Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Olitko se sinä?  (Read 19371 times)

Offline riotmaker

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 201
    • View Profile
Olitko se sinä?
« on: 05.06.15 - klo:18:49 »
Eli tämmönen on varmaan tuttu muiltakin voorumeilta...  :o

Eli...

Kuka käy Espoossa Iivisniemen koulun kentällä viskomassa? ainakin 27.5. iltapäivästä oli paikalla kaverin kanssa, grippi nökötti keskellä kenttää... Ite olin muksujen koulujesitysjutskan parissa. Jos olis ollu omat luiskat mukana niin olisin liittynyt seuraan...
Mitäs täs kunhan aurinko paistaa...

Offline Sir Beef

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 331
    • View Profile
  • Seura: LFC
Vs: Olitko se sinä?
« Reply #1 on: 23.06.15 - klo:21:12 »
Mr. Tapanote bongattu Mukkulasta tänään - ilmeisesti katsastelemassa SM paikkoja - hiustyylistä ei voinut erehtyä  ;)
Causa Latet Vis Est Notissima

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Olitko se sinä?
« Reply #2 on: 23.06.15 - klo:23:47 »

Mr. Tapanote bongattu Mukkulasta tänään - ilmeisesti katsastelemassa SM paikkoja - hiustyylistä ei voinut erehtyä  ;)
Mä bongasin joskus "tapanoten" Järvenpään viikokisoista. Samanlaisen hiustyylin omaava henkilö istui ykkösväylän tiin viereisessä pöydässä. Lähempänä huomasin, että kuului johonkin porukkaan jotka eivät olleet edes heittelemässä :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline Sir Beef

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 331
    • View Profile
  • Seura: LFC
Vs: Olitko se sinä?
« Reply #3 on: 24.06.15 - klo:00:09 »
..jos ei kerran ollu heittelemässä, ni ettei vaan ollu Bob Marley - tai mun kuvataiteilija-pikkubroidi ( joka tosin kyl kanssa heittelee, joskin jopa huonommin ku mä, ja se on jo huono  ;D ) - rastoja kaikki tyynni  8)
BM nyt tosin ei oo heitelly yhtäänmitään n. 34 vuoteen, joten ei se se ollu varmaan  ::)
Causa Latet Vis Est Notissima

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Olitko se sinä?
« Reply #4 on: 24.06.15 - klo:14:08 »
Kyllä mä olin Lahdessa eilen. Bobista en oo varma, en ainakaan ite bongannut. Vähän kävin treenailemassa ja liiton puolesta katsastamasa SM-kisakuvioita. Hyvältähän siellä näytti.

Offline Kanzo

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 241
    • View Profile
  • Oikea nimi: Petteri Kantokari
  • Seura: TT
Vs: Olitko se sinä?
« Reply #5 on: 30.06.15 - klo:19:15 »
Laitetaan tänne, kun en keksinyt parempaakaan ketjua...
Isot kiitokset sinulle, joka löysit bagista pudonneen kamerani tänään Meikun radalla ja toimitit sen liikuntakeskuksen kassalle. Hienoa toimintaa! Ilmoittele itsestäsi, niin tarjoan bissen tai kaksi, kun seuraavan kerran käyt Meikussa heittelemässä.  :)

Offline Sir Beef

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 331
    • View Profile
  • Seura: LFC
Vs: Olitko se sinä?
« Reply #6 on: 25.01.16 - klo:08:30 »
Olipa tuossa sunnuntaina Hyvinkään lentokentällä kuvanmukaista toimintaa Subarukerhon toimesta.. siellä moni sitten puheli, että 'kattokaa, tuolla jotku heittelee frisbeetä keskellä talvea' ja hämmästelivät kovin.. pitihän sitä sitten lajia toki mainostaa ja moni siitä tuntui kovin kiinnostunut noin lähtökohtaisesti olevan kuitenkin, jopa vähän kokeillutkin..

No, seuraavalla kierroksella sitten tosiaan tuli bongattua tarkemmin sivuluisun lomassa, että kyllähän siellä mettässä tee-taulut oli ja liikkujilla tosiaan ei ollutkaa suksia ja sauvoja, vaan bägit ja kiekot  8)

Ratahan tuolla FGR mukaan taisi olla Sahanmäki, jossa talvilayout, koska aika moni väylä tuli kartan mukaan näköjään 'yliajettua' :D

Olikos foorumilaisia tuolloin heittelemässä  :D ?
( meidän läsnäolo varmasti ainakin huomattiin, luulen  ::) )

GT-B jäärata 24.1.2016 @SERE (8) by Jarski75, on Flickr
Causa Latet Vis Est Notissima

Offline villek

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville K
  • Seura: DGH
Olitko se sinä?
« Reply #7 on: 25.01.16 - klo:08:41 »
Siellä oli DGH:n järjestämät talvisunnarit luultavammin, jos sunnuntaina päivällä olitte pöristelemässä. :D

Offline Sir Beef

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 331
    • View Profile
  • Seura: LFC
Vs: Olitko se sinä?
« Reply #8 on: 25.01.16 - klo:10:12 »
Juu sunnuntaina 24.1. siitä n. 10-> aina pitkälle iltapäivään pöristeltiin, varmaan kolmen aikaan oli enää muutamia jäljellä - juu kyllähän siellä tosiaan useampia pooleja tais olla ( kameralla joku kuvakin sieltä n. "kilometrin päästä" varikolta otettu, täytyy laittaa tänne KUHA saa ne käsiteltyä jos vaikka joku itsensä tunnistaa, on meinaan aika pikkusia ukkoja noin kaukaa kuvattuna, mutta lajin tunnistaa niistä kuitenkin  :P )
Causa Latet Vis Est Notissima