Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: In the bag -videot  (Read 20481 times)

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: In the bag -videot
« Reply #30 on: 02.05.17 - klo:09:30 »
---

Kas, heität sekä MD3:sta että Commanderia. Onko millainen toi Commanderin rimmi verrattuna MD3:een? Joku tuossa MD3:ssa tökkii itteä, ja nimenomaan Glow-muovisessa. C-linessä oli vähän terävämmän oloinen se rimmi ja siitäkään en tykännyt. Aluksi toi Glowin pyöreä muoto tuntu aika hyvältä, mut ehkä tuo ei oo mun juttu. Commander on vissii vähän vakaampi?

Commander on tosiaan napsun vakaampi, ei lähelle Gatoria kuitenkaan. Glow C'ssä on korkeampi ja pyöreämpi rimmi kun taas Commander on Miragen tyylinen, hyvin matalarimminen kiekko. Mirage ei sopinut mulle ollenkaan, liekö sit tuo rimmi yhdistettynä jäätävään alivakauteen. Commander on tarpeellinen kun tarvitaan himppu enemmän vakautta.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: In the bag -videot
« Reply #31 on: 02.05.17 - klo:12:51 »
---

Kas, heität sekä MD3:sta että Commanderia. Onko millainen toi Commanderin rimmi verrattuna MD3:een? Joku tuossa MD3:ssa tökkii itteä, ja nimenomaan Glow-muovisessa. C-linessä oli vähän terävämmän oloinen se rimmi ja siitäkään en tykännyt. Aluksi toi Glowin pyöreä muoto tuntu aika hyvältä, mut ehkä tuo ei oo mun juttu. Commander on vissii vähän vakaampi?

Commander on tosiaan napsun vakaampi, ei lähelle Gatoria kuitenkaan. Glow C'ssä on korkeampi ja pyöreämpi rimmi kun taas Commander on Miragen tyylinen, hyvin matalarimminen kiekko. Mirage ei sopinut mulle ollenkaan, liekö sit tuo rimmi yhdistettynä jäätävään alivakauteen. Commander on tarpeellinen kun tarvitaan himppu enemmän vakautta.

Tänks. Pitää melkein kokeilla jossain välissä. Kuulostaa aika paljon Sentineliltä niin vakauden kuin rimminkin suhteen. Näyttäis olevan kuitenkin lähempänä vanhaa hyvää mallia kuin nykyisiä ufokupuja.