Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägisi erikoisuudet  (Read 28021 times)

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #45 on: 23.03.15 - klo:13:21 »
Ainoa erikoisempi taitaa olla FR C-MD2:a jota mulla on about koko midariostasto, niitä hyviä mattavärisiä. Sekään ei sinänsä ollut harvinainen, mutta enää sitä ei juuri tule vastaan kun tyypeillä jotka ovat rakastuneet siihen ja joilla sitä on varastossakin lisää :)

PD:t ja Dessut kuluu ja kiertää jatkuvasti, samoin putterit.


Offline hece

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 376
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henrik Martikainen
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #46 on: 23.03.15 - klo:13:45 »
Ainoa erikoisempi taitaa olla FR C-MD2:a jota mulla on about koko midariostasto, niitä hyviä mattavärisiä. Sekään ei sinänsä ollut harvinainen, mutta enää sitä ei juuri tule vastaan kun tyypeillä jotka ovat rakastuneet siihen ja joilla sitä on varastossakin lisää :)
Ei ole btw tullut uusia korvaavia vastaan? Uudet flätteinä myytävät kun ei juuri MD3:sta eroa eli turhan ylivakaita.

Mulla siis myös noita bägissä. Muuten mennään aika peruslinjalla, pari alivakaampaa dessua on sellaisia mitä ei taida nyt kauppojen hyllyssä olla ja parissa on averyn nimmarit. Välistä on glow-muovin fundraiser PD tai MD3 mukana joita ei myöskään tehdä mut eivät ominaisuuksiltaan ole korvaamattomia.

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #47 on: 23.03.15 - klo:15:50 »
Ainoa erikoisempi taitaa olla FR C-MD2:a jota mulla on about koko midariostasto, niitä hyviä mattavärisiä. Sekään ei sinänsä ollut harvinainen, mutta enää sitä ei juuri tule vastaan kun tyypeillä jotka ovat rakastuneet siihen ja joilla sitä on varastossakin lisää :)
Ei ole btw tullut uusia korvaavia vastaan? Uudet flätteinä myytävät kun ei juuri MD3:sta eroa eli turhan ylivakaita.
Ne uudet "kovamuoviset" C-MD2:t ovat kohtuu vakaita mutta myös uskomattoman liukkaita ja muutenkin käyttökelvottomia mun sormissa. Niitä on muutama ostettu kanssa, mutta pölyttyvät parhaillaan, kuten myös muut MD3:t paitsi juurikin Glow MD3 joka välillä käy bägissä juurikin vähän vakaampana midarina. Mulla on kaks EO Glow MD3:sta, jotka ovat kyllä niin eri lättyjä, toinen on flätti ja alivakaampi ja toinen on kuvukkaampi ja vakaampi.

Mulla on hyvä varasto niitä kunnon MD2:a varastossa joten korvaajaa en ole aktiivisesti etsinyt, eikä tarvitse ainakaan viiteen vuoteen etsiäkään. Masters ikään päästessä kiekot kulunee samaa tahtia rapistuvan heittokunnon kanssa, että pysyvät ikuisesti suorina ;-)

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #48 on: 23.03.15 - klo:18:15 »
Hukkasin oman hyvän C-MD2seni mut noi flätit glow MD3set on mun heitoilla about identtinen kiekko sen kanssa sen vähän mitä midareita heitän. Hyvä niin.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline ThunderviK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 282
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommy Tärnvik
  • Seura: WCDG
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #49 on: 28.03.15 - klo:17:44 »
Muutama pre avery star dessuja

Offline triveri

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 294
    • View Profile
  • Oikea nimi: J. Uotila
  • Seura: Lokit
Bägisi erikoisuudet
« Reply #50 on: 28.03.15 - klo:20:17 »
Onko noilla Avery stämpätyillä dessuilla yleensä enemmän arvoa normi dessuun verrattuna?
Harjoittele kun pelaat, niin pelaat kuin harjoittelet.

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #51 on: 28.03.15 - klo:20:32 »
Mullei oo juur muuta "harvinaista" ku Air Force Dessu, sillä ekalla averystämpillä oleva Dessu, aivan lautanen 12x Firebird ja HukLab Buzzz.
Team Discraft / #71739

Offline Ahdis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 275
  • i don't know what i'm doing
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tero Kerttula
  • Seura: Jyli/Albatrossit
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #52 on: 28.03.15 - klo:21:18 »
"Erikoisin" kiekko taitaa olla toi Trilogy Challenge Thief, joita on bägissä nyt viisi kappaletta. Go-to draiveri, hyssessä heitettynä piikkisuora, flättinä taas kääntää yli ja takaisin ja menee pitkälle kuin mikäkin. Ei parempaa, eikä noita ihan jokaisella enää bägissä kierra  ;D Toinen poikkeuslätkä lienee Opto Pearl, erikoiskiekko lyhyisiin hysseflippeihin. Enpä ole kenenkää muun miespelaajan tuota heittävän.
"Lunta sataa vaakasuoraan ja yhdet heittää frisbeetä."

Offline djgriplock

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
  • Seura: Viskaajat Fame
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #53 on: 31.03.15 - klo:01:51 »
Ei oo tän vuoden puolella vielä heitettyä, mutta mulla on tollanen överi löysä Milleniumin Astra minkä oon ladannu täysiä "siihen ekaan puuhun" meni ihan solmuun. Oli alusta alkaen omituinen koska toi muovi on joku ihan pimee ladylinen ja supersoftin sekotus ja kierohan toi on ku savolainen. Lentää ihan päin helvettiä eli on tosi flippaava.

Offline Timppaska

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 172
  • Eläpä kuiki tänne!
    • View Profile
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #54 on: 31.03.15 - klo:07:48 »
Ei oo tän vuoden puolella vielä heitettyä, mutta mulla on tollanen överi löysä Milleniumin Astra minkä oon ladannu täysiä "siihen ekaan puuhun" meni ihan solmuun. Oli alusta alkaen omituinen koska toi muovi on joku ihan pimee ladylinen ja supersoftin sekotus ja kierohan toi on ku savolainen. Lentää ihan päin helvettiä eli on tosi flippaava.

Mulla on ollu about samanlainen yksilö  ;D Möin aika pikaseen pois jollekin leidille. En ois uskonu, mutta parin testiheiton perusteella ihan pelikelpoinen kiekko!
 
Onhan nuo Astrat pirun alivakaita tuolla perusmuovilla muutenkin, vaikka melkosia eroja löytyy jäykkyyksissä. Yks Astra jäi mulla viime vuonna lampeen, oli kohtuu kova ja lensi mahtavan suoraan, sen hetkinen suosikki.. Eipä sitä samanlaista saanut kun tilasi uuden  :'(

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 550
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #55 on: 02.04.15 - klo:20:45 »
Kai noi mun First Run S-line DD:t on erikoisuuksia kun niitä ei mistään saa.

Offline haukkeli

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 25
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Hauhia
  • Seura: HaFg ry
Vs: Bägisi erikoisuudet
« Reply #56 on: 02.04.15 - klo:20:47 »
Eikai sitä mitää erikoisuuksia ole.
Kaikki F2:set tosin on S.E stämpättyjä mut ei muuten mitää. Jostaa pitäs löytää lisää vanhan runin dessuja, niitä muutama bägissä.