Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Legacy discs  (Read 21284 times)

Offline henq

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 36
    • View Profile
Vs: Legacy discs
« Reply #15 on: 10.02.14 - klo:21:10 »
Löytyiskö Pinnacle Ghosteista kokemuksia?

yks tuli tuossa syksyllä ostettua testiin, aika pitkälti samalainen kuin ch roc3, paljon "jämäkämpi" vain. Todella kovaa muovia. 177grammainen itselläni, tuntuu että olisi vakaampi kuin suht samanpainoinen roc3, feidaa luotettavasti ja liito on hyvä.
Sehän menikin yks yhteen frisbeepointin kuvauksen mukaan:)
niin ja kosteana aivan jäätävän liukas.

Offline DamtheMan

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Rauli Kettunen
Vs: Legacy discs
« Reply #16 on: 23.01.15 - klo:01:18 »
Nostetaanpa tämä niin ei tarvi uutta alottaa. Tullut itellä bägiin lisättyä varsin paljon Legacyy, niin aattelin kysästä onko kukaan täällä pohjolassa päässy hyväileen Legacyn Legend-muovin lättyjä? Jopa tilannut rapakon takaa? Aina väliin iskee himo et jos tilais, mut toistaseksi on vielä jäänyt ajatuksen tasolle.

Offline AnTsOn

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 208
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti Savolainen
  • Seura: Deep In The Forest
Vs: Legacy discs
« Reply #17 on: 22.03.15 - klo:10:06 »
Voisiko joku kertoa noista eri muoveista, että mihinkä muihin muoveihin voisi verrata?
Ja onko jollakin kokemuksia outlaw:sta? Voiko verrata vanhaan kunnon dessuun?

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Legacy discs
« Reply #18 on: 19.04.15 - klo:11:25 »
Onko kellään kokemuksi RIVALista ??? Voiko verrata Teebirdiin vai mihin? Entä Outlaw....?

Tuli voitettua lahjakortti niin pitäis pari Legacya hankkia testiin...
VDGC ry

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Legacy discs
« Reply #19 on: 19.04.15 - klo:12:17 »
Eikö tuo Rival nimenomaan tehty kilpailemaan tiipparin kanssa, siitä se nimikin taitaa tulla. Saatan olla väärässä, mutta tuollainen mielikuva jostain on jäänyt. Outlaw on sitten heidän vastineensa dessulle. Se on kärsinyt esikuvansa tapaan melkoisista tasalaatuisuusongelmista, osa on mukavan vakaita ja osa sitten on melko alivakaita.

Offline DamtheMan

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Rauli Kettunen
Vs: Legacy discs
« Reply #20 on: 19.04.15 - klo:17:27 »
Joo, Rival pitäs olla vastine Tiipparille. Vähän aikaa sitten sattui kierrokselle kaveri, joka heitti kans Rivalia, mutta ei ollut ihan samoilla linjoilla, että ois suht yks-yhteen Tiipparin kaa, itse kun en oo Tiipparii heittänyt (tai Innovaa muutenkaan), niin en tohon osaa sen enempää ottaa kantaa.

Outlaw:sta sen verran, että first runit (naisoutlaw-stamp) ovat kuulemma (ja hieman kyllä omien kokemuksienkin mukaan) enemmän YV kuin second run (miesoutlaw-stamp), mutta tulossa olevat production run Outlaw:t (normi Legacy setti että lentonumerot kannes) ovat, mitä jenkkiforumeita on seurannut, lähempänä first runia vakaudessa kuin second runia. Ylivakaista ylivakaimmat ovat kuitenkin Legacylla Legend-muovin kiekot.

Offline Juhanuha

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 974
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Legacy discs
« Reply #21 on: 19.04.15 - klo:19:35 »
Pinnacle Patriot oli lähempänä mun star tiipparia. Icon Rival oli hiukan vakaampi (mutta ei kuitenkaan feidia).

Rivalilla saa kivoja pitkiä suoria heittoja.
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Legacy discs
« Reply #22 on: 04.05.15 - klo:14:51 »
No nyt oli aika rässiä lahjakortti ja tilailla Legacyy. Ostin tommottee Protege muovisen Clutchin. Oon puttaillu pari vuotta vanhalla 300:lla Prodigyn PA1:llä ja se muoviseos on jotenkin tosi tärkee näpeille nykysin. Millään muulla muovilla en oikein oo osannu putata.

Eli, oisko toi Protege muovi sellanen semitahmanen ja jämäkkä kuitenkin? Ja onkohan se milläänlailla PA1:sen kokoinen putteri... :D Puttaamiseen, ei heittämiseen, tulossa.
Team Discraft / #71739

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Legacy discs
« Reply #23 on: 04.05.15 - klo:19:07 »
Rivaliin icon ja pinnacle hankittu ja testattu.  Icon oli luokkaa leopardi, mutta pinnacle toimi. Ei ole Tiipparin tappajaksi
VDGC ry

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Legacy discs
« Reply #24 on: 06.05.15 - klo:13:15 »
No nyt oli aika rässiä lahjakortti ja tilailla Legacyy. Ostin tommottee Protege muovisen Clutchin. Oon puttaillu pari vuotta vanhalla 300:lla Prodigyn PA1:llä ja se muoviseos on jotenkin tosi tärkee näpeille nykysin. Millään muulla muovilla en oikein oo osannu putata.

Eli, oisko toi Protege muovi sellanen semitahmanen ja jämäkkä kuitenkin? Ja onkohan se milläänlailla PA1:sen kokoinen putteri... :D Puttaamiseen, ei heittämiseen, tulossa.

Itselleni jälkeenpäin vastaten, lähes samaa muovia oli ja voipi olla että päästän vanhan PA1:sen eläkkeelle ny. :)
Team Discraft / #71739

Offline gorbanouski

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti O.
  • Seura: OFS
Vs: Legacy discs
« Reply #25 on: 06.05.15 - klo:13:46 »
Omien testailujen jälkeen oon tullu siihen tulokseen että Rival vastaa Eagle-X:ää ja Patriot Eagle-L:ää.
Vaikka vaan muutamaa kappaletta oon kumpiaki heittäny niin vaikuttas että Rivalissa on kuitenki semmonen Eaglemainen feidi lopussa vaikka kääntää ja Patriootissa on semmonen piiiitkä turni mutta tulee aina takas jos ei myyräntappajaa heitä. Jos itellä menee jostaki syystä EagleX-Leopard combo vaihtoon niin Rival-Patriot tulee melko varmasti tilalle.

Offline DamtheMan

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Rauli Kettunen
Vs: Legacy discs
« Reply #26 on: 15.07.15 - klo:18:42 »
Oliko ketään palstaveljiä Imatralla Legacyn Battle of the Aces -jutussa käynyt? Sattui vain tuossa selaillessa silmään, että heinäkuun alussa ilmeisesti olisi ollut. Ei ainakaan ole näkynyt mitään myynti-ilmoituksia liittyen noihin kiekkoihin (Ace Race-kiekkoja näkyi ainakin viime vuonna suht paljon).

Offline teejuska

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
  • Oikea nimi: jukka keränen
  • Seura: OFS
Vs: Legacy discs
« Reply #27 on: 10.02.16 - klo:18:32 »
Hei!

Minä diggaan legacy discs driveri- ja putterikiekko 8)

Powler, enemy , Phenom , Nemesis eivät tullee Suomeen, odotan jo kauan  :-[  Onko teillä tietoa jotain?

Clozer/Spike/Suspect/Truth/Justice/ Thunderbird/Trespass/Destiny/Schtye

Offline DamtheMan

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Rauli Kettunen
Vs: Legacy discs
« Reply #28 on: 11.02.16 - klo:23:14 »
Vähän samassa veneessä itse kun on tullut tohon Legacyyn tykästyttyä. Olikohan viime vuoden elokuussa kun kävin Powergripissä, juttelin siinä myyjän kanssa asiasta kun mainitsin että oli esim. Hunter-putterit loppuneet kaikilla muoveilla eikä ollut täydennyksiä tullut ihan heti. Myyjä kertoi, että Euroopan jakelijan/jakelusopimuksen kanssa oli jotain ongelmia/häikkää, ei ole niin 'grippiin kuin Frisbeepointtiinkaan tullut Legacy täydennyksiä mitä olen katsellut. Jouluna kävin kaverille ostamassa kiekon lahjaksi, toinen myyjä tuumaili, ettei Legacy täälläpäin niin suosittu ole, liekkö sitten täydennyksien prioritettikään niin korkea.

Enemyhän ei ole vielä virallisesti tullut ulos, Peter McBride taisi lipsauttaa yhdessä CCDG-videossa vasta, että toukokussa ilmeisesti tulee. Itse olen hankkinut Sparkle Prowlerin, Legend Phenomin ja Sparkle Nemesiksen Ebayn ihmeellisestä maailmasta, Legend Hunter ja uus Pinnacle Outlaw ovat matkalla Infinite Discs -kaupasta.

Offline teejuska

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
  • Oikea nimi: jukka keränen
  • Seura: OFS
Vs: Legacy discs
« Reply #29 on: 02.03.16 - klo:22:22 »
Vähän samassa veneessä itse kun on tullut tohon Legacyyn tykästyttyä. Olikohan viime vuoden elokuussa kun kävin Powergripissä, juttelin siinä myyjän kanssa asiasta kun mainitsin että oli esim. Hunter-putterit loppuneet kaikilla muoveilla eikä ollut täydennyksiä tullut ihan heti. Myyjä kertoi, että Euroopan jakelijan/jakelusopimuksen kanssa oli jotain ongelmia/häikkää, ei ole niin 'grippiin kuin Frisbeepointtiinkaan tullut Legacy täydennyksiä mitä olen katsellut. Jouluna kävin kaverille ostamassa kiekon lahjaksi, toinen myyjä tuumaili, ettei Legacy täälläpäin niin suosittu ole, liekkö sitten täydennyksien prioritettikään niin korkea.

Enemyhän ei ole vielä virallisesti tullut ulos, Peter McBride taisi lipsauttaa yhdessä CCDG-videossa vasta, että toukokussa ilmeisesti tulee. Itse olen hankkinut Sparkle Prowlerin, Legend Phenomin ja Sparkle Nemesiksen Ebayn ihmeellisestä maailmasta, Legend Hunter ja uus Pinnacle Outlaw ovat matkalla Infinite Discs -kaupasta.


Eeeeeei! Bad news.  :'(
Clozer/Spike/Suspect/Truth/Justice/ Thunderbird/Trespass/Destiny/Schtye