan vetämään futistreenit, eli myöhään menee.

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 550
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1129 on: 18.05.19 - klo:10:03 »
Synkistely on hieno laji. Oman tekemisensä arvioiminen alakanttiin kuuluu meidän maakuopissa asuneiden Ruotsin alamaisten perusluonteeseen. Meitä on kyykytetty ja lyöty uskomaan ettei meistä ole mihinkään.
Suomessa kun sanoo olevansa hyvä saati paras ei ole sellaista jolla saa kavereita. Suomalaisen kuuluu mennä leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä. Hyvä, tervetuloa kerhoon.

Silti me salaa osataan iloita onnistumisista ja toisaalta epäonnistumisiakaan ei tule ilman toivoa onnistumisista. Siellä jossain syvällä muistetaan kuinka tälle väylälle silloin kerran heitin hyvän heiton ja toivotaan että se onnistuisi uudelleen. Toki kun tiillä muistaa mainita ettei tästä mitään tule niin ei pety niin pahasti.

Syväkyykyssä itselleen nauraminen on hieno laji. Masentuneen mielen sarkasmi on kunnon synkistelyä. Ja silti on kivaa ja huomenna uudestaan. Ihan sairasta :)

Jostain syystä ne parhaat pelaajat harvoin vaeltavat synkkyyden laaksoissa. Tietysti voi olla etteivät koskaan epäonnistu. Ehkäpä kuitenkin niillä on jokin taikanappi asenteeseen.

Tämä niinkuin moni muukin on itseluottamuslaji. Jos tietää että osuu siihen aukkoon niin kyllähän siihen todennäköisemmin osuu. Sitten ei enää tarvitse kuin yrittää niitä asioita joita osaa. :)

Sä olet Väykkä niin yltiöpositiivinen ja naurava kaveri ettei sua ota kukaan tosissaan näissä synkistelyissä. Jatka vain nauramista kulkiessasi kohti seuraavaa epäonnistumista ;)

Odotan yhteydenottoa Kaatiskiessille :)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1130 on: 18.05.19 - klo:17:44 »
Erittäin naseva, ja totuuden mukainen kirjoitus Arilta kahteen viimeiseen riviin asti.

Kaksi viimeistä riviä on taas sitä kehumaani huipputyyppi meininkiä :)

Luonteeltani olen hyvinkin synkkämielinen (joskin näen miltein aina valoa pimeänkin tunnelin päässä). Naurava kaveri en todellakaan ole. Viimeksi nauroin oliskohan ollut 10 vuotta sitten Tervasaaren kesäteatterissa.

Arvostan rehellisyyttä ja faktoja. Joten Arin "jatka vain nauramista kulkiessasi kohti seuraava epäonnistumista" osui nappiin. Olisi ollut tylsempää, jos olisit yrittänyt maalailla jotain "jatka vaan yrittämistä, kyllä sä vielä joskus onnistut" korulausetta.

Ensiviikon olen illat vankilassa, mutta jos sitten sen jälkeen Kaatis kutsuisi ???

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1131 on: 19.05.19 - klo:08:02 »
Tartun vielä Arin esittämään itseluottamuksen tärkeyteen. Asiaan mitä olen valmentajana ja isänä usein korostanut.

Sahanmäki:

Väylä 9  Olen pääsääntöisesti avauksen jälkeen ihailemassa koivun kylkiä siellä vasemmalla koivikossa. Tämän tietysti kerroin koko ryhmälle jo ennen heittoani. Kisassa oli 85 pelaaja, ja olin yksi niistä kuudesta pelaajasta joka teki Pirkon . Kuuden metrin putilla!

Väylä 11. Taas elvistelin ryhmälle, kuinka heitän avaukseni vasuriin niitten männyn poikasten sekaan. Ja vaikka tiedän tasantarkkaan miten ja millä pitäisi heittää, niin siellä lupaamassani mörrissä olin. Ja syvällä!

Väylä 12 ns. peikkometsä:  Ryhmän muut pelaajat avaavat malliksi sinne oikealle hakkuualueelle, ja ihmettelevät miten sinne voi heittää. Kaksi heitti vielä piiiitkälle leveäksi. Itse astui teematolle itseluottamusta uhkuen (oikeesti). Flashillä tietä pitkin 70m. ja sitten kiekko kääntyy kuin itsestään vasuriin koria kohti. Sitten se on tuurista kiinni kuinka pitkälle Flash etenee ennen kopsausta.
Kopsu kuului kylläkin jo n.5 metrin päästä oikealta, siitä pieni flippi etuteen oikealle puolelle. Olisnkohan 10 metriä edennyt. Mukavat pelikaverit heittivät sieltä hakkuualueelta äänettömästi n.15 rinkiin, mihin minä en päässyt edes vielä kolmella seuraavallakaan heitolla. ;D ;D ;D

Mikään ei ole mustavalkoista, vaikka itseluottamuksesta on hyötyä. Ja oikeasti multa löytyy sitä liikaakin!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1132 on: 03.06.19 - klo:18:49 »
Mennyt viikko oli kyllä kiva frisbeegolfin osalta.
Tiistaina osallistuin yllättäen Nummelanharjun viikkokisoihin. Olikin kiva nähdä useitakin tuttuja tyyppejä. Pääsin samaan ryhmään Arin ja kahden nuoren vesselin kanssa. Olin rypenyt jo useamman viikon itsesäälissä ja masennuksessa, eikä tiistain Harju kierros ollut mikään tuloksellisesti taikka heitonnollisesti nautinnollinen. Oli kuitenkin hienoa pelata Arin kanssa, ja saada muutama vinkki heittotilanteissa. Ja upeaa nähdä kuinka 10 vuotiaat poikaset heittivät itseäni huomattavasti paremmin. Heittivät forella ja rystyllä tilanteen mukaan erittäin hyvin. Tuli sellainen olo että niistä pojista kuullaan vielä....toivottavasti into lajia kohtaan säilyy!

Perjantaina Nurmijärven golfkeskuksessa erittäin mukavassa seurassa (kiitos Ville, Jone ja Ilari) rentoa pelailua kauniissa säässä. Nyt kun oli tilaa kiekolle lentää, niin tuli meikäläisellekin onnistumisia. Ja varsinkin vähemmän virheitä kun usealle sarjani pelaajalle. Isokäsi Kotamäki oli täysin suvereeni törkeän pitkien avausten avittamana. No ei lähipelissäkään paljoa moitteen sijaa ollut. Jone ja Ilari aloittivat kisan ehkä turhankin rennosti, ja vaikka kaverit kovan loppukirin kehittivätkin, niin yllättäen heidät voitin. Se ei kuitenkaan ollut se tärkein juttu, vaan se hyvien äijien luoma fiilis pelata.

Sunnuntaina Timosen Marko tuli tänne, ja vietimmekin terapiapäivän. Pelasimme reikäpelinä Hyvinkäällä Nummenmäen, ja Nurmijärvellä Herusten radan. Rupateltiin mukavia, ja kannustettiin toisiamme mitä huimimpiin heittoihin. Välillä käytiin Villassa jätskillä, kahvilla ja pullalla. Molemmat tekivät välillä huikeita suorituksia, ja välillä vähemmän huikeita. Tällä kertaa kotikenttäedun turvin voitin molemmat kisat yhden pisteen erolla. Yllättäen tein hieman vähemmän virheitä, kun kaiken kokenut pelikaverini. Ehdittiin vielä istua kotini takaterassilla maailmaa parantaen, ja emännän ruokia/ leivonnaisia syöden kolmisen tuntia. Sitten minua kutsui futistreenit, ja Markoa Pori!

Tämä viikko on sitten pyhitetty futikselle 10-11 peliä tiistain ja sunnuntain välisenä aikana!

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 550
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1133 on: 04.06.19 - klo:09:55 »
Väykän kanssa sattumalta kun viikkokisoissa päästiin samaan ryhmään niin pääsi tekemään hieman huomioita.

Aika moni asia oli Väykällä jo itsellään tiedossakin.
Heittäminen tapahtuu välillä niin nopeasti ettei aivotoiminta ole voinut ehtiä mukaan. Uskoisin, että suurimmalla osalla meistä on tuollaisessa tilanteessa helppo mahdollisuus epäonnistua jos ei ole ehtinyt päättää mitä yrittää. :)

Puttaamisessa on hyvä olla rohkea ja uskaltaa putata. Jos nyt saa sanoa niin varsin usein menet hieman liiankin rohkeasti yrittämään paikoista joista todennäköisesti et sisään saa. Ja senverran kovaa että paluuputissakin on helposti liikaa tekemistä. Toisaalta tietenkin voidaan todeta, että jos viikkokisoissa ei uskalla yrittää niin ei missään.
Tämäkin taisi olla jo tiedossa? :)

Muutama juttu jäi vielä vähän mietityttämään, mutta tarkastellaan niitä sitten kun ollaan samassa ryhmässä jälleen.


Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1134 on: 04.06.19 - klo:11:00 »
Uskoa onnistumiseen ja homma toimii 😀. Itse Väykän peliä seuranneena myös jonkun verran voin todeta että päätös epäonnistua jo ennen heittoa ei parane nopeasti viskaisemalla pelon sekaisin tuntein jonnekin sinne päin. Sitten kun päälle päin näkyy että nyt onnistutaan liitää kiekko taianomaisesti juuri sinne minne kuviteltiin.
Päätös onnistua on tehtävä ja rauhassa laitettava limppu haluttuun paikkaan.. tämä on toki helkutin helppoa raapustaa tähän ja sitten kierroksen jälkeen ihmetellä että missähän se älykkyysosamäärän viimeiset 30pistettä majaili kierroksen aikana, kuten itselle liian usein on käynyt.

Offline letiss

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 132
    • View Profile
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1135 on: 04.06.19 - klo:12:27 »
Uskoa onnistumiseen ja homma toimii 😀.

Näinhän se pääsääntöisesti menee, jos niitä toistoja on alla.

Nurmijärvellä ainakin Väykän maneereihin kuului yrittää psyykata itsensä ulos :) "Voi hitto, toi lähäri jäi
ihan vajaaksi", vastasin, että siinähän se on 4m korista. "Ihan liian pitkällä mun etäisyyksistä,
ei nää mulla läheskään aina mene".

Ilman hyvää seuraa mulla olisi ollut suuria vaikeuksia jatkaa rundi loppuun, koskaan en siis ole denffannut. Toki koskaan
ennen en ole yhdellä kierroksella hukannut kahta kiekkoa ja heittänyt vielä 3 ob:ta noiden lisäksi :)

Voisi siis todeta pelistä, että hauskaa oli, kuin hammaslääkärissä.

Hampaankoloon kyllä jäi niin paljon, että seuraavat kuukausikisat on pakko tulla mukaan.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1136 on: 23.06.19 - klo:23:28 »
Kiitos Ari, Miikka ja Jone palautteesta!
Noista on jo niin kauan aikaa, etten kauhean tarkasti niihin vastaa. Täytyy kyllä myöntää pari toteamaanne seikkaa. Pelaan joskus muutaman heiton, tai väylän ihan hyvin. Mutta kun toi heitto taito on todella heikko, niin itseluottamus murenee ensimmäiseen epäonnistumiseen.
Omat seurakaveritkin ovat välillä maininneet tuosta "nopeasta" heittämisestä. En kuulemma voi millään ehtiä miettimään/ päättäämään mitä teen.Pitää kyllä paikkansa, että usein tulee heitettyä mitään ajattelematta vähän sinnepäin menttaliteetilla.
Yritän tulevissa kisoissa parantaa tapani!
Puttaaminen! No se on sitä mitä Ari sanoi.

Kohta on alkamassa meikäläiselle todella mielenkiintoinen fribakuukausi. Suorastaan herkullinen!

Torstaina alkaa omalta osaltani ensimmäinen Tyyni. En ehdi siihen kisaan mitenkään valmistautua, Keinarissa kävin kuitenkin osan uusista väylistä pelaamassa muutama päivä sitten. Siihen se sitten jääkin. Osallistujalistaa kun pro-50 luokassa katsoo, niin viimeinen sija on hyvin realistinen tulos. Yritän kuitenkin parhaani, ja rennosti pitäisi pystyä pelaamaan kun minkäänlaisia sijoitus tavoitteita ei ole.
Hieman harmittaa että pitää Sibbeen asti ajaa rekisteröitymään, kun pitäisi futistreenejäkin vetää keskiviikko iltana.

Tyynen jälkeen maanantai iltana on vanhan liiton äijien kokoontumisajot ja heitot Tampereen Vihiojalla. Sitä tapahtumaa odotan kyllä intoa täynnä. Retrobägillä mennään tapaamaan vanhoja kamuja, ja nauttimaan fribaamisesta. MRV, JLS,Gazelle, XS, COMET, XL, Omega, Voayger jne pääsevät pitkästä aikaa liitämään.

Sitten torstaina talkoo hommiin Mastereiden SM-kisoihin Kaatikselle. Olen ymmärtääkseni koko kisan ajan siellä hommissa. Ihan kiva, jos musta on mitään hyötyä, kun en enää pelaajana kisoihin pääse.

12.7 TD ja pelaaja roolissa Nurmijärven golfkeskuksessa kuukausikisassa. Ne on kyllä myös loistavia rentoja kisoja. Ja hyvää treeniä viikonloppua ajatellen.

Suomi on täynnä hienoja ratoja, mutta kyllähän se The Beast on suurin ja kaunein.
13-14.7 saan ilon ja kunnian pelata Amatöörien European openia Nokialla. Siinäkin kisassa sijoitus tulee olemaan häntäpäässä, mutta kauden kohokohdasta on kuitenkin kyse.Toivottavasti Nokian kuuluisa ukkosilma ei pilaa kisaa.

Heinäkuun fribailun osaltani päättyy näillä näkymin 20.7 legendaariseen SN Classiciin Kauhajoen kauniilla puistoradalla.

Jos ehdin niin laitan tänne tunnelmia kisoista, mutta nyt jatkamaan Ranska - Brasilia peliä!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1137 on: 26.06.19 - klo:07:39 »
Ilari soitti ja friba voitti!
Jätin törkeästi äijien futistreenit väliin ehtiäkseni Ilarin kanssa testaamaan Keinari kokonaisuudessaan.
Todettiin kierroksen jälkeen, että onpahan pitkä ja raskas reissu. Rata on tällaisille tavan tallaajille todella hidas pelata. Käsi kun ei riitä millään lennättämään muovilautasta tarpeeksi pitkälle. Ja varsinkin uusilla väylillä kiekot tuppasivat häviämään lepikkoon, tai pitkään rosolliin.
Rata on sinällään mielenkiintoinen, haastava ja hieno! Mutta ainakin henkilökohtaisesti focuksen pysyminen itse suorittamisessa tulee olemaan työn takana.
Varsinkin jos kierros alkaa huonosti, niin on tiedossa piiiiiitkä kierros. Ilarin kanssa maalattiin kauhuskenaario. Ykkösväylätä tupla tai tripla harteilla on kiva kiivetä sitä loputtoman pitkää ylämäkeä päästääkseen heittämään kakkosella ensimmäisenä vasemmalla olevaan mäntyyn. Skippi vasurin rosolliin, ja homma on selvä.
Edellä mainittu on taatusti lähempänä toteutumista kuin esim. vain bogeyt kahdelta ensimmäiseltä väylältä.
Keinarista en kykene ottamaan yhtään pöröä, mutta nyt kolme kertaa kahden viikon aikana siellä pelanneena plussaa tulee ainakin seuraavasti:
1. Bogey tai tupla
2. Bogey
5. Vähintään tupla
6. Bogey
7. Bogey
8. Bogey - tripla
9. Bogey
10. Bogey
11.Bogey
12. Vähintään tupla
13. Vähintään bogey
14. Tupla
18. Bogey tai tupla

Eli odotusarvot eivät ole korkealla. Otan kisan lähinnä selviytymiskamppailuna.

Arille tiedoksi!
Kyllä sun blogia luetaan. Ja tarkkaan!.


Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 550
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1138 on: 27.06.19 - klo:09:22 »
Nyt sitten jätät ne yli kympin putit yrittämättä jos siellä takana ei ole mitään turvallista :)
Ei ne kuitenkaan mene.


Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #1139 on: 30.06.19 - klo:21:22 »
Tyyni on nyt pelattu ja koettu!
Varmasti kaikin puolin hieno tapahtuma! Iso käsi järjestäjille!
Itse kun en juurikaan tapahtumaan tutustunut kuin pelaamisen merkeissä varsinaisen kisan osalta, niin en osaa sen enempää analysoida sitä. Vähän aikaa seurasin avointen viimeisiä väyliä, että sen perusteella voi todeta että katsojia oli aikalailla. Tosin vain ykkösryhmällä.
Lyhyesti omasta suorituksestani:

Kivikko: tuulessa ja vaihtelevassa sateessa perusrataa. Fiilis kun viikkokisoissa. En saanut missään vaiheessa minkäänlaista tatsia tai intoa pelaamiseen.
Tasapaksulta huonosti pelatulta kierrokselta jäi mieleen oikeastaan vain väylä 4.
Siinä kohtaan iski kovin sade, ja tuulen tuiverrus. Hyssenä pelasin, mutta en tarpeeksi kaukaa. Kiekko 20 metriin. Ylivarovainen typerä lähestyminen rinteeseen korin tasalle n. 8 metriin.
Arin ohjeet kävivät mielessä, mutta vain kävivät! Hirmuinen vastatuuli, mutta kai se sinne menee. Ei mennyt, mutta pitkälle ohi kylläkin.
Aivot narikkaan, ja menoksi. Sijoitus huonon kierroksen jälkeen toiseksi viimeinen.