Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Prodiscus  (Read 221673 times)

Offline McMake

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
  • Oikea nimi: Markus Käyrä
  • Seura: BSC
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #45 on: 01.09.12 - klo:00:54 »
Slaidista mitään käsitystä/kokemuksia?

Pääsin testaamaan tuota jo aiemmin. Ajatellaampa, että 6 on maksiminopeus. 6:lla se hieman kippaa mutta 4-5:llä pysyy flättinä. Melko hillitty feidi. Eli sanoisin, että Wraithia vakaampi mutta ei niin vakaa kuin Dessu. Näitten välimuoto siis kyseessä.

Offline Atamooni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
  • Oikea nimi: Heikki Talvinen
  • Seura: DGC Fat Discs
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #46 on: 01.09.12 - klo:00:59 »
Ok, kiitokset. Millä muovilla tota muuten testailit?

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #47 on: 01.09.12 - klo:03:53 »
Slaidista mitään käsitystä/kokemuksia?

Pääsin testaamaan tuota jo aiemmin. Ajatellaampa, että 6 on maksiminopeus. 6:lla se hieman kippaa mutta 4-5:llä pysyy flättinä. Melko hillitty feidi. Eli sanoisin, että Wraithia vakaampi mutta ei niin vakaa kuin Dessu. Näitten välimuoto siis kyseessä.

kyllä se hiukan nopeempi on ku joku veirveiraineri.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #48 on: 01.09.12 - klo:03:55 »
Slaidista mitään käsitystä/kokemuksia?

Hommasin Premium Slaidin eilen, pari kertaa pääsin testaamaan kierroksella. Melko kovaan tuuleen heitin, Wraith kippasi maahan mutta Slaidi jaksoi suoraan, eli selvästi Wraithia vakaampi kiekko. Väitän McMakelle vastaan ja sanon että mielestäni se on vakaampi tai vähintään yhtä vakaa kuin Star Dessu. Vähän hankala vielä sanoa enempää kun ei tullut heiteltyä kuin myrskytuuleen. Mutta Wraithin ja Dessun nopeuksien tietämillä mennään.

Offline AMA

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 192
    • View Profile
  • Oikea nimi: Markus Mäntylä
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #49 on: 01.09.12 - klo:09:34 »
Meikäläisen testaama Premium-yksilö on ainakin selvästi ylivakaampi mitä C-PD2, eli puhutaan melkosesta jyrästä. Ei pitäis kipata about mihinkään tuuleen.

Offline Atamooni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
  • Oikea nimi: Heikki Talvinen
  • Seura: DGC Fat Discs
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #50 on: 01.09.12 - klo:10:53 »
Eli basic muovisena vois olla ihan kokeilemisen arvonen. Kiitokset kaikille kommenteista.

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #51 on: 22.10.12 - klo:00:13 »
Nyt hieman tyhmä kysymys, kuinka paljon eroa on ensimmäisen runin ja sen jälkeisissä Jokereissa itse moldin suhteen? Alussa vähän ihmettelin, kun kiekko lensi eri tavalla kuin piti. Nyttemmin olen kaverin kanssa jutellu ja olen tullut siihen tulokseen, että eihän tuo perkule taida edes olla Jokeri. Onkohan käynyt niin, että Frisbeegolfkauppa on lähettänyt mulle Midarin Jokerin sijaan?

Tänään selailin vähän kuvia ja vertasin niitä omaan kiekkooni. Reuna ei ole ollenkaan niin tylppä kuin tässä http://i52.tinypic.com/1448lxz.jpg vaan melkolailla identtinen tämän kanssa http://i51.tinypic.com/igkt2d.jpg

Nimim. "Onko mua kusetettu?"

Offline Ypyä

  • Juniori
  • **
  • Posts: 85
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jari
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #52 on: 22.10.12 - klo:00:34 »
Kyllähän tuo siltä vaikuttaa. Itsellä oli firs run premium, ja vasta hommasin tuolla uudella x-stämpillä olevan premiumin. Ei niissä isoa eroa ole, uudessa tuntuu pieni pykälä olevan tossa rimmin reunassa, first runissa ei ollut, kun vasta kokeilin.

Offline jasu

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
  • Seura: Puska Puttaajat
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #53 on: 22.10.12 - klo:08:39 »
Nyt hieman tyhmä kysymys, kuinka paljon eroa on ensimmäisen runin ja sen jälkeisissä Jokereissa itse moldin suhteen? Alussa vähän ihmettelin, kun kiekko lensi eri tavalla kuin piti. Nyttemmin olen kaverin kanssa jutellu ja olen tullut siihen tulokseen, että eihän tuo perkule taida edes olla Jokeri. Onkohan käynyt niin, että Frisbeegolfkauppa on lähettänyt mulle Midarin Jokerin sijaan?

Tänään selailin vähän kuvia ja vertasin niitä omaan kiekkooni. Reuna ei ole ollenkaan niin tylppä kuin tässä http://i52.tinypic.com/1448lxz.jpg vaan melkolailla identtinen tämän kanssa http://i51.tinypic.com/igkt2d.jpg

Nimim. "Onko mua kusetettu?"

Niillä on tussattu JOKERi sen laatikon kylkeen jossa on MIDAReita. Itsellä sama juttu, soittelin sinne ja sain pitää väärän kiekon (harvinaisen hyvä palvelu) ja lähettivät uutta tilalle saatteella "kokeillaan jos nyt tulisi oikea", mutta taas tuli samanlainen lätty. Pistin muutama viikko sitten verkkokaupan kautta palautustikettiä, johon liitin linkin kuvaan missä oli kaverin JOKERi ja frisbeegolfkaupasta tullut kiekko vertailun vuoksi samassa kuvassa mutta mitään ei ole kuulunut. Taitaa tuo jokeri tässä tapauksessa tarkoittaa että tulee jokerikiekko ;D Tein sen ratkaisun että pidän midarit, myyn eteenpäin ja tilaan jatkossa kiekkoni muualta. Harmi sikäli että pieniä kauppoja on aina kiva tukea.

edit: Katselin muuten Peurungan kiekkohyllyn MIDAReiden stämppiä (sitä vanhaa), valoa vasten näkyi jälkiä siitä että niissä on ollut stämpättynä myös sana JOKERi Prodiscuksen logon allapuolella.
« Last Edit: 22.10.12 - klo:08:53 by jasu »

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #54 on: 22.10.12 - klo:08:59 »
No tuo selkeyttää paljon asiaa, taidan laittaa itsekin heille palautetta asiasta.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #55 on: 22.10.12 - klo:09:09 »
Osassa midareista ja jokereista on väärä stamppi. Molempia löytyy myös PDC-stampilla.

Periaatteessa siis helppo mennä sekaisin, mutta tosiaan sen verran erilainen rimmi, että kaksi erilaista kiekkoa vierekkäin kyllä erottaa toisistaan.

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #56 on: 28.10.12 - klo:12:23 »
Minkälainen RESPECTi pitäis olla? Itellä on kupu kiekossa alaspäin, kuten yeti pro aviarissa. Kuuluuko olla vai onko sitä itse muokattu? ( Sain pitää, löytökiekko).
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #57 on: 28.10.12 - klo:12:31 »
Ei kovin suurta merkitystä varmaan ku respecti on aika ylivakaa.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #58 on: 28.10.12 - klo:12:37 »
Jos premiumista puhutaan, niin ykkösruni oli tosi flätti tai jopa kuopalla ja yksi ylivakaimmista kiekoista. Uudemmissa taitaa olla pieni kupu, mutta melko jyrää kamaa nekin ovat.

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #59 on: 28.10.12 - klo:16:13 »
Jos premiumista puhutaan, niin ykkösruni oli tosi flätti tai jopa kuopalla ja yksi ylivakaimmista kiekoista. Uudemmissa taitaa olla pieni kupu, mutta melko jyrää kamaa nekin ovat.

Joo taitaa olla tota ykkösrunia, on niin hävytömän ylivakaa. Melkeinpä ihan sama miten heittää niin hysseks kääntää :)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.