Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Ketään Vääksyssä?  (Read 4808 times)

Offline Parsa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 191
    • View Profile
  • Oikea nimi: Pasi Nurminen
Ketään Vääksyssä?
« on: 09.12.14 - klo:21:09 »
Tuli tässä semmonen mieleen, että onko foorumilla sattumoisin fribaajia Vääksystä?

Olis mukava rata pitää viikkokisoja jos löytyisi osallistujia ja järjestäjiä.

Offline Adutin

  • Juniori
  • **
  • Posts: 97
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte S.
  • Seura: LDG
Vs: Ketään Vääksyssä?
« Reply #1 on: 09.12.14 - klo:23:51 »
Asun Tampereella nykyään, mutta olen kotoisin Vääksystä. Vääksyn radalla kävin ensimmäistä kertaa vasta viime viikonloppuna, kun olin vanhempien luona kylässä. (Friban aloitin elokuun lopussa..) Jotenkin olen aina onnistunut skippaamaan radan, ja olen pelaillut Heinolassa, kun Vääksyssä olen käynyt.

Jonkin verran Vääksyssä käyn ja varmasti kesäisin enemmän. Pari kaveria siellä päin asuu ja uskon, että intoa pelailla viikkokisoja olisi. Sunnuntainakin radalla samaan aikaan oli useampikin nuori pelailemassa ja uskoisin, että kävijöitä viikkokisoihin riittäisi.

20.12. taitaa Vääksyssä olla jonkinlainen kisa kunnan järjestämänä? Olisko ollu jonkilainen sääntö, että kiekossa tulee olla valo, jos sitä heittää. Yritän itsekin ehtiä näihin kekkereihin! Olisi mukava aloittaa kisaaminen kotipaikkakunnalta.

E: Radasta vähäsen: Mukava rata tosiaan, vaikkakin aika tuulisella paikalla. Kesällä kisat olisivat kyllä mahtavia, koska uimaranta aivan vieressä. Olisikohan kuitenkin rannalla olijoista häiriötä?

Offline Nightfrost

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
  • Oikea nimi: Miikka
Vs: Ketään Vääksyssä?
« Reply #2 on: 11.10.16 - klo:12:56 »
Vieläkös vääksystä löytyy pelaajia?
Jos ei nyt niin paljon että viikkokisoja pitäisi, mutta entä peli- ja treeniseuraksi?

Muutin itse Lahdesta Vääksyyn ja olen jonkin verran käynyt uimarannan radalla heittelemässä, mutta ihan alottelija vasta frisbeegolfin suhteen.

Offline Sir Beef

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 331
    • View Profile
  • Seura: LFC
Vs: Ketään Vääksyssä?
« Reply #3 on: 13.10.16 - klo:09:06 »
En tiedä paikkakuntalaisista, mutta kyllähän Lahdesta tulee sinnekin silloin tällöin ajeltua, mukava rata ympäri vuoden ja sopii tämmöselle narukädelle kun ei ole mitään 150m par 3 väyliä  ;D

Kesällä toki maisemat jne. parasta a-ryhmää mutta talvella myös suht vähäluminen paikka ja kun järvi ja kanava on jäässä niin ei tartte kiekkojakaan hukata sinne  8)

En tiedä mikä olisi sitten paras kanava ( Vääksyn kanava ehehe ) heittoseuraa huudella.. tää foorumi sen suhteen aika hiljainen ainakin tässä Lahden nurkilla  :( Lahden frisbeeclubin facebook ryhmä ehkä parhaiten tavoittaa valtaosan heittäjistä, eri juttu sitten onko kukaan just silloin menossa kun tarve olisi.. itselläkin yhä vähenevässä määrin tuota vapaa-aikaa tuntuu olevan..
« Last Edit: 13.10.16 - klo:09:07 by Sir Beef »
Causa Latet Vis Est Notissima