Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Nyt kaipaisi fiksumpien neuvoa  (Read 4243 times)

Offline artsi99

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
  • Oikea nimi: Artturi Piltonen
Nyt kaipaisi fiksumpien neuvoa
« on: 25.03.15 - klo:18:11 »
En ollut aivan varma mihinkä tämä sopisi mutta laitetaan nyt tänne.

Eli kaipaisin hieman kiekkojen/heittojen suhteen neuvoa. Viime kesänä ostin itselleni 3 kappaletta star bosseja, nämähän lentivät upeasti ja tarkasti sinne 110-130metriä. Noh nyt talvi kaudella on tuo heitto alkanut jäämään todella todella matalaksi ja alivakaaksi, eli joka ikinen heitto bosseilla jää tuonne 80 metriin oikealle kun ei saa sitä korkeutta ja vakautta. Olen kokeillut päästää kovin jyrkässä hyzer kulmassakin mutta silloin heitto jää sinne 90 metriin vasemmalle liikaa. Selventäkseni tätä niin olen heittänyt ulkona ja sisällä hallissa. Olen kokeillut tässä muutamaa PD2, DD2 ja XCaliberia toimii jossain määrin muttei tunnu hyvältä.

Jos nyt tuntuu että voisit tietää minulle vastauksen voisitko hieman neuvoa sillä en tiedä tällä hetkellä mitä tuon heiton kanssa pitäisi tehdä olen myös miettinyt kiekon vaihtamista johonkin muuhun ja niitäkin saa ehdottaa. :) :)

Offline Timppaska

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 172
  • Eläpä kuiki tänne!
    • View Profile
Vs: Nyt kaipaisi fiksumpien neuvoa
« Reply #1 on: 25.03.15 - klo:19:54 »
Aika paha lähtä analysoimaan näillä tiedoilla, varmaan joku videonpätkä voisi helpottaa. Mutta sympatiat sinne, nimittäin täällä kärsitään myös aikamoisesta ruosteisuudesta näin talven jäljkeen  :D Tai siis  :'(

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Nyt kaipaisi fiksumpien neuvoa
« Reply #2 on: 25.03.15 - klo:21:44 »
No sen verran voisin sivumennen asiasta sanoa että kokeile ihmeessä jotain putteria tai midaria. Näillä tekniikka kuntoon ja sit vasta nopeempaa pannua kehiin. Kannattaa myös lukea tuota apua avaukseen ketjua. Lisäksi voit myös kuvata videon heitostasi videon analysointi ketjuun niin viisaammat gurut antaa varmasti hyviä vinkkejä.

Laitan tämän ketjun lukkoon niin jatka asiaa tuolla tekniikkakeskustelun puolella valmiissa ketjussa.
Uusia ratoja vain etsimään!