Frisbeegolf-keskustelu > Frisbeegolf

Frisbeegolfin Netflix kehitteillä

(1/9) > >>

Rane:
Ajatuksena on tehdä frisbeegolfiin keskittynyt videosivusto. Yhdelle sivulle on siis tarkoitus kerätä kaikki katsomisen arvoinen ja tehdä katsomisesta ja selaamisesta mukavaa. Vähän siis samaa ajatusta mitä Netflix teki leffoille.

Tällä kertaa ajattelin lähteä liikkelle siitä että teen mahdollisemman vähän pohjia ennen kuin kerron tästä teille. Usein itselläni on käynyt niin, että viilaan ja teen toimivan palvelun, joka ei sitten ketään kiinnostakkaan. Nyt ainakin saan rukkaset nopeasti. Toinen ajatus tässä on, että kiinnostuneet voivat oikeasti vaikuttaa mitä on tulossa ja näin kaikki ei perustu pelkästään omille harhakuvitelmilleni.

Sivusto ei ole vielä lähellekään valmis, mutta se toimii jo ainakin osittain. Kun sinua on tästä varoitettu, niin käy tutustumassa miltä tilanne tällä hetkellä näyttää:

http://thediscgolf.net

Arvostaisin isosti, jos saisin jotain palautetta ideasta, toteutuksesta tai nyt ylipäänsä mistä tahansa.

Flick Maniac:
Hienoa. Kyllä voisin kuvitella lataavani tuon sivun ennemmin kuin Youtubesta yksitellen napostellen. Tosin mä on kovin YT natiivi olekaan, en siis tilaa mitään sivustoja tai muutenkaan manageroi mitä videoita mulle sieltä tulee vaan ite meen julkaisijan sivulle kattoon onko siellä mitään.

Muutaman minuutin käynnillä tuolla uudella sivulla löysin jo pari videota mitä pitää pistää pyörimään kun on aikaa.

En mä tällaisesta kyllä maksaisi, koska videot on youtubessa ja mainokset katsomalla jo maksan niistä.

Sir Beef:

--- Quote from: SanMiguel on 02.11.15 - klo:14:22 ---En mä tällaisesta kyllä maksaisi, koska videot on youtubessa ja mainokset katsomalla jo maksan niistä.

--- End quote ---

Sama. Mut kiva että 'yhestä osotteesta' löytyy vain ko. aiheeseen liittyvää - ja siten ehkä helpommin, kuin jos hakee tuubista jollain epämääräsellä haulla 'frisbeegolf' ( kun ei esim. muista jonkun kisan nimeä, tekijän kanavaa tms. millä sen hakemansa helpoiten löytäisi )

Rane:
En minäkään tuosta maksaisi, joten ei ole käynyt mielessäkään että tulisi maksulliseksi. Ei siis huolta sen osalta.

Kisoista onkin ajatusta, että yhdestä kisasta muodostettaisiin aina yksi kokoanaisuus. Mielellään vielä spoilerivapaakokonaisuus, että kisojen seuraaminen olisi mielekästä myös jälkikäteen. Tämä vaatii jo vähän käsityötä aina kisaa kohti, joten vielä ei olla noin pitkällä vaan koitetaan tämä perustoiminnallisuus laittaa eka johonkin kuntoon.

Sir Beef:

--- Quote from: Rane on 02.11.15 - klo:14:37 ---En minäkään tuosta maksaisi, joten ei ole käynyt mielessäkään että tulisi maksulliseksi. Ei siis huolta sen osalta.

--- End quote ---

+1  8) - pidetään seurannassa, johan tuolla nytkin on materiaalia muutamaksi sellaiseksi hetkeksi kun tuntuu että 'koko netti on jo selattu läpi'  ;D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version