Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kilpailuijen ilmoittautumis ajankohta.  (Read 5036 times)

Offline MÄXÄ

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
  • Oikea nimi: Miikka Mäkelä
  • Seura: DGCP
Kilpailuijen ilmoittautumis ajankohta.
« on: 27.05.15 - klo:17:38 »
Olisin kyseenalaistanu tätä kilpailujen ilmoittautumis ajankohtaa.

Miksi ne pitää laittaa jossain kisoissa alkamaan arkipäivinä klo.12.00??
Tuohon aikaa nuoret ovat koulussa ja vanhemmat suurimmalta osalta töissä.

Itse olen työssä käyvä ja ilmoittautuminen täytyy silloin tehdä puhelimella.
Se on välillä äärimmäisen hankala operaatio, Ainakin minun työssäni.
 
Ja nykyään kun osa ilmoittautumisista on menny nopeus kilpailuksi, niin puhelimella on heti siinä kisassa häviöllä.

On varmasti sellaisia ihmisiä, jotka ovat sellaisessa työssä, etteivät itse voi määrittää taukoa just tuolloin. Itse
olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että voin pitää tauon just silloin, mutta työssäni on puhelimen kanssa kenttä ongelma monesti.

On myös paljon kisoja, missä ilmoittautuminen alkaa arki iltaisin tai vkoloppuna. Niistä ISO PEUKKU järjestäjille!!

En tiedä kenet tässä asiassa pitäisi tavoittaa, mutta toivon että täältä saisi edes yhden päättävän ihmisen kiinni, joka voisi asialle jotain tehdä.

Terv. Miikka Mäkelä

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Kilpailuijen ilmoittautumis ajankohta.
« Reply #1 on: 27.05.15 - klo:17:53 »
Jokainen TD määrittelee itse koska kyseiseen kisaan ilmoittautuminen tapahtuu. Toisilla ilmoittautuminen tapahtuu kuukausia ennen, toisilla viikkoja ennen ja epävirallisemmissa kisoissa se voi tapahtua vaikka paikan päällä. Sama pätee myös kellonaikaan.

Toisilla on päivisin kiirempää ja toisilla iltaisin. Toisilla on viikonloput kiinni ja toisilla ei. Aina ei voi voittaa. Kisoja, niin virallisia kuin epävirallisiakin on runsaasti jakisaamaan mahtuu varmasti. Jollei muuten, niin järjestää itse.