Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015  (Read 53086 times)

Offline Pekka H.

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 211
  • Olen syytön, sillä sipuli!
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #120 on: 28.04.15 - klo:08:15 »
Jep, KOKEMUS!!! Ei tullut edes jotenkaan ajateltua että tässä kisataan jotain, oli vain niin hienoa pelata. Upeita väyliä, jokaisessa oli hyvä "juoni", mielestäni yhtään täyteväylää ei ollut. TD hoiti homman hyvin, aikatauluille ei voi mitään. TOdella iso kiitos tästä, hienointa mitä omalla frisbeeuralla päässyt kokemaan!!!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #121 on: 28.04.15 - klo:19:11 »
Liiton forumilla tänään kumiveneellä ja haavilla pelastettujen kiekkojen lista. Siitä tuli kyllä yllättävän lyhyt, kiitos muta pohjan ja huonon näkyvyyden.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #122 on: 29.04.15 - klo:08:35 »
Kiitos kaikille forumisteille. Palaute on ollut niin mykistävää molemmilla foorumeilla, teksitiviesteissä kuin meileissäkin että tähän olisi hyvä lopettaa. Niinkuin olin vakaasti päättänytkin. Mutta muutamat asiat jäivät niin harmittamaan että 23.4 2016 pelattava NDGE16 tulee olemaan paremmin järjestetty tapahtuma. Virheistä opittiin, ja ne korjataan. Sää on aina kysymysmerkki???sille en voi mitään, mutta ne mihin voin vaikuttaa paranee kyllä. Konsepti tulee muuttumaan, se tulee tarkoittamaan vähemmän pelaajia, vähemmän väyliä, vähemmän kohellusta, jämptimpää toimintaa jne. Kilpailijoille on tarkoitus järjestää entistä hienompi tapahtuma.

Janille tiedoksi että tuskin onnistuu, mutta keskustelen siitä mahdollisuudesta. Tosin siitä on ennenkin palaveerattu, mutta uskon että keväällä pelataan. Jätetään kesäkisat golf areenolla Vihdin, Ruukin ja Rovaniemen kontolle. Kesällä kisoja on muutenkin niin paljon ettei sinne oikein enää muuta mahdukaan.

Liitos foorumilla on jo keskustelut käynnissä lampikiekkojen palautus menetelmistä.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #123 on: 29.04.15 - klo:09:04 »
Kilpailijoille on tarkoitus järjestää entistä hienompi tapahtuma.


Tämä voi olla vain minun mielipiteeni tämän yhden Kokemuksen (tarkoituksella isolla K:lla), mutta juuri se NDGE:n erityispiirre oli hienointa, että se oli erilainen kuin peruskisat. Eli älä tee liian "normaalia" frisbeegolfkisaa, vaan säilytä erikoisuus.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #124 on: 29.04.15 - klo:09:43 »
Jos tarkoitat mun hölmöilyjä, niin ei niistä päästä eroon kuin mun haudalla. Mutta olisi tarkoitus tehdä kisa kontrolloidummaksi, aikataulujen ja väylämerkintöjen osalta.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #125 on: 29.04.15 - klo:09:48 »
Samoin kilpailusta infoaminen, ja kisaan ilmoittautuminen pitää saada selkeämmäksi. Tosin esim. en ole vielä keksinyt miten voisin infota ihmisille selkeämmin että jos radalla on useita yli 200 metrisiä väyliä, niin niitä siellä myös silloin on. Eli he joitten mielestä ne on liian pitkiä, niin on turha tulla ja kisan aikana valittaa niiden pituudesta :D >:(

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #126 on: 29.04.15 - klo:09:49 »
Jos tarkoitat mun hölmöilyjä, niin ei niistä päästä eroon kuin mun haudalla. Mutta olisi tarkoitus tehdä kisa kontrolloidummaksi, aikataulujen ja väylämerkintöjen osalta.

TD-hommat ja merkinnät oli ihan pätevät, ei ongelmia. Kuten useimmissa kisoissa. Tarkoitin erityisyydellä juuri sellaisia että rata oli pitkä ja kierrokset kunnon urheilusuorituksia - ja että alueella oli golfareita paikalla jne. Omaleimaisuutta siis.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #127 on: 29.04.15 - klo:11:06 »
Lauantai iltana olin 99,9 prosenttisesti varma että olen oman vaatimattoman osuuteni frisbeegolfille tehnyt. Samoin olin lopettamassa pelaamisenkin.
Sunnuntai aamutuntien jälkeen en ollut enää ollenkaan varma kummastakaan ajatuksesta, vaan aloin heti suunnitella edellisen päivän pohjalta NDGE16 kisaa. Ja kauhia into sunnuntain Spring Mastersiin, koska kisaaminen on kaikesta huolimatta kivaa, ja Keinukalliossa on mahtava rata.
NDGE16 kisa pelataan näillä näkymin 2*18 konseptilla, neljän hengen pooleissa. Radan urheilullisuus tulee säilymään, vaikka  käveltävä matka hieman lyhenee ja väylät vähenevät. Radan olen jo suunnitellut hyvin pitkälle valmiiksi, ja siihen tuleekin uutuutena 2-4 mielenkiintoista haastavaa väylää.
Kotokutoisuus tulee kuitenkin säilymään, koska en missään nimessä ala kilpailemaan muiden kisojen kanssa. NDGE16 pysyy omanlaisena "väykkä" kisana. Keskustelimme asiasta jo golfkeskuksessakin, ja sieltä tuli täysi tuki tälle.
Toivottavasti Suomen frisbeeliitto ja pelaajat tämän hyväksyvät. Tietysti pelaajat osoittavat mielipiteensä jaloillaan. Olen samanlainen jääräpää kun eräs pohjanmaalainen joka piti kisansa omanlaisinaan, jotkut tykkäsivät toiset eivät. Nykyaikana kisoja on niin paljon että varmasti jokaiselle löytyy mieleisensä.

Offline TMS

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Toni Syrjänen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #128 on: 29.04.15 - klo:13:09 »
Voiko jo ilmottautua NDGE16:sta?

NDGE15 asetti itsellä aivan uudet rajat hyvälle radalle ja tapahtumalle.

Rakastuin rataan ja uudestaan koko lajiin. Tuollainen tapahtuma ja rata on mun kuvitelmissa ollut frisbeegolfia

Kiitos Väykkä mahtavasta lauantaista!

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #129 on: 29.04.15 - klo:18:37 »
Kiitos
25.4. 07.20-20.20.

Oli kovat kisat, erinomaisen mukava tapahtuma.
Kaikki ratingit ja muu lajiin kuuluva paska jäi pois ja teki kisaamisesta kivempaa kuin se nykyisin on. Ensi vuonna tulen, jos meitä huonojakin päästetään.

Väykkä, sä teit sen.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #130 on: 29.04.15 - klo:20:51 »
Mä olen helkutin iloinen jos sulla on ollut mukava päivä!

Jaani, sä teit sen!

Ja varmasti pääset.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #131 on: 29.04.15 - klo:21:25 »
Ja Essille vielä tiedoksi että puhuimme ravintola päällikön kanssa maanantaina tuosta kasvisruoka jutskastakin. Se ravintola ei ollut vielä varsinaisesti auki,se oli vain meitä varten. He olisivat tehneet kasvis vaihtoehdonkin jos olisivat tieneet. Ensi vuonna sitten ;)

Offline Henruso

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 299
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Makkonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #132 on: 29.04.15 - klo:21:40 »
Mä oon varmaan sitten niitä harvoja, joilla ei ollut mukava päivä. Ei sitten laisinkaan. ;) Itselläni tämä kuitenkin johtui siitä, kun jouduin viime hetkellä perumaan nilkkaa vaivaavan jännetupen tulehduksen takia. Mikäli olisin ollut mukana, niin olisin AIVAN VARMASTI ollut haltioissani kisoissa, enkä oikein pysty ymmärtämään (ainakaan näin "lehtereiltä käsin") kuinka joku on voinut löytää jotakin nokan koputtamista noin mahtavasta tapahtumasta.

Olen tosi onnellinen kisaan osallistuneiden puolesta että sattui niin nätti sää. Itse olisin kuitenkin ollut hieman vähemmän pettynyt jos olisi satanut kuraa taivaalta kuin saavista. :)

Toivon tosiaan, että itsekin pääsisin seuraavana kerralla mukaan (mikäli tällainen nyt siis tulee), varsinkin kun olin tällä kertaa tuultakin nopeampi ilmoittautumisessani ja jouduin perumaan viime tipassa...  ::)
« Last Edit: 29.04.15 - klo:21:42 by Henruso »

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #133 on: 30.04.15 - klo:14:44 »
he jotka kisasta pitivät mistään syystä, kannattaa käydä lukaisemassa liiton foorumin NDGE15 infon viimeisimpiä keskusteluja!

Hauskaa vappua kaikille!
T. väykkä

Offline Aittatar

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 422
    • View Profile
    • Aloittelevan fribanaaraan blogi.
  • Oikea nimi: Essi Tyson
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Nurmijärvi Discgolf Experience 2015
« Reply #134 on: 30.04.15 - klo:20:46 »
En nyt osaa kirjautua liiton foorumille, mutta:

1. Mulle luvattiin, että palkinto ois päätynyt Pointille

2. Jos NDGE16 tulee etutiit naisille, niin mä vaan ilmoittaudun avoimeen sarjaan. Ei siinä muuta.  Pitkät väylät on SE juttu tuolla, enkä halua puolikasta kokemusta.

Hyvää vappua Väykkä!