Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Latitude 64°  (Read 601723 times)

Offline Matsqq

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 114
    • View Profile
  • Oikea nimi: Matias Patama
  • Seura: Mandon Kiertäjät
Vs: Latitude 64
« Reply #540 on: 29.08.14 - klo:21:59 »
Joo kyllä mullakin on latitudea bägi täynnä ja oikeastaan halo on ainoa kiekko missä oikeasti huomaa sen avoimuuden kunnolla.

Edit. lisää asiaa, onkohan kuinka todennäköistä saada flätti trespass kun tilaa netistä? Tai onko kukaan koittanut kuuleeko esim fribapoint jos mainitsee lisätiedoissa että haluaa flätin yksilön?
« Last Edit: 29.08.14 - klo:22:02 by Matsqq »

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Latitude 64
« Reply #541 on: 29.08.14 - klo:22:33 »
Edit. lisää asiaa, onkohan kuinka todennäköistä saada flätti trespass kun tilaa netistä? Tai onko kukaan koittanut kuuleeko esim fribapoint jos mainitsee lisätiedoissa että haluaa flätin yksilön?
Kyllähän pointti varmaan parhaansa yrittää jos toiveen heille laitat. "Ongelma" vain saattaa olla melko pieni valinnanvara. Ainakin mitä ite käyny liikkeessä vertailemassa, ni melko identtisiä ovat aina olleet keskenään. Veikkaisin että Trespass liikkuu sen verta hyvin, että hyllyssä on yleensä vain yhdestä erästä toimitettuja lättyjä.

Jos flätin Trespassin haluat, ni kantsii ehkä koittaa jotain painavampaa Airia. Molemmat mun Airit meinaan on ainaki aivan flättejä ja etenkin uutena ihan mukavan vakaita.

Offline eenoo

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #542 on: 30.08.14 - klo:04:18 »
Claymorea myynnissä opto-muovilla ainaki pg:llä, yhen kierroksen perusteella ei hirveenä vakauseroa trilogy challenge muoviin. Enää ei tartte astua kiekon päälle sen löytääkseen (harmaa on niiiiin pop väri kiekossa). Me like! Omassa käytössä claymore luotisuora ja ESP Buzzz pikkasen vakaampi fadella.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Latitude 64
« Reply #543 on: 02.09.14 - klo:09:10 »
Keltainen, huonosti läpinäkyvä 176g Opto Claymore on lähes yhtä vakaa kuin mun Lucid Truthit. Olisin toivonut hieman alivakaata kaveria Truthille, mutta eipä se sellainen ollut.

Eli vink vink Claymore ois myynnissä. :)

E: Korjataan vähän, feidin osalta Claymore on kyllä suorempi kuin Truth.
« Last Edit: 02.09.14 - klo:11:45 by Enrico »

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Latitude 64
« Reply #544 on: 02.09.14 - klo:23:13 »
Keltainen, huonosti läpinäkyvä 176g Opto Claymore on lähes yhtä vakaa kuin mun Lucid Truthit. Olisin toivonut hieman alivakaata kaveria Truthille, mutta eipä se sellainen ollut.

Eli vink vink Claymore ois myynnissä. :)

E: Korjataan vähän, feidin osalta Claymore on kyllä suorempi kuin Truth.

Riku....mulle saattas kelvata :)
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Latitude 64
« Reply #545 on: 03.09.14 - klo:01:16 »
Keltainen, huonosti läpinäkyvä 176g Opto Claymore on lähes yhtä vakaa kuin mun Lucid Truthit. Olisin toivonut hieman alivakaata kaveria Truthille, mutta eipä se sellainen ollut.

Eli vink vink Claymore ois myynnissä. :)

E: Korjataan vähän, feidin osalta Claymore on kyllä suorempi kuin Truth.

Riku....mulle saattas kelvata :)

Oli ja meni :D

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #546 on: 03.09.14 - klo:13:20 »
Keltainen, huonosti läpinäkyvä 176g Opto Claymore on lähes yhtä vakaa kuin mun Lucid Truthit. Olisin toivonut hieman alivakaata kaveria Truthille, mutta eipä se sellainen ollut.

Eli vink vink Claymore ois myynnissä. :)

E: Korjataan vähän, feidin osalta Claymore on kyllä suorempi kuin Truth.

Siis kääntääkö tuo yli ollenkaan ja missä kiekossa on yhtä vähän feidiä kuin Opto Claymoressa?

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #547 on: 03.09.14 - klo:13:56 »
Siis kääntääkö tuo yli ollenkaan ja missä kiekossa on yhtä vähän feidiä kuin Opto Claymoressa?

Kyllä tuon kanssa jo pientä hysseflippiä tarvii sellaisella 75-80 metrin matkalla jos haluaa luotisuoraan päästä. Tulee Mako3 mieleen kun tuota heittää.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Latitude 64
« Reply #548 on: 03.09.14 - klo:16:35 »
Keltainen, huonosti läpinäkyvä 176g Opto Claymore on lähes yhtä vakaa kuin mun Lucid Truthit. Olisin toivonut hieman alivakaata kaveria Truthille, mutta eipä se sellainen ollut.

Eli vink vink Claymore ois myynnissä. :)

E: Korjataan vähän, feidin osalta Claymore on kyllä suorempi kuin Truth.

Siis kääntääkö tuo yli ollenkaan ja missä kiekossa on yhtä vähän feidiä kuin Opto Claymoressa?

Noi huonosti läpinäkyvät neonkeltaiset Lucidit on ollu mulla Trilogyn kiekoissa aina paljon vakaampia kuin muut. Esim. mun neonkeltainen Lucid Truth on selvästi hyvin läpinäkyvää sinistä vastaavaa vakaampi. Mun FLX Buzzzissa on kutakuinkin samanlainen feidi kuin tuossa.

Siis kääntääkö tuo yli ollenkaan ja missä kiekossa on yhtä vähän feidiä kuin Opto Claymoressa?

Kyllä tuon kanssa jo pientä hysseflippiä tarvii sellaisella 75-80 metrin matkalla jos haluaa luotisuoraan päästä. Tulee Mako3 mieleen kun tuota heittää.

Juuri tuollaisen olisin halunnut, vaan 85m mentiin flätillä irroituksella tosi sievä turn ja loppuun feidi. Samanlainen kuin Truth. 

Offline souldrive

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
  • Oikea nimi: joona
Vs: Latitude 64
« Reply #549 on: 04.09.14 - klo:22:25 »
EN nyt koko ketjua jaksanut kahlata läpi, mutta eikö kukaan puttaa Spikellä?

Näin kiekon frendillä pari kesää sitten ja se tykkäs paiskoo sitä aina puteista to 70m.

Tänä kesänä sit medium Spike laukkuun ja kyllä on puttipeli ruvennut paranemaan. Huikee kiekko. Muutamat frenditkin testanneet ja niidenkin bägeihin se pääty.

Uusimmat Latitudet bägissä Gold line Havoc ja Gold line Flow.

Havocista aivan loistavat vibat kuin myös flowsta. Havoc yksi pisimmille lentävistä tällä hetkellä.

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #550 on: 04.09.14 - klo:22:30 »
EN nyt koko ketjua jaksanut kahlata läpi, mutta eikö kukaan puttaa Spikellä?


Puttaan ja käytän lyhyissä suorissa/annukka lähäreissä.
VDGC ry

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #551 on: 04.09.14 - klo:23:09 »
EN nyt koko ketjua jaksanut kahlata läpi, mutta eikö kukaan puttaa Spikellä?

Vielä joku tovi sitten puttasin kaikki putit Zero Soft Spikeillä, nyt kuitenkin laukussa alle 10 pikkusen huonommin liitääv putteri ja Spike toimii ringin ulkopuolelta. Maltillisesti heitettynä Spike on mukava heittää, ei kestä kuitenkaan yhtään runnomista, mutta itsellä käytössä sellaisiin tiukkoihin pilleihin ja suoriin lähäreihin. Mukava kiekko.

Offline Timppaska

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 172
  • Eläpä kuiki tänne!
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #552 on: 13.09.14 - klo:13:33 »
Jassåå! Daggereista näköjään saatavilla myös Softia ja Hardia, onko näistä kokemuksia esim. kuinka löysää/jäykkää tavaraa? Mediumilla oon puoli kesää puttaillu ja on kaikenkaikkiaan todella mukava putteri. Aika iso harppaus oli Omegasta vaihtaa tikariin, mutta meikäläisen kohdalla kannatti. Mihinkähän voisi Dagger Softia verrata löysyydeltään?

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Latitude 64
« Reply #553 on: 13.09.14 - klo:14:26 »
Jassåå! Daggereista näköjään saatavilla myös Softia ja Hardia, onko näistä kokemuksia esim. kuinka löysää/jäykkää tavaraa? Mediumilla oon puoli kesää puttaillu ja on kaikenkaikkiaan todella mukava putteri. Aika iso harppaus oli Omegasta vaihtaa tikariin, mutta meikäläisen kohdalla kannatti. Mihinkähän voisi Dagger Softia verrata löysyydeltään?

En oo Soft Daggeria kokeillut, mut Latituden muoveista on muuten kokemusta. Soft on löysimmillään todella löysää, tulee mieleen R-Pro-muovi tai SS Omegat mutta tahmeampaa kamaa. Jos puttaisin jollain pehmeällä muovilla, niin se olisi varmaan Latituden/DD:n/Westsiden Soft.

Offline Bygl

  • Juniori
  • **
  • Posts: 53
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Pykälä
Vs: Latitude 64
« Reply #554 on: 14.09.14 - klo:16:05 »
Mitenkäs Puret toimii draiviputterina? Lähinnä että miten hyvin esim opto Pure kestää vetoa vai kippaako kovalla vedolla?