Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 416061 times)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #240 on: 05.05.15 - klo:16:33 »
Jos noin ajattelit, niin hienoa spirittiä sulta!Kiitos! Tosin kyllä minäkin mietin kun sunnuntaina NDGE15 rataa purkasin, että voi kökkö että tällainen ilma sitten Hyvinkään kisaan. Ja kun tietää että siellä ei ihan vieressä ole lämmittely/ kuivattelu paikkaa. Silloin aamulla golffareita kuitenkin tuli tasaiseen tahtiin, ja mietin että jos hekin pelaavat niin miksei fribaajatkin. Kaksi keski-ikäistä rouvaa tuli kohdalleni golfbägeineen, ja vettä satoi aika herkästi niin kysyin että meinaatteko tosiaan pelata tässä säässä. Juu tietenkin kun ollaan Hyvinkäältä asti tultu, ja onhan meillä vaatteet ja sateenvarjot kelin mukaan.
Kaikesta huolimatta olet kyllä oikeassa että sade päivä olisi latistanut NDGE tapahtumankin tyystin. Toi sää onkin se suurin kysymysmerkki aina kisojen järjestämisessä.
Seurojen ehkä  kannattaisi miettiä keskenään esim. mitä luokkia mihinkin kisaan otetaan.
Jos et ole huomannut, niin tarkoituksenani on järjestää entistä ehompi NDGE tapahtuma ensi keväänä 23.4. En pitäisi huonona ajatuksena että Startti olisi sitten 24.4. Mahdollisesti kaukaa Nurmijärvelle tulevat voisivat kisata Hyvinkäällä seuraavana päivänä.
Paljon olisi asiaa, mutta täytyy lähteä futista valmentamaan Puistolaan,
Ja Mikolle vaan että hurjat on menot Emmerdalessa!

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 550
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #241 on: 05.05.15 - klo:16:38 »
Kyllä nykyihminen pystyy olemaan vesisateessa pari kierrosta. Onhan se kuivana mukavampaa, mutta kivaa se on sateessakin.
Staminassakaan ei tainnut tulla yhtään denffausta sateen takia vaikka painettiin riisipellossa nakkelemassa lättyjä. Aivan mahtavaa.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #242 on: 13.05.15 - klo:08:14 »
Ensivuoden Syysmyrsky lähestyy, mutta miten lähestyy menestystä hän? Toivuttuani Keinukallion mukavasta, mutta jälleen penkin alle menneistä kisoista olen harjoitellut tiiviisti. HARJOITELLUT!!! miltein päivittäin.
Ajatuksena perehtyä tosissaan erittäin pätevän bägini loistavaan sisältöön. Tarkoituksena on karsia kiekkoja, ja oppia tuntemaan jäljelle jääneiden sielun maisemaa. Olisi kerrassaan liikuttavaa, jos kerrankin kisa tilanteessa tietäisin millä kiekolla milloinkin kannattaa heittää.
Olen treenannut myös lähäreitä, ja paiskonut kiekkoja metsässä kapeiden porttien läpi jotta pääsisin eroon ahtaan paikan kammosta.
5-6 päivän treenin jälkeen olin valmis ilmoittamaan kotiväelle juhlallisesti, että tämän perheen herra ja hidalgo on valmis maaailman mestariksi. Kun muu perhe vain jatkoi toimiaan noteeraamatta julistusta, niin lausuin manifistini uudestaan lisäten voluumia ulosantiin. Jopa heräsivät, vaimo siihen että "älä", nuorimmainen "niin varmaan" ja kuopus "toi on kuultu aikaisemminkin" ja sitten he jatkoivat kuka mitäkin turhanpäiväistä ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Eilen sitten oli ensimmäinen näytön paikka, ja mahdollisuus todistaa harjoittelun kannattavuus. Kahden kaverin kanssa ensimmäistä kertaa heittämään Jokelan ysiväyläiselle.
Kaikki radalla käyneet tietävät että kyseessä on helppo neppailu rata kivassa pienessä puistossa. Puistorata, siis tykkään. Kisaan sain vastaani konkarin, joka on pidemmän tauon jälkeen tekemässä väkevää paluuta lajin pariin, ja entinen amerikkalaisen jalkapallon pelaaja jolle laji on uusi. Lainasin hänelle yhden kiekon, CRANKIN, siinähän heität!
Rata on pullollaan n.60 metrisiä avoimia väyliä, mutta sisältäen myös yhden NO HOPE tyyppisen metsäväylän ja oikein mukavan alamäki liidätyksen. Olisi muuten mahtava kisaväylä, jos se pelattaisiin siihen seuraavan väylän koriin, ja vasemmalla menevä kävelytie oli OB rajana. Heitin muuten kyseisellä väylällä kiekkoni ladon, ja seinän vieressä kasvavan kuusen rungon väliin niin kovaa että kiekko oli tiukassa solmussa melkein katon  rajassa. Eikä ollut mikään Vibraxin kengänpohja lätty.
Heitin ensimmäisellä kierroksella yhden pirkon ja 5 bogia, ja tulokseni neljä päälle riitti pronssille. Ari aloittelija voitti kisan tuloksella -1. Ensimmäistä kertaa podiumille moneen vuoteen, kyllä treenaaminen kannattaa. On se vaan kummallista että pystyn 50-60 metrisillä esteettömillä väylillä tekemään bogin bogin perään.
Muutenkin menee hyvin, kun julistin tämän surkuhupaisan missioni, niin ratingini oli tosi huono vaan nyt se on kisa kisalta huonontunut entisestään.
Toivossa on kuitenkin hyvä elää, ja tunnenkin munaskuissani että nousukiito on alkamassa (vaikkei sitä tässä iässä enää uskoisi) ihan näillä näppäimillä.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #243 on: 13.05.15 - klo:09:57 »
Jokos siellä oli alamäkiväylän kori pystyssä? Ja oliko siellä nurtsia vai riisiviljelmää?

Kävisin itse katsomassa, mutten ehdi mitään koska vauva.

Pari metsäväylää lisää sinne yläpuolelle ja kakkonen liian lyhyenä pois olis mun suunnitelma niin radasta tulis heti parempi.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #244 on: 13.05.15 - klo:21:22 »
Juu oli kori pystyssä, mutta ympäristö aikasta märkä. Sen seuraavan väylän tee muistutti enemmän uima-allasta kun heittoalustaa, avattiinkin siitä hiekkatieltä.
Sen metsäväylän korin ympäristö oli kanssa kovin kurainen, mutta senkin pystyi kyllä pelaamaan ihan hyvin...paitsi pelasin sen ihan huonosti.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #245 on: 14.05.15 - klo:12:47 »
Joo sen vitosen oon heittäny hiekalta jo pari vuotta, se liian pieni keskeltä uponnut tiilaatikko ei houkuttele väylällä jossa putteria joutuu heittämään jo aikasen kovaa korille päästäkseen.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #246 on: 18.05.15 - klo:21:54 »
Viime perjantaina kaverini Hannun kanssa lähdettiin puolilta päivin extempore fribailemaan Kisakeskukseen parigolf kisaan. Oli aika nostalgista ajella paikkaan missä on nuorena sällinä käynyt yleisurheilun piirivalmennettavien leireillä. Ja myöhemmin niin fudisleireillä kun säbä turnauksissa. Siellä olen aloittanut myös frisbeegolf harrastukseni. Paljon mikään ei ollut sitten viime käynnin 1900 luvun loppupuolen ajoista muuttunut, paitsi että oikeita frisbeekoreja oli joka paikassa.
Tuttu hahmo, Toivosen Toni otti ilmoittautumiset vastaan. Ja vaikka alustavasti vähän juteltiin siihen malliin että jos Toni löytää parin niin pelattaisiin vastakkain. Loppujen lopuksi suunnitelmat muuttuivat kun hän varmaan tajusi että minä, ja vasta vuoden pelannut kaverini olisi tappavan hidas kilpapari, joten Toni lykkäsikin  pelikavereiksemme vastaavanlaiset karbaasit kokeneen ja kokemattoman. Ja kyllähän se kierros kestikin...paljon heittoja, vielä enemmän surkeita heittoja, kiekkojen etsimistä ja hukkaamisia. Meillä oli kivaa, mutta nälkä siinä hommassa tuli.

En tiedä millä mandaatilla paikka on nimetty Suomen frisbeegolf keskukseksi, ei sillä väliä, mutta onko sille katetta?
Keskeneräistä työtä ei pitäisi arvostella, mutta teen sen kuitenkin. Eikä pitäisi ylipäänsä arvostella, mutta teen sen kuitenkin.
Ensiksikin ensivaikutelma kun opiston parkkipaikalle kurvaa, näkee ykkösväylän korin. Jumaliste se on oikella golfgreenillä, se vaan näyttää niin siistiltä. Ja kun ajaa eteenpäin alkaa hyräilemään laulua "minne käännänkin pään, siellä koreja nään" ja fiilis nousee.
Nyt yhden kierroksen siellä pelattuani, voin todeta että radalla on paljon minua miellyttäviä elementtejä. On hienoja väyliä, mutta myös todella hienoja väyliä. On maisema väyliä, on ala- ja ylämäki väyliä. On se ihana pikkuinen, missä puro vieressä niin ihanasti solisee sulo sointujaan ja missä kori nyppylän takana on kiekkoja nielevä ruskeanhohtoinen järvi. Sinne upposi avari, sinne upposi lähäri, mutta siitä huolimatta se on oikein mukava väylä. Radalla on myös ei niin miellyttäviä metsärännejä, missä pienellä puukimmokkeella pääset kauaksi reitiltä etsimään näreiköstä kiekkoasi, joskus sen löytäenkin.
Ja yleensä se peliväline lojuu jonkun kiven, katajan tai muun kivan luontokappaleen takana ettei normaaliin heittoon pääse millään. Tukijalka jossain montussa, tai kiven kolossa yms.
Kaiken kaikkiaan rata on haastava ja oikein hyvä. Osittain jopa fantastinen! Ja Rami koko ajan sitä vielä parantaa, ja ei saa unohtaa niitä paljon kehuttuja jalkapallo kentän kokoisia tee alustoja. Yksinkertaisesti parasta mitä Suomesta löytyy.
Mutta muista Rami että jätät ainakin yhden vanhan ns. korin pystyyn, vaikka sen ykkösväylällä olevan. Hommaat tiedot koska ne on pystytetty, ja laitat vaikka kyltin siihen kertomaan siitä. KIITOS!
Voisinko pitää siellä harjoitusleirin? Kyllä ehdottomasti, jos joskus olisi aikaa ja varaa niin olisin siellä pari päivää ja treenaisin heittämistä tosissani. Voin vilpittömästi suositella paikkaa niin seuroille, kuin yksityisillekin.
Ja perjantain parigolf päättyi Kisakeskuksen maittavaan päivälliseen, oli todella hyvä safka. Harmi kun ei ehditty jäämään saunaan...ehkä sitten joskus, jos ei tässä niin seuraavassa elämässä sitten.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #247 on: 19.05.15 - klo:10:17 »
Paikka jäi kyllä säväyttävänä mieleen viime syksynä. Oli vaan vielä enemmän keskeneräinen silloin, joten lopullista arvioita ei voi antaa. Veikkaan silti että parin vuoden sisään on paras rata Suomessa, omasta mielestä.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #248 on: 19.05.15 - klo:11:29 »
Paras ja paras? Mulle tuli loppua kohti joku outo väsymys tila, mikä on sitten jatkunut tähän päivään asti koko ajan pahentuvana. Kierroksen loppu puolella ei enää osannut nauttia pelaamisesta, eikä oikein radastakaan. Päivällisen jälkeen kotimatkalla puitiin kierrosta, ja kumpikin piti radasta ja varsinkin sen kohokohdista mutta kokonaisuus ei siinä vaiheessa tuntunut niin täydelliseltä mitä odotti. Nyt myöhemmin kotona kun mietti asiaa uudestaan niin olihan se hieno rata, ja sopivan haastava...no mullehan jopa Jokelan rata on vaikea.
Tuolla alun paras ja paras hokemalla tarkoitan sitä etten minä ainakaan kykene, enkä haluaisikaan pistää ratoja paremmuus järjestykseen. Toki omia suosikki ratoja löytyy, eikä Kisakeskuksen rata kalpene niitten rinnalla. Ja on se vaan erinomaista että kun heitin radan ykkösväylän teeltä päivän aikana 8 kiekkoa, niin ainoastaan yksi jäi väylälle!!!!! ja tilaahan löytyy.
Viikonloppuna kävin myös muualla heittämässä, ja ihme tapahtui! Olen aina väittänyt ettei huonoja ratoja olekaan, ja niin väitän nytkin. Mutta nyt löytyi ensimmäinen rata minkä päätin unohtaa omalta osaltani kokonaan.
OUCH! Kirjoitin tähän pitkähkön kriittisen kuvaelman kyseisestä radasta, mutta pienen harkinnan jälkeen päätin pyyhkiä sen pois.
Jokainen rata on laulun arvoinen, vaikka tuosta radasta en laulaa osaa.
Ja Mikko 2 vuotta on pitkä aika nykyisellä ratakasvu vauhdilla, ei sitä tiedä minkälaisia helmiä on vielä tulossa ;) Mutta se on varmaa että Kisakeskuksen rata paranee hetki hetkeltä, ja on varmasti kokemisen arvoinen jo nyt ja tulevaisuudessa. Siitä Rami ja opisto pitää huolen.

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #249 on: 24.05.15 - klo:07:56 »
Taisitte käydä myös Veikkolassa pyörähtämässä? Miltäs näytti meidän alle 20 hengen seuran pienellä porukalla puuhasteltu rata?

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #250 on: 25.05.15 - klo:09:00 »
Juu käytiin! Kiitos kysymästä!
Miksi Veikkolaan? Ensi sunnuntaina pelattava Marathon kyseisellä radalla on alkanut minua mietityttämään sen mielekkyyden osalta. Ei ole mikään suuri salaisuus etten ole suuri metsäratojen fani. Tai sanotaan ainakin niin että puistoradat ovat minulle enemmän mieleen. Toki on oikein hyviäkin metsäratojakin, joista Hanko on suurin suosikkini. Ja sitten ns. puolikkaita joissa on vähän molempia kuten rakastamani Tammisaaren rata, ja tietysti Mahtavat Kaatis, Tali ja Kivikko ( kolme viimeksi mainittua enemmän puistohenkisiä).
Olen Marathoniin ilmoittautunut ja maksanutkin, mutta silti aloin vahvasti epäilemään osallistumistani. Minua on varoitettu kisasta, ei niinkään radan osalta vaan jaksamisestani. Varsinkin henkisen hyvinvoinnin osalta. En ole kovinkaan keskittymis kykyinen, ja en varsinkaan jaksa kovin pitkään tehdä putkeen samaa juttua.
Päätin lähteä kuitenkin katsastamaan Veikkolan rata tehdäkseni kierros kokemukseni perusteella päätöksen osallistumisestani. Sain oppaakseni Hannun, joka sillä radalla on useammankin kierroksen pelannut. Itse olen siellä heitellyt viimeksi 5-6 vuotta sitten.
Hienossa säässä kierros pelattiin, ja oli jälkipyykin aika. Ensinnäkin tulokseni +13 on kaiken mittapuun mukaan huono, mutta toisaalta heitin mielestäni oikein hyvin joten kun odotusarvo oli +15-+20 niin siihen nähden olin tyytyväinen. Tuohan tarkoittaa, että Marathon kisa formaatilla yhteistulokseni on n.500 heittoa. Väsymyksen tuoman sinnetänne hälläväliä tyyppinen heittely, alaselän totaali puutumisen jne. syiden takia olisi syytä jättää kisa paremmille, ja tuoreemmille heittäjille.
Mutta juuri noi edellämainitut syyt, ja se että pääsisin kunnolla treenaamaan koko päiväksi heittämistä tasaa vaakakupin. Jaksanko heittää 7 rundia? Heitänkö sittenkin alle 500? Olenko hullu? Tilanne tasan.
Rata ratkaisee!
Mitkä oli kokemukseni? Rata on kierrokseltaan kohtuu lyhyt, siirtymät korilta seuraavalle teelle lyhyet. Hyvin reititetty, metsäradaksi ihan helppo kulkuinen. Rata on mielenkiintoinen tarpeeksi haastava olematta kuitenkaan mikään monsteri. Korkeuserot takaavat mielikuvitukselliset ja erittäin hauskat väylät....voisin sanoa että jopa hienot väylät. Siellä on pari pientä lampeakin, joista en tiennyt ennenkuin molskahti :D Visuaalisestikin rata tarjoaa mielihyvää. Oli mielyttävää pelata radalla, missä jokainen väylä tuntui mukavalta. Muutama tarjosi minulle sitä mitä eniten aina odotan, eli sellaista pientä kutkutusta takaraivossa, että mitenkähän tästä selviän.
Toki rata sisältää niitä tyypillisiä metsärata lisiä, mistä en pidä eli pienestä puu hipaisusta kiekko voi mennä ihan mihin sattuu ja että pienet kannot, tai kivet häiritsee niin heittämistä kun kulkemistakin. Mutta rata on kuitenkin profiililtaan niin mainio että siellä on suuri ilo pelata, joten jos terveenä ja hengissä pysytään niin pakkohan sitä on mennä Marathonia kokeilemaan.
Lupaan kisan jälkeen jossain vaiheessa pientä kommenttia kirjoittaa. Jaksoinko ja oliko rata kuitenkaan niin miellyttävä kun sitä koko päivän tahkoo.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #251 on: 25.05.15 - klo:09:10 »
Ei ole mikään suuri salaisuus etten ole suuri metsäratojen fani. Tai sanotaan ainakin niin että puistoradat ovat minulle enemmän mieleen.

Tästä tulikin mieleen, että onko Suomessa Porin Kirjurin lisäksi yhtään -kokonaan- puistorataa? Siis kun puhutaan vähintään 18-väyläisistä radoista.

Offline villek

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville K
  • Seura: DGH
MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #252 on: 25.05.15 - klo:12:03 »
Siltamäki


Sent from my iPad using Tapatalk

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #253 on: 26.05.15 - klo:11:21 »
Toi Tapanin kysymys oli hyvä! Miten määritellään puistorata? Siltamäkeä pidän puhtaana puistoratana, samoin kun Kauhajokea ja Maaniittu- Ihantolaa ( Kun puhutaan 18 väyläisistä). Onko kunnan tai kaupungin virallisesti puistoalueeksi luokiteltu alue, missä on myös metsää sisältäen täysimittaisen frisbeegolfradan, puistorata? Minulle esim. Tali, Kivikko ja Kaatis ovat puistoratoja, vaikka sisältävätkin joitakuita metsäväyliäkin. Samoin Nokia.
Itseasiassa muutama tiukka metsäränni ns. puistoradoilla on ihan hyvä lisä. Harvoin on niin suurta puistoa käytettävissä, että puhtaaksi puistoradaksi voisi kutsua...Kirjureita ei ole montaa.
Suomessa on paljon hienoja, hyviä ja mielenkiintoisia metsäratoja. Ja kaikki loputkin ovat vähintään asiallisia, ja kaikenlisäksi makuasioita.
Itse käyttäisin vertausta futisrintamalta. Ensiksi tulee nurmikenttä, sitten tekonurmi ja lopuksi hiekkakenttä. Mutta onko esim. hyvä tekonurmi tai hiekkakenttä parempi pelialusta kun huono kuoppainen nurmikenttä?
Ja kaikki mitä tänne sepustan, niin ovat vain ja ainoastaan yhden papan mielipide. Ja mantraani toistaen en ole koskaan huonolla radalla pelannut, vaikka olen nyt löytänyt ensimmäisen radan mitä tulen välttämään loppuikäni. Ja se ei tarkoita sitä etteikö rata olisi hyvin hoidettu, suosittu, haastava ja teknisesti hyvin toteutettu mutta minua se ei vaan innosta millään lailla.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #254 on: 28.05.15 - klo:11:12 »
Tänään alkaa minun henk.koht. fribakauden tärkein reilu viikko. Sisältäen tämän iltaisen rajamäen viikkokisan lisäksi sunnuntain Veikkolan Marathonin, ensiviikon Rajamäen viikkokisan ja huipentumana Kaatiksen iso kisa. Tuleva viikko näyttää pitkälle suuntaa loppukaudelleni, ja ehkäpä koko friba harrastukselleni. Viikkokisoissa tavoitteena on päästä jos selvästi alle par tulokseen -4 - -6 tähtäimessä.
Marathon kisan otan vain ja ainoastaan treenin kannalta, jokainen ohitettu puu on laulun arvoinen! Tuloksellisesti tavoitteena jos kaikki 7 kierrosta heitän niin alle 500 heittoa.
Mutta siellä ihanalla Kaatiksen radalla pitäisi jo jotain tapahtua. Sijoitus ei ole niin maailman tärkein asia, koska viimeiseksi joka tapauksessa jään mutta että heitoissa olisi edes suurin piirtein jotain tatsia, ja etten häviäsi kärjelle 30 heittoa enempää.
Nyt kun jouduin perumaan Masteri kisan, niin Kaatiksen kisa tulee olemaan varmaankin se suurin ja kaunein mihin mukaan pääsen. Ellen sitten veny maailman suurimpaan ihmeeseen ja lunasta Kaatikselta Mukkulan SM-kisa paikkaa. Lomankin olen ottanut SM-kisaa ajatellen, mutta taitaa olla liian kivinen tie sinne. Yritetään kuitenkin.