Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Millennium  (Read 30798 times)

Offline pasiviha

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 25
    • View Profile
  • Oikea nimi: Pasi Vihavainen
  • Seura: Joen Liitokiekko
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #30 on: 15.02.14 - klo:18:35 »
Frisbeepointilta tuli nyt Super softia 1.38 erää, ovat melko lötköjä. Ketkä näitä pehmeitä etsiskelee niin kannattaa testii, ilmaset postitkin nyt.

Muovi on liukkaampaa kuin hyvissä lötköissä aikoinaan käytetty.
ΩSS - Buzzz - FD - PD - DS

Offline Eemeli137

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #31 on: 02.03.14 - klo:13:18 »
Force/Nuke/F2/Leopard/Sentinel/Buzzzzzzz/M4/A1/Pure/Magnet

Offline Zarmo

  • Juniori
  • **
  • Posts: 90
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarmo Silvennoinen
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #32 on: 16.04.14 - klo:10:19 »
Millleniumilta tulossa Brister signature Sentinel.
http://allthingsdiscgolf.com/steve-brinster-millennium-partner-special-edition-sentinel-coming/

Tuli hankittua tuo Steve Brinster Sentinel ja oli kokeilussa ihan positiivinen yllätys. Vakaa midari, joka kestää hyvin vastatuultakin. Menee laukkuun M4:n ja Truthin jatkoksi.

http://allthingsdiscgolf.com/millennium-sentinel-steve-brinster-edition-review/
« Last Edit: 16.04.14 - klo:10:58 by Zarmo »

Offline jyjusy

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 160
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #33 on: 29.04.14 - klo:21:45 »
Heittääkö kukaan foorumilainen (Quantum)  Quasaria? Ostin täältä käytettynä yhden ja oon kovasti tykästynyt siihen. Varmaan mun pisimmät heitot lähtee tällä hetkellä sillä. Kovasti tekisi mieli hakea kaupasta 1-2kpl lisää näitä...mutta hieman pelottaa noi lentoarvot -1, 3. Mun omistama yksilö on maksimissaan -1, 2, tekis mieli sanoa, että -1,1.

Kun ei ole muuta tietoa Quasarista kuin tämä yksi yksilö, niin kysynkin: Onko noi Quasarit oikeasti noin vakaita kuin Innovastore antaa ymmärtää? Onko mulla joku poikkeuksellisen alivakaa yksilö (tai sitten vaan loistavan tasaisesti hakattu)?

Offline jauza

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 433
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #34 on: 29.04.14 - klo:22:39 »
Muistan lukeneeni jenkkien foorumilta, että se olisi uutena vähän vakaampi kuin normidessu ja kestäisi kovempaa vetoa.

Millenium kiekoista puheen ollen, niin Myllyn Top Sportista saa Milleniumin kiekkoja. Ylihintaan, mut kuitenkin. Perusmuovin olf oli täyttä kermaa.

Offline jyjusy

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 160
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #35 on: 29.04.14 - klo:23:05 »
Eli mulla on siis normaalia alivakaampi Quasar bägissä. Normidessu on mulle ihan liian vakaa pituuskiekoksi.

Joo Myllyssä on Milleniumia, mutta hinta on aika suolainen. Käyn ens kuussa Talin huipulla, jos poikkeais samalla matkalla Frisbeepointtiin. Tarvitko sieltä jotain?

Offline jauza

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 433
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #36 on: 29.04.14 - klo:23:09 »
Kiitti tarjouksesta, voishan sitä jonkun kattella. Mennään vaikka heitteämään tässä joku pyhä, niin jutellaan sillon lisää. Näin sut vilaukselta Lausteella sunnuntaina, metikössä  ;)

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #37 on: 30.04.14 - klo:07:57 »
Vielä Quasarista... kaikki mun Quasarit on ollut about tämmösiä: aluksi vakaita (mutta ei mitään varmoja vastatuulijyriä), varustettuna herkällä turnilla ja "koukku" feidillä ja siitä osumien kautta niistä on tullut liidokkaampia ja suorempia (tietenkin myös tuuliherkempiä). Myös itellä pisimmät siivut lähtee Quasarilla.
« Last Edit: 01.05.14 - klo:00:27 by Kempster »

Offline vto

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 105
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville
  • Seura: OFS
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #38 on: 30.04.14 - klo:15:10 »
First Run Quasareissa oli todellisia jyriä joukossa. Itselläni on sellaisia yksilöitä (oransseja kuvukkaita first runeja), joita saa paiskoa vaikka antsana vastatuuleen, ja feidaa silti luotettavasti takaisin. Joskus testailin Quasaria ylivakaata Z Forcea vastaan reilussa vastatuulessa, ja kun Force käänsi lievästi yli, ei Quasar osoittanut vielä merkkiäkään turnista. Perustuotantoversiot ovat tuntuneet huomattavasti alivakaammilta kuin nämä first run jyrät. Kuuleman mukaan tosin kaikki first runitkaan eivät ole olleet jyriä, että perinteistä nopeissa kiekoissa näkyvää yksilövaihtelua tuntuu olevan näissäkin, kuten kaikissa muissakin.

Offline jyjusy

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 160
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #39 on: 30.04.14 - klo:17:25 »
varustettuna herkällä turnilla ja "koukku" feidillä

Bingo! Tämä kuvaus sopii mun omistamaani Quasariin.

Offline Anthuan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Anton Pöyry
  • Seura: Frisbeegolf Club Hyrylä ry
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #40 on: 15.08.14 - klo:08:56 »
Testiin hankittu sillä läpinäkyvällä glitter muovilla (Quantum?) Scorpius ja Quasar. Tarkoituksena löytää ylivakaampi kiekko kuin nykyiset pituusdriverit Tern ja Katana.
Kenttätestiin heti kun kerkiää, katsotaan onko näistä siihen hommaan..
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #41 on: 15.01.15 - klo:22:51 »
Millaisia kokemuksia MS Aurorasta midarina? Onko suora? Onko käyttäytyminen lähellä ROC3:sta?
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #42 on: 15.01.15 - klo:23:44 »
Millaisia kokemuksia MS Aurorasta midarina? Onko suora? Onko käyttäytyminen lähellä ROC3:sta?

Kokemuksia on. Aurora MS (midrange straight) on suora ja luotettava suoruudessaan. Eri kiekko kun Roc3, joka on nopeampi, vakaampi ja feidaavampi.

Omaan käteen Auroran rimmi tuntuu vähän kuin Discmanian MD2. Mutta kantsii kyllä Auroraa kokeilla jos suoraa midaria tarvitsee, itse heitän tuota myös forella ja toimii sitten siihenkin.

Offline Joni

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni Paasikallio
  • Seura: FGCK/SDGC
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #43 on: 15.01.15 - klo:23:50 »
Aurora MS on kyllä yksi suorimmista midareista mitä löytyy. Siitä on tosin ainakin 5 vuotta kun oon viimeksi niitä omistanut, kuitenkin tullut heiteltyä niitä silloin tällöin. Roc3 verrattuna niissä ei ole paljoakaan yhteistä, Roceissa feidi on (uutena) suht kova, Aurorassa käytännössä olematon. Antsakulman Aurora pitää paljon paremmin loppuun asti: ei käännä rolleriksi asti, muttei myöskään lähde heti feidaamaan. Menee suoraan myös pienemmillä heittotehoilla. Todella monipuolinen kiekko, olisi varmasti itsellä käytössä jos niitä saisi vielä sillä "vanhalla hyvällä" muovilla!

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Milleniumin kiekot
« Reply #44 on: 15.01.15 - klo:23:59 »
Kiitoksia kommenteista aikalailla kuulostaa omiin tarpeisiin sopivalta. Oma on 180g. Onko hyvä paino tuolle pannulle?

Itse olen omistanut vain Astran ennen Auroraa, eikä se ollut ollenkaan mulle sopiva, siksi kyselin tästä Aurorasta.
« Last Edit: 16.01.15 - klo:00:00 by Jazz78 »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |