Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: European open Vroc, Satakunta  (Read 4461 times)

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
European open Vroc, Satakunta
« on: 27.03.15 - klo:17:35 »
Namia tarjolla vrocin muodossa!

Kiekko väriltään "smoke" ja stämppi gold camo!
Paino 180g
Kunto UUSI!

Hp. 50€

Kuvaa saa halutessaan mailitse!
« Last Edit: 28.03.15 - klo:00:22 by Riku »

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #1 on: 28.03.15 - klo:09:38 »
Ostan!

Offline aRa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #2 on: 28.03.15 - klo:12:23 »
Sori mahdollinen OT, mutta pakko vähän ostajan puolia yrittää pitää.
"Ei huuto.net- eikä FB huutokauppakohteita" - samalla nimellä juuri samanlainen kiekko myynnissä fb-huutokaupoilla, eikä kyseiseen kiekkoon n. 12h jälkeen huutoja tullut vaikka lähtö siellä 40e. Tietty voi olla vastaavanlainen kiekko kyseessä, mutta ostajalle tiedoksi että mahdollisesti halvemmallakin saisi(?) ja pienehkö sääntöjentarkastus tähän.

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #3 on: 28.03.15 - klo:13:18 »
Muutaman euron heitot onkin aaaaivan kauheita! Eiköhän jokainen ostaja ole ihan tietoinen siittä mitä haluamistaan limpuista tykkää maksaa?!
Kyllä siellä huutokaupassakin on tarjoiltu 40+ hintoja joihin tulee postikulut. Siihen nähden siis nämä pyynniltään ihan samassa luokassa kun näihin en ole pyytänyt erikseen postimaksuja!
Ja mainittakoon myös sekin että ilmoitukseen on laitettu hintapyyntö koska se säännöissä on luokiteltu pakolliseksi! Olenko kieltänyt tekemästä erillistä tarjousta kiekosta?? Niihin tosin ei paljoa tarvi myöntyä kun näkyy käyvän kaupaksi tuollakin hinnalla ;)

Oliko kenties lisää kateellisten ongelmia?? Vastaan mielelläni!

Offline aRa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #4 on: 28.03.15 - klo:13:32 »
Hahah, itselläni ei onneksi ole foorumin stalkkaustaustan lisäksi muuta menetettävää joten miksen vastaisikin kun sitä haluat  ;)
Ensiksi täytyy sanoa, että itselläni juurikin vastaava kiekko juurikin samalla stämpillä ja siitä aion pitää kiinni (enkä hankkinut sitä vain "pikavoittojen" toivossa kuten monet ilmeisesti). Joten kateudesta paha sanoa, miksi olisin? ::) Mutta taisit sivuuttaa viestini pääpointin: foorumin säännöissä selvästi mainittu !!!"Ei huuto.net- eikä FB huutokauppakohteita"!!!, mutta voihan olla, ettet sääntöjä ole lukenutkaan josset tuota tiennyt...

Täällä muuten siis hommasta ei valitettavaa, lähinnä tuon sääntökyssärin perässä kyselin. Entä jos nyt menisin fb-huutokauppaan huutamaan kiekostasi, olisiko tarjota toista? (jos on niin sitten kaikki ok, silloin olet ilmeisesti valmistautunut paremmin näiden harvinaisuuksien trokaa..eikun myyntiin).

Offline jaos

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 141
    • View Profile
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #5 on: 28.03.15 - klo:13:37 »
Sori OT, mutta miten sen FB-huutokaupan löytää? Mä en osannut hakea ilmeisesti oikeilla sanoilla.

Offline Henruso

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 299
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Makkonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #6 on: 28.03.15 - klo:13:38 »
Harvapa sitä trokaamista liiemmin arvostaa, mutta minkäs teet kun on toistaiseksi vielä vapaa maa... ...niin hyvässä kuin pahassa. Itseänikin kieltämättä hieman ärsyttää, mutta pahempiakin epäkohtia löytyy maailmasta.

Paljonkos te muuten maksoitte noista kiekoista alunperin kun tilasitte?

PS. Lisätkääs kaikki profiiliinne koko nimet...  ;) Itse toisaalta ainakin arvostan sitä, että Riku myy tuota ihan omalla nimellään. :)

PPS: Niin ja tyhmähän se tosiaan on joka maksaa. Ei niistä lätyistä kannata sen enempää maksaa kuin on tarvis. Itse en ainakaan ole koskaan maksanut yli 15 euroa kiekosta... ::)
« Last Edit: 28.03.15 - klo:13:45 by Henruso »

Offline aRa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #7 on: 28.03.15 - klo:13:43 »
24,90e(/kpl) + mahd pk:t. Niin siis trokaamistarkoitushan ei ollut se, miksi "avauduin", vaan mahdollisen saman myynti-ilmon sijainti myös muualla, mikä taas kiellettyä täällä foorumeilla.

ps. tämän jälkeen en taida uskaltaa nimeäkään laittaa, parit ostokaupat täällä tehnyt nollapostauksillakin, joten eikai sitäkään pakoteta ;) jos itse myisin täällä jotakin niin sitten tietty nimellä yms, siitä Rikulle propsit kans!

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #8 on: 28.03.15 - klo:14:14 »
Niin tosiaan olen kyllä säännöistä aivan tietoinen ja ne olen lukenut! Ja samasta kiekosta en ole ilmoitusta tehnyt! Eli aivan vapaasti huutamaan jos pörssi on kunnossa! Tai hanki vaikka molemmista myyntikohteista niin saat parhaiten varmuuden epäilyillesi! Jos siis epäilit että kyseessä on samasta kiekosta eri sivuilla myyntiilmoitus??

Offline aRa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #9 on: 28.03.15 - klo:14:18 »
Juurikin näin, eli jos eri kiekko kyseessä -> asia kunnossa! Vaikka tää ketju nyt vähän "räjähti" niin tarkoitus ei mulla tietenkään ollut syyttä suotta syytellä/loukata, vaan varmistaa, että sääntöjä noudatetaan :)

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
European open Vroc, Satakunta
« Reply #10 on: 28.03.15 - klo:16:36 »

Sori OT, mutta miten sen FB-huutokaupan löytää? Mä en osannut hakea ilmeisesti oikeilla sanoilla.
Suomen frisbee huutokauppa


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #11 on: 28.03.15 - klo:18:22 »
Juurikin näin, eli jos eri kiekko kyseessä -> asia kunnossa! Vaikka tää ketju nyt vähän "räjähti" niin tarkoitus ei mulla tietenkään ollut syyttä suotta syytellä/loukata, vaan varmistaa, että sääntöjä noudatetaan :)

Sitä varten täällä on ihan valvojat. Lainattu sääntö rikkoutuu jos myyjä linkittää tänne oma kohteensa huutokaupasta. Jos joku on niin tyhmä että myy samaa kiekkoa kahdessa paikassa niin itse siinä kusessa vaan on jos kiekko menee molemmissa paikoissa.

Ja jatketaas taas kaupankäyntiä!
« Last Edit: 28.03.15 - klo:19:00 by BlackStar »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Molokki

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 357
    • View Profile
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #12 on: 28.03.15 - klo:21:52 »
Jatketaanpa OT:a. Taisipa arvon moderaattorillakin olla muutama viikko sitten Huk Lab Valkyrie myynnissä frisbeegolf-huutokaupassa ja samaan aikaan täällä myynnissä tai vaihdettavana. Meinasin tästä jo aiemmin mainita, mutta nyt siihen tarjoutuikin oiva mahdollisuus. Pientä kaksinaismoralismia havaittavissa.

Ei mulla muuta tällä kertaa.
P | GT | MK | R | FD | TB | DS | FB | FL | VL

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #13 on: 28.03.15 - klo:22:40 »
Totta että se oli sen vuorokauden myös täällä. Se oli virhe jonka pystyn myöntämään. Pilkunviilauksena huomautukseesi ettei se ollut täällä myynnissä. En ole täällä myynyt muistaakseni yhtään kiekkoa. Vaihtanut kyllä olen.

« Last Edit: 28.03.15 - klo:22:42 by BlackStar »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: European open Vroc, Satakunta
« Reply #14 on: 28.03.15 - klo:22:44 »
Ostan!

Ilmeisesti itse kaupankohde on vaihtanut jo omistajaa.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |