Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: MVP, Axiom & Streamline  (Read 370842 times)

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #570 on: 24.10.14 - klo:11:15 »
Axiomin mukaan talvella.

Offline kiekko_FIN

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 259
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Salminen
  • Seura: Puska Puttaajat
Vs: MVP & Axiom
« Reply #571 on: 24.10.14 - klo:15:10 »
Ei theory taipunu uutena mihinkään kyllä. ihan pilli. kesän heitetty aliaskin taipu enempi yli. hyvin piti kulman ja liito on hyvä.

Kuinka pitkälle heität midaria? Oma kyllä käänsi helposti 80m matkalla. Vai ootkohan vaan saanut vakaan yksilön...

heitin pari semmosta suunnillee 85 metristä heittoa eikä se kyllä taipunu suuntaan eikä toiseen. Paino 178g, pinkki keskusta punainen rimmi. Heitin ihan flättinä ilman väkisin repimistä. Ihan hyvä suoriin heittoihin, mutta kyllä mää alivakaata kiekkoa olin ostamassa :)

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #572 on: 24.10.14 - klo:15:16 »
Oliskohan vika tossa pinkissä, ku mun oma pinkki Tangent on sairaan jyrä :D Mulla on Sini/valkonen ja se on kyllä aika alivakaa (http://ville-uurainen.blogspot.fi/2014/10/tuotetestissa-axiom-neutron-theory.html).

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: MVP & Axiom
« Reply #573 on: 24.10.14 - klo:20:59 »
Oliskohan vika tossa pinkissä, ku mun oma pinkki Tangent on sairaan jyrä :D Mulla on Sini/valkonen ja se on kyllä aika alivakaa (http://ville-uurainen.blogspot.fi/2014/10/tuotetestissa-axiom-neutron-theory.html).

Jännästi menee ristiin mun kokemukset noista midareista sun kokemusten kans... Tangent oli sietämättömän alivakaa, M4 ainakin yhtä vakaa mitä numerot antaa ymmärtää ja Comet samaa luokkaa :D

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #574 on: 24.10.14 - klo:21:04 »
Tuo mun comet on tosin yhden kesän hakattu, niin voi johtua siitäkin että se oli alivakaa. Mutta tuo M4 ainaki itsellä on sellanen hysseflippikone että. Lukujen mukaan axiksen ja M4 pitäisi olla suunnilleen samoja vakaudeltaan ja axis taas on omien kokemusten mukaan paljon vakaampi. AllThingsDiscgolf myös kirjoitti, että toi olis vakaampi mitä comet (jos nyt oikeon muistan).

Offline laamandr

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 115
    • View Profile
  • Oikea nimi: Andreas Laamanen
Vs: MVP & Axiom
« Reply #575 on: 25.10.14 - klo:14:33 »
Joo ei Axis kyllä minustakaan mikään järin alivakaa ole. Kyllä se uutena melkein täyspainosena antsaa pitää jos sille sitä antaa mutta muuten miusta enempi neutraali kun alivakaa. Tosin mulla on lisäksi aika hyvin hakattu (kait pari grammaa kevyempikin) Axis joka lähtee hillitysti oikealle kovemmalla vedolla, ei kippaa mutta taipuu ja kaartaa. Molemmat neonvihreitä Protoneja.

Meikän Tangent (joku 170+g vaaleansininen Proton) kääntää flätistä helpommalla vedolla ja lähtee kaartamaan oikealle, ei myöskään kippaa vaan kääntää aika maltillisesti mutta yleensä kun on kääntynyt oikeaan niin ei se sieltä takasin enää tule vaan jatkaa sitä linjaa maahan asti.

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: MVP & Axiom
« Reply #576 on: 25.10.14 - klo:19:33 »
Minun Neutron Tangent ja Axis eivät käännä täysillä ollenkaan tyynessä.

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: MVP & Axiom
« Reply #577 on: 06.11.14 - klo:00:17 »
minkäslaisia kevyimmät (soft) envyt on lennoltaan verrattuna täysipainoisiin? ja onko proton paljonkin neutronia vakaampi tässä tapauksessa?

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: MVP & Axiom
« Reply #578 on: 12.11.14 - klo:17:50 »

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: MVP & Axiom
« Reply #579 on: 23.11.14 - klo:22:04 »
Kovasti odotan pitävämmällä muovilla tulevaa MVP/Axiomin putteria. Envy olisi täydellinen putti ja heittoputteri itselleni paitsi muovi on vain liian liukasta omaan käteen. Soft Envyä voisi ehkä kokeilla mutta jos on kovin löysä ei se taas siltä osin kelpaa. Ja jos on tavallista Envyä vakaampi niin ei mun heikolla putilla saa sitä lentämään suoraan. :P

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #580 on: 23.11.14 - klo:22:10 »
Kovasti odotan pitävämmällä muovilla tulevaa MVP/Axiomin putteria. Envy olisi täydellinen putti ja heittoputteri itselleni paitsi muovi on vain liian liukasta omaan käteen. Soft Envyä voisi ehkä kokeilla mutta jos on kovin löysä ei se taas siltä osin kelpaa. Ja jos on tavallista Envyä vakaampi niin ei mun heikolla putilla saa sitä lentämään suoraan. :P

Soft Envy on luokkaa FLX muovi. Eli vähän löysempi kuin normi Neutron. Kuitenkin kun tuo ulkokuoren muovi tuntuu samalta mitä muissakin, eli kiekko on kuitenkin melko jäykkä. Tuo Envy on ehkä vähän ylivakaa joka muovissa puttaamiseen, mutta Proxystä ainakin itse odotan suoraa putteria.

Offline kiekko_FIN

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 259
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Salminen
  • Seura: Puska Puttaajat
Vs: MVP & Axiom
« Reply #581 on: 24.11.14 - klo:13:03 »
Nyt on theory ottanu pikkasen jo osumaa ja uutuuden jäykkyys on lähteny. Taipuu nätisti yli ja liitää pitkälle. ei vieläkään mikää kipperi.

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #582 on: 26.11.14 - klo:14:00 »
Perjantaina tulossa aika pläjäys Powergripille tavaraa. On protomuovia kahta sorttia, erikoisstämppejä sekä paitoja.

Vissii tuollaset paidat kyseessä:
http://www.discgolfcenter.com/main_displayProduct.php?p=929
http://www.discgolfcenter.com/main_displayProduct.php?p=930

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: MVP & Axiom
« Reply #583 on: 28.11.14 - klo:19:28 »
Pitihän se pari kovempaa Electron-muovista putteria tilata powergripiltä.

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #584 on: 28.11.14 - klo:19:29 »
Itse pistin kans pehmeän ja kaverille kovan. Samalla lähti kauluspaita tilaukseen :)