Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Frisbeegolfaiheiset sovellukset Älypuhelimilla ja muilla alustoilla  (Read 264617 times)

Offline moog

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 406
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Moisio
  • Seura: Sipoon Discstroyers
toimiiks teillä siinä ratojen päivitys FGRstä? mulla jää vaan edistymismittari 0%aan

Kyl mul päivitty ihan ok.
"Yllättävän usein avaan heitolla joka onnistuessaankin olisi ollut huono ratkaisu"

Offline Kapa990

  • Juniori
  • **
  • Posts: 69
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kari Kuusisto
  • Seura: FGCK
Toimii

Offline BlackWolf

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
  • Seura: Willimiehen Disc Golf
http://skoorin.com/

pysty himassa seurama peli livena .mutta ite pitäs laitta rata.

tosi helppo ja on testatu ,että koko kisa scoret tule heti
Kiitos tästä!
Nää kaikki android jne. ohjelmat ihan jepa kun pelailee yksin tai poolissa, mutta todella kankean SFL:n hallinnoiman "diktatuuri" kisakoneen ja noiden ulkopuolella ei ole ollut yhtään live kirjanpitoa kokonaiselle kilpailulle.

Olen ollut yhteydessä kaveriin ja kehitystä tapahtuu. Todella positiivinen ilmestys ja mukava kaveri sitä rakentamassa.
« Last Edit: 06.06.13 - klo:00:52 by BlackWolf »
Pessimisti ei pety koskaan

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
BlackWolfilla taitaa olla jotain hampaankolossa liittoa vastaan (varmaan aiheesta), mutta tällä kertaa tuli mentyä pahasti metsään. Kisakone on avointa lähdekoodia, ja kenen tahansa asennettavissa ja käytettävissä vapaasti. Useampi seura esimerkiksi on näin tehnytkin.

Offline BlackWolf

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
  • Seura: Willimiehen Disc Golf
BlackWolfilla taitaa olla jotain hampaankolossa liittoa vastaan (varmaan aiheesta), mutta tällä kertaa tuli mentyä pahasti metsään. Kisakone on avointa lähdekoodia, ja kenen tahansa asennettavissa ja käytettävissä vapaasti. Useampi seura esimerkiksi on näin tehnytkin.
No sitten saisitte tarkistaa myös toiminnanohjaajan puheet, sen lisäksi että nettisivut on päin vattua asian suhteen, jos kerran kisakonetta saa käyttää muutoinkin kuin SFL:n alaisiin kisoihin.

Vai viittaatko siihen että jostain netistä löytyy kisakoneen installoimista varten filut ja et linkkiä vaan laittanut?

On tainnut mennä nyt hallituksella ja muilla asiaan vaikutaneilla hieman puurot ja vellit sekaisin sen jälkeen kun tehtiin tuo uusi muutos jäsenmaksuissa ja niistä saatavissa oikeuksissa ja eduissa, aika moni asia hukkui ja jäi muuttamatta muutoksen yhteydessä.
« Last Edit: 06.06.13 - klo:12:37 by BlackWolf »
Pessimisti ei pety koskaan

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
No sitten saisitte tarkistaa myös toiminnanohjaajan puheet, sen lisäksi että nettisivut on päin vattua asian suhteen, jos kerran kisakonetta saa käyttää muutoinkin kuin SFL:n alaisiin kisoihin.

Vai viittaatko siihen että jostain netistä löytyy kisakoneen installoimista varten filut ja et linkkiä vaan laittanut?
Täältä löytyy https://github.com/lekonna/SFL-disc-golf-engine

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Sfl asennus on sfln kisoja varten, mutta esimerkiksi 7k käyttää kaikkiin seuran kisoihin omaa asennustaan ja modaustaan.

Offline BlackWolf

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
  • Seura: Willimiehen Disc Golf
No tuo skoorin ei vaadi mitään asennusta ja omaa lisäksi pooleille disc golf scores tyylisen tulostensyötön puhelimeen, on ilmanen ja saa liveseurannan, niin en taida alkaa asenteleen. Kiitoksia kuitenkin, mutta ei muuta käsitystäni SFL:n toiminnasta tuon pohjalta.
« Last Edit: 06.06.13 - klo:13:03 by BlackWolf »
Pessimisti ei pety koskaan

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
No tuo skoorin ei vaadi mitään asennusta ja omaa lisäksi pooleille disc golf scores tyylisen tulostensyötön puhelimeen, on ilmanen ja saa liveseurannan, niin en taida alkaa asenteleen. Kiitoksia kuitenkin, mutta muuta käsitystäni SFL:n toiminnasta tuon pohjalta.

Joo. Ei kisakone ole mitenkään erityinen tai ainakaan optimaalinen softa. En epäile hetkeäkään etteikö parempia ole tulossa viimeistään silloin kun sellaisesta maksetaan.

Reilusti yli tuhannen jäsenen liitto ei voi kaikkia miellyttää, mutta kannattaa muistaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Mutta hei, kyllä vastarannan kiiskiäkin tarvitaan.  Ja valittaminen on aina kivempaa kuin tekeminen.

Ja liitto ei ole yhtä kuin liiton hallitus, vaan kaikki jäsenseurat ja jäsenet.  Kaikilla on mahdollisuus vaikuttaa ja vain siten hommat etenevät.
« Last Edit: 06.06.13 - klo:13:08 by Tapanote »

Offline BlackWolf

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
  • Seura: Willimiehen Disc Golf
Joo. Ei kisakone ole mitenkään erityinen tai ainakaan optimaalinen softa. En epäile hetkeäkään etteikö parempia ole tulossa viimeistään silloin kun sellaisesta maksetaan.

Reilusti yli tuhannen jäsenen liitto ei voi kaikkia miellyttää, mutta kannattaa muistaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Mutta hei, kyllä vastarannan kiiskiäkin tarvitaan.  Ja valittaminen on aina kivempaa kuin tekeminen.

Ja liitto ei ole yhtä kuin liiton hallitus, vaan kaikki jäsenseurat ja jäsenet.  Kaikilla on mahdollisuus vaikuttaa ja vain siten hommat etenevät.
Huvittava kommentti juurikin alleviivaa sen mikä liitossa mättää... kerroppas minulle Tapani että jos edes kisakonetta ei saa jäsenet käyttää, niin mistäköhän helevatasta minäkin olen liitolle maksanut? Ei tule oleen nimittäin tuhat jäsenta kauaa jos liitto linjaa asiansa niin että niistä tuhannesta, palveluita saa käyttää vaan se muutama sata, jotka maksaneet vielä lisää.
« Last Edit: 06.06.13 - klo:15:58 by BlackWolf »
Pessimisti ei pety koskaan

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Huvittava kommentti juurikin alleviivaa sen mikä liitossa mättää... kerroppas minulle Tapani että jos edes kisakonetta ei saa jäsenet käyttää, niin mistäköhän helevatasta minäkin olen liitolle maksanut? Ei tule oleen nimittäin tuhat jäsenta kauaa jos liitto linjaa asiansa niin että niistä tuhannesta, palveluita saa käyttää vaan se muutama sata, jotka maksaneet vielä lisää.

Ei tule olemaan tuhat jäsentä, koska on jo yli 1500. Enkä epäile hetkeäkään etteikö ole yli 2000 lähitulevaisuudessa.

Eiks ole jännää, kuinka jäsenet ehdottivat uutta jäsenmaksusysteemiä ja äänestivät sen puolesta vuosikokouksessa täysin yksimielisesti.

Kannattaa muistaa, että vaikka olisi oikeassa, mutta on yksin sitä mieltä, on väärässä.

Tämä on väärä foorumi liiton asioista keskustelemiseen ja varsinkin turhaan huuteluun ja vittuiluun. Ja seuraavan kerran kun alat trollata, se on näkemiin tältä foorumilta.

Tämä offtopic oli tässä, jatketaan frisbeegolfaiheisista sovelluksista.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Joo. Ei kisakone ole mitenkään erityinen tai ainakaan optimaalinen softa. En epäile hetkeäkään etteikö parempia ole tulossa viimeistään silloin kun sellaisesta maksetaan.

Reilusti yli tuhannen jäsenen liitto ei voi kaikkia miellyttää, mutta kannattaa muistaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Mutta hei, kyllä vastarannan kiiskiäkin tarvitaan.  Ja valittaminen on aina kivempaa kuin tekeminen.

Ja liitto ei ole yhtä kuin liiton hallitus, vaan kaikki jäsenseurat ja jäsenet.  Kaikilla on mahdollisuus vaikuttaa ja vain siten hommat etenevät.
Huvittava kommentti juurikin alleviivaa sen mikä liitossa mättää... kerroppas minulle Tapani että jos edes kisakonetta ei saa jäsenet käyttää, niin mistäköhän helevatasta minäkin olen liitolle maksanut? Ei tule oleen nimittäin tuhat jäsenta kauaa jos liitto linjaa asiansa niin että niistä tuhannesta, palveluita saa käyttää vaan se muutama sata, jotka maksaneet vielä lisää.

Autan Tapania vastaamalla, että Kisakonettahan saa käyttää, juuri niinkuin hän sanoi. Ja terveiset samalta itseltäni, ex-toiminnanohjaajalta jota juuri syytit, että SFL:n kisakone on SFL:n kisoja varten, mutta sitä peruspohjaa saa ladattuaan käyttää kuten 7k tekee. Näin taisin sinulle kirjoitella silloin.

Muuhun en mitenkään viitsi ottaa kantaa, ainakaan vielä. On niin vaikea keskustella mistään, kun toinen on niin kovin kovin pahalla päällä.

Offline BlackWolf

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
  • Seura: Willimiehen Disc Golf
En minä ole pahalla päällä enkä todellakaan edes yksin mielipiteeni kanssa tässä asiassa. Tarinannehan ei kerro sitä että kun asiasta äänestettiin tiesivätkö äänestäjät mihin tuo johtaisi. (esim. siihen että SFL:n alla ei voi järjestää muita kuin A tai B lisenssin vaatimia kisoja) Toki saatte vapaasti viedä SFL:ää ihan mihin suuntaan vaan ikinä tahdotte. Golf liitolla on 144 000 jäsentä, jäsenet saa lehden ja vakuutuksen jne. SLU:lla on jäseniä aika helevatasti, aika harva niistä on ammattilaisia tai maksaa saadakseen SLU:n palvelut käyttöönsä. Liitolla alle se kaks tuhatta ja jo nyt homma menee kokoajan siihen suuntaan että pienen porukan hyväksi halutaan tehdä enemmän ja rahastaa enemmän samalla unohdetaan ne "kannattaja" jäsenet kuten minulle asiasta mainittiin, jotka kuitenkin maksaa sen jäsenmaksun ja jonka takia sitä maksua pudotettiin, että enempi porukkaa liittyisi.

Minä en näe miksi meidän RY maksaa jäsenmaksuja jos me ei sillä mitään saada ja RY:ssämme onkin menossa vakava harkinta erota koko touhusta, maksakoot sitten ne jotka haluaa pelata isoja kisoja yksin se liittyminen tai jonkun toisen RY:n jäsenmaksu. Meidän jäsenistöstä jos kourallinen pelaa muutakin kuin viikko jne. kisoja niin ei mielestämme ole syy että loppujen tarvii maksaa tyhjästä liitolle.

Mutta tämä on minun henk koht mielipide ja tämä on aivan väärä areena tälle keskustelulle, joka ei liity enää sovelluksiin millään tavalla. Ja ei en mä ala tästä käymään yksin teidän kanssa huutoäänestystä jossain fribaliiton foorumilla tms. kun on tullut selväksi mihin suuntaan te haluatte lajia viedä, se nousu uho ja tuho on nähty vaikka sen kössin kanssa, josta löytyy sieltä juttu.

PS. Ei se Tapani hyvä, että jonkun asian takana on paljon populaa tee mistään oikeaa. Natsejakin oli paljon, Islamistit kivittää naisia ja niitä on aika paljon jne.
« Last Edit: 06.06.13 - klo:16:58 by BlackWolf »
Pessimisti ei pety koskaan

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Natsikortti peliin. Arvostan. Sait tämän foorumin ensimmäiset banaanit.

Näkemiin ja hyvää kesää. Jutellaan kasvokkain kun törmäillään.

Offline Ratapa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 31
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Riekki
Takaisin asiaan palatakseni kerron, että nyt minulla on WP:llä käytössä Par Keep -niminen sovellus. Ei maailman monipuolisin sovellus ja ratojen parit pitää kirjailla itse, mutta toimii hyvin ja luotettavasti. Ihan näppärä ominaisuus on se, että pelaajilla on oletuksena kullakin väylällä par-tulos, jota sitten muutetaan painamalla plussaa tai miinusta. Kätevää, mutta Easy Scorecardia on silti ikävä.