Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: NDGE17  (Read 47446 times)

Offline SSSSS

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
  • Oikea nimi: Susanna Virtanen
  • Seura: EIF DISCGOLF
Vs: NDGE17
« Reply #105 on: 23.04.17 - klo:22:42 »
ISO KIITOS Väykkä & co.  :D
Oli kyllä taas suuri kunnia olla mukana NDGE17 kokemassa.

Jos siellä joku käy kahlaamassa jotain kiekkoja niin Vitanen Susanna nimisiä kiekkoja löytyy jopa 3kpl kolmelta eri väylältä  ;D 6: heti siinä missä se vesiraja alkoi, 15 heti siinä korin edessä n.1m ja 20 keskellä kaikkea (griplock)  ;D mutta ymmärrän hyvin jos niitä ei kahlata ja kaupasta saa uusia.  :)

Ja NIIN otettu palkinto gaalasta saatu erikois maininta, kiitos!  :-*

Ja ps. Ensi vuoden päivämäärää jo odotetaan  ;) toivottavasti pelataan NDGE18

KIITOS Väykkä, halataan taas kun tavataan.  :)

Ja kaikille muistakaa hymyillä  :D

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: NDGE17
« Reply #106 on: 24.04.17 - klo:07:44 »
Olihan Experience parhaasta päästä! Suur kiitos koko järjestävälle taholle.
Taas selvittiin maaliin saakka 😇.
NDGE2018 päivämäärä taitaa olla 21.04.2018 lauantai..

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: NDGE17
« Reply #107 on: 24.04.17 - klo:11:18 »
Treenipäivyrin wall of textin lopusta tämä katkelma tänne:

Tapahtumasta ei voi sanoa muuta kuin onnistunut kaikin puolin. Nykyään tämä ei ole ainoa kisa enää missä pääsee pallogolfkentällä heittämään, mutta tunnelmaltaan täysin uniikki. Makkarapiste laavulla 10/10 (joskin chorizon joutui skippaamaan kun se oli muita puolet pienempi).
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE17
« Reply #108 on: 25.04.17 - klo:00:07 »
Tiistai 18.4 kisan TD teki pienimuotoisen sponsori sopimuksen erään kukkaliikkeen kanssa. Kukkakimput viidelle parhaiten heittäneelle naispelaajalle. Nouto sovittiin torstaina 20.4 Helsingistä, mullahan piti olla silloin vapaailta, minkä käyttäisin NDGE17 tapahtuman viimeistelyyn. Mutta elämän muuttuvat tekijät astuivat kuvaan, meidän keilajoukkueelle ratkaiseva viimeinen runkosarjan kisa oltiin siirretty mun futismatsin takia eteenpäin. Ja se eteenpäin olikin sitten se torstai.
Kukkien nouto sovittiin sitten klo. 22 Helsinkiin. Onnistuneen keilakisan jälkeen, ajoin stadiin ja takaisin. klo.23 jälkeen pistin loput NDGE jutut kasaan, ja nukkumaan koska perjantaista olisi tulossa pitkä ja raskas. Ja sitten lauantai illan palkintojen jaossa se tapahtui.........unohdin jakaa ne kukat! Hannu tuli onneksi hätiin, mutta osittain vähän myöhässä. Kolme parasta saivat kukkansa, mutta neljäs ja viides eivät. Onneksi kuitenkin Anna ja Tinja olivat vielä paikalla, niin pystyin edes heitä ilahduttamaan! Tai mistä minä tiedän?
Hävetti aivan helv...ja taas mietin miksi en luovuta ajoissa. TD:n homma ei ole minun juttu! Ehkä siirryn syrjään, ja luovutan jollekin viriilimmälle ja fiksummalle tehtävän.
NDGE17 kuitenkin tuli ja meni! Mitä jäi mieleen?
Tulospalvelua pitää kehittää roimasti. Minulla on upeita ihmisiä tekemässä vapaaehtoistyötä ilman palkkaa kisatoimistossa, laavulla ja joka puolella. Mutta eihän kaikki mennyt Strömsön tahtiin. Tulospalvelun kohentamiseen keskitytään tulevaisuudessa tosissaan. Hyviä ehdotuksia on jo tullutkin.
On mietitty esim. palkintojen jakotilaisuuden miellekkyyttä, mutta itse olen sitä mieltä että se kuuluu olennaisesti NDGE:n henkeen. Tuntuisi niin kolkolta vaan lähettää kirjekuoren sisältöjä koneen välityksellä.
Pitäisikö väyliä muuttaa/ lyhentää? Väyliä vähentää? Pelaajien lukumäärää pudottaa radikaalisti? Olen varmaankin ainoa, joka vastaa jokaiseen kysymykseen EI. Se veisi pohjan NDGE tapahtumalta.
Itseäni harmittaa hyvin paljon se että olen kutsunut tapahtumaan paljon vanhoja, ja uusia tuttuja ihmisiä joita en itse ehdi tervehtimään, saati sitten keskustelemaan heidän kanssaan. Tuloksista näen, että esim. ProToni on ollut paikalla, fantastista! mutta kisapaikalla en tainut nähdä häntä vilaukseltakaan. Olin "isäntänä" massalle! Okei, myönnän olevani vaikeasti lähestyttävä ihminen. Poissa olevaksikin usein moitittu! Ehkä senkin takia tuntui välillä aika tyhjältä.
Tällä kertaa en itse ehtinyt edes saunaan, missä perinteisesti tapaan ainakin osan pelaajista.
Teen kuitenkin tapahtuman teitä varten, joten en heittäydy marttyyriksi. Jokaikinen kung-fun taitaa, mutta hymyilyä ei! NDGE tapahtumassa kuitenkin TD:tä lukuunottamatta hymyileviä, ja kärsiviä kasvoja näkyi todella paljon.
Vaikka taas hieman tökki, niin teitte meistä kauniit!
Olitte suurenmoisia, ja kuten ravintolan henkilökuntakin illan pääteeksi totesi. Te frisbeegolfaajat olette ihanan rentoa porukkaa, on kiva olla töissä tällaisena päivänä.
Palautetta on taas tullut useastakin töötistä, kiitos kaikille! Olen häkeltyneen kiitollinen!

NDGE18 pelataan siis 21.4 2018
Silläkin uhalla että pelaajat kaikkoavat, niin jääräpäänä peluutan saman 2*20 leiskan kun tällä kertaa. Ja otan mukaan 150 pelaajaa, jos heitä niin paljon on edes tulossa.

Tapahtuma on jälleen kutsukilpailu, mutta paljon tulee paikkoja myös kutsuttujen ulkopuolellekin.
Kisapaikan ovat jo ehtineet varata seuraavat pelaajat:

Jaani Länsiö
Tom Andberg
Jenna Andberg
Miikka Saturi
Ari Penttala
Joonas Kuitunen
Jussi Meresmaa
Ville Piippo
Hannu Lappalainen
Ilkka Tamminen
Seppo Paju
Sami Poimala
Thomas Mykkänen
Marie Lågland
Ilari Niemipelto
Magnus Hulden
Markus Stigzelius
Janne Hilden
Santtu Manner
Sami Loukko
Jussi Lindberg
Toni Asikainen
Timo Hurula
Seppo Kuikka
Essi Tyson-Fyhr
Kari Vesala

KIITOS!!!!!!!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE17
« Reply #109 on: 25.04.17 - klo:08:08 »
Jatketaan vielä ainakin tämän verran:

NDGE tapahtuman kutsukilpailu leima on kuulemani mukaan aiheuttanut jonkin verran hämmennystä, ja jopa parran pärinää.
Toivonkin että ihmiset jotka aiheesta ovat kiinnostuneet lukisivat Jaanin Pelikirja blogista hänen kirjoittamansa NDGE pohdiskelun. Tekstistä välittyy mainiosti tapahtuman perusajatus.
Minulta kysyttiin talvella, että joko tänä vuonna kisaan pääsee mukaan tavallisia ihmisiä? En ihan oivalla, mitä kysymyksellä tarkoitettiin, koska mielestäni lauantaina mukana olleet ovat kaikki ihan tavallisia ihmisiä.
Perjantai iltana mukana oli kyllä yksi ihan tavatonkin ihminen, kun mastodontti Antero Jättiläinen ilahdutti minua läsnäolollaan. Ja komeasti hän Järkäleen kipeillä polvillaan kellisti.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE17
« Reply #110 on: 25.04.17 - klo:10:54 »
Jani Markkanen
Niko Kempas
Teemu Nissinen

varanneet paikan

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE17
« Reply #111 on: 25.04.17 - klo:18:06 »
Keskustelin tänään klubi ja ravintola henkilökunnan kanssa. Kaikki kehuivat teitä mahtavan rennoiksi, ja iloisiksi! On kuulemma kiva olla töissä NDGE kisan aikana, ja olivat huolissaan kun olivat jostain kuulleet tai lukeneet että en enää tapahtumaa järjestäisi.

Ei voi taaskaan muuta kun KIITTÄÄ!

TE TEITTE SEN JÄLLEEN!!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE17
« Reply #112 on: 29.04.17 - klo:11:02 »
Nyt löytyy kuvia kun näppäilette vaikka googleen poppis.kuvat.fi
ja sieltä ensimmäisenä NDGE17 albumin kautta.
Mulle voi antaa palautetta tekstiviestillä, tai meilillä. Käymme ne Poppiksen kanssa läpi, kun pidämme kuva-analyysi iltaa tässä lähiaikoina.

Kiitos jo etukäteen!

-väykkä-

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: NDGE17
« Reply #113 on: 29.04.17 - klo:11:46 »
Sä näytät Väykkä niin on onnelliselta tuossa silmät kiinni puttikuvassa  :-*
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE17
« Reply #114 on: 29.04.17 - klo:21:00 »
Mä olin niiiin onnellinen, koska pitkä työ oli loppuvaiheessa eikä sää pilannut kokonaan kisaa! Helpottunut olo, ja sen takia pystyi putata vaikka silmät kiinni!