Frisbeegolf-keskustelu > Frisbeegolf

Löytökiekkojen huhuiluketju

<< < (2/316) > >>

Mahwell:
Koivusaaren (Kouvola, Myllykoski) 6.väylän veden rajaan kadonnut Westside Pohjan Poika ja 9.väylälle veden rajaan Westside Pursi! molemmissa tiedot pohjassa ja pienen löytöpalkkion maksan löytäjälle/palauttajalle.

Mke:
Julkujärven 12-14 väylälle hukkunut ch dyed boss. Oli meinaan niin tykki kiekko että annan löytäpalkkion palauttajalle!

Vaahis:
Nyt sitten jumalauta se mun dessu takasin!!!!!!!!!!!!!!! Joku ryösti epilästä väylän 8 tiin ja väylän 2 koivujen välistä.

Oranssi champion destroyer jossa on "Big D in desert" -stämppi.

Tän jos nään jollain ni voi olla että palautteen lisäks voi tulla jotain muutakin..

OLI MEINAAN SAATANAN TÄRKEE KIEKKO

vittu mitä persereikiä maailmasta löytyykään

toivon että tää on väärinkäsitys ja joku on vahingossa ottanu sen mukaansa kun on yksinäisenä nurtsilla lepäilly

jyrmy:

--- Quote from: Vaahis on 15.08.12 - klo:22:38 ---Nyt sitten jumalauta se mun dessu takasin!!!!!!!!!!!!!!! Joku ryösti epilästä väylän 8 tiin ja väylän 2 koivujen välistä.

Oranssi champion destroyer jossa on "Big D in desert" -stämppi.

Tän jos nään jollain ni voi olla että palautteen lisäks voi tulla jotain muutakin..

OLI MEINAAN SAATANAN TÄRKEE KIEKKO

vittu mitä persereikiä maailmasta löytyykään

toivon että tää on väärinkäsitys ja joku on vahingossa ottanu sen mukaansa kun on yksinäisenä nurtsilla lepäilly Mä tuun mukaa nenähommii

--- End quote ---

jonkido:

--- Quote from: Vaahis on 15.08.12 - klo:22:38 ---Nyt sitten jumalauta se mun dessu takasin!!!!!!!!!!!!!!! Joku ryösti epilästä väylän 8 tiin ja väylän 2 koivujen välistä.

Oranssi champion destroyer jossa on "Big D in desert" -stämppi.

Tän jos nään jollain ni voi olla että palautteen lisäks voi tulla jotain muutakin..

OLI MEINAAN SAATANAN TÄRKEE KIEKKO

vittu mitä persereikiä maailmasta löytyykään

toivon että tää on väärinkäsitys ja joku on vahingossa ottanu sen mukaansa kun on yksinäisenä nurtsilla lepäilly

--- End quote ---

Epilässä harvemmin tuntuu palautuvan nää kiekot omistajille. Ite kaipaan vieläkin punaista Flickiä (154g), jossa oli nimet ja numerot ja kaikennäköset honoritekstit kirjotettuna rimmiin. Jäi nelosväyläLLE vasempaan reunaan TÄYSIN NÄKYVÄLLE PAIKALLE. Pelasin kaks väylää eteenpäin ennenku huomasin unohtaneeni lätyn sinne. Kävin kysäsee kahdelta perässä tulleelta porukalta että sattuivatko nappaamaan talteen kun ei ollu enää paikoillaan. No eipä ollu nähny tai ottanu mukaan ei...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version