Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Lisäarvoa kisalle  (Read 4335 times)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Lisäarvoa kisalle
« on: 24.02.16 - klo:06:56 »
Mitä hyviä lisäkisoja/tapahtumia/etuja olette kohdanneet kisoissa? Tai mikä on ollut parasta pelaajapaketeissa tai -tarjouksissa?

Mitä SFL/PDGA-kisassa siis olisi kiva olla extraa verrattuna vaikkapa viikkokisoihin (siis pakollisten Kisakoneen jne lisäksi)?

Kaikki ideat pelaajan, toimitsijan ja katsojan näkökulmasta esiin niin saadaan kisoihin lisäarvoa meille kaikille.

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: Lisäarvoa kisalle
« Reply #1 on: 24.02.16 - klo:09:14 »
Viime vuonna oli keinukallion amatööri kilpailussa ring of fire joka pelattiin ctp/holari kisana noin 50m päästä koriin kaikkien heittäessä samaan aikaan.
Nämä ring of fire jutut jossa iso joukko heittää samaan aikaan kohti koria siihen saakka kun joku sinne päätyy ovat näyttäviä ja mahdollistavat kaikille palkinnon voittamisen.
Samanlaisia juttuja onkin tullut sitten järjestettyä eri etäisyyksiltä eri väylillä ja VDGC facebook sivuilla on videota viime tapanin päivän höntsäkisan vastaavasta veikkolan väylällä 3 jossa putataan alamäkeen noin 20m matkaa.
Näillä saadaan aikaan mukava kiekko sade.
Itse uskon että jyli puttikisa tulee mukaan näihin lisäkilpailuihin,koska golf lähtö kisoissa yhteistoiminnallisia kilpailuja on vaikea järjestää.
Itse tulen järjestämään mm luokka kohtaisia CTP kilpailuita amatöörikisoissa jossa pelataan muuten vain pokaalista niin jää enemmän lisäpalkinto mahdollisuuksia.
Itse ajattelin myös järjestää puttikilpailuja joissa 4-20m päästä saa putata 10puttia ja pisteet saa etäisyyden mukaan sisään menneistä ja henkilö itse saa valita etäisyydet mistä yrittää. Tämmöinen risk/reward juttu.
finaali kierroksen ryhmän voittaja voisi olla myös jonkinlaisen palkinnon arvoinen juttu mikäli palkintoja on riittävästi olemassa.
Kaksintaistelu puttikisa arvotuin parein lopullisia tuloksia odotellessa toimii myös yhteislähtö kilpailuissa.
Esim 5 puttia vastakkain valitulta etäisyydeltä ja enemmän sisään laittanut jatkoon toiselle kierrokselle ja loppuun saakka kunnes putti mestari on selvillä.