Ylläpito tiedottaa > Ylläpito tiedottaa

Foorumille Ignore-nappi?

(1/3) > >>

tapioe:
Oliskohan foorumille mahdollista saada sellainen ignore-nappula, millä saisi nätisti kaikenmaailman röllit ja muut metsänelukat piiloon? Ei millään jaksaisi aina lukea tämän yhden jampan juttuja.

Sankari:
Foorumilla on toimiva ignore-toiminto (ja kovassa käytössä onkin): profiili -> muokkaa profiilia-valikosta: kaverit/estolista -> muokkaa estolistaa ja sinne vaan lisäilemään.

tapioe:
Katos vaan, kiitos vinkistä.

Jani:
Minua kyllä kiinnostaa tämä Skeidamaakari kaikkine persoonineen. Nyt näyttää olevan sellainen vaihde päällä, että myötäillään muita sen verran, etteivät kaikki huomaa, missä mennään. Haastattelen usein tuttua psykiatria ymmärtääkseni, miten ihmismieli horjuu. Kyseisen tapauksen kohdalla toki on selvää, että lelut ovat olleet patterin välissä. Mutta vaikeampaa onkin päätellä, auttaako siihen trollaaminen foorumeilla ja millaisia kiksejä siitä saa, kun joku lankeaa. Eli ammattiavun tarve on molemminpuoleista.

BlackStar:

--- Quote from: Skeidamaakari on 08.05.15 - klo:00:14 ---
--- Quote from: Jani on 07.05.15 - klo:22:36 ---Minua kyllä kiinnostaa tämä Skeidamaakari kaikkine persoonineen. Nyt näyttää olevan sellainen vaihde päällä, että myötäillään muita sen verran, etteivät kaikki huomaa, missä mennään. Haastattelen usein tuttua psykiatria ymmärtääkseni, miten ihmismieli horjuu. Kyseisen tapauksen kohdalla toki on selvää, että lelut ovat olleet patterin välissä. Mutta vaikeampaa onkin päätellä, auttaako siihen trollaaminen foorumeilla ja millaisia kiksejä siitä saa, kun joku lankeaa. Eli ammattiavun tarve on molemminpuoleista.

--- End quote ---

Ööh tuota täh? mikähän vittu sinä olet olevinaan? Olenkos jossakin välissä kerennyt trollailemaan, jos olen niin laitappa sitten vaikka tähän se viesti missä trollaan? Eka kerta kun nimimerkin tänne uskaltautuin tekemään ja heti joku "jani" tai mikä vittu lie tulee vikiseen :D huhhuh

--- End quote ---

Ja nyt sitten jäitä pöksyihin! >:(
Pääsit juuri suurennuslasin alle alatyylisen viestisi kanssa.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version