Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: NDGE 1999 - 2019  (Read 38034 times)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #60 on: 05.03.19 - klo:21:42 »
Memorialissa upeasti pelannut Jalle vei paikan 149

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #61 on: 11.03.19 - klo:11:21 »
Viesti ketjun alusta löytyy tapahtuman alustava, ja tilanteeseen sopiva väljä aikataulu.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #62 on: 16.03.19 - klo:19:52 »
Lähden huomenna kuudeksi päiväksi reissuun! Sinä aikana en avaa postilaatikkoa enkä pankkia, eli älkää olko huolissaan jos nimenne perään ei ilmesty OK sanaa vaikka toivottavasti maksatte kisamaksun ensiviikolla.
Susanna Lindqvist, Ville Piippo, Jere Rosenqvist ja Marko Timonen ovat nyt ne viimeisimmät maksajat jotka olen havainnut. Kiitos heille ja kaikille muillekin jo maksaneille!!

Kevyttä lumen sulamisilmiötä on havaittavissa, mutta vielä on pitkä matka nurmikon hiplailuun.

HYVÄÄ KEVÄÄN ALKUA KAIKILLE!!!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #63 on: 25.03.19 - klo:18:09 »
Järkäle on vielä suureksi osaksi valkoinen. Kentänhoitaja linkoaa kuitenkin lunta päivittäin sivuun, että eiköhän se siitä lutviudu.
Maksujakin tipahtelee, josta olen kiitollinen!
Peruutuksia, ja uusia pelaajia tulossa tilalle. Tänään on ollut aikamoinen hurlum- hei päivä!
Tämän päivän tulokkaat: Rami Roppo, Lauri Hämäläinen, Aki Immonen, Arttu Sikanen, Tuomas Hyytiäinen ja Seppo Paju!!  TERVETULOA!


Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #64 on: 31.03.19 - klo:12:10 »
Eilen Meikussa oli paljon puhetta 3 viikon päästä pelattavasta NDGE kisasta. Mikä lumi tilanne? Missä vaiheessa järjestelyt? Voinko mitenkään auttaa? jne, jne

Aika paljon jutun juurta ns.pikkukisasta. Olen kuitenkin hyvin otettu, ja kiitollinen että kisa kiinnostaa ainakin tiettyä pientä piiriä. Suurimmalta osalta friba kansaa se on kokonaan tiedostamatta.

Lumitilanne on se että lunta on! Huomenna laitatan kisan facebook sivuille jotain kuvaa paikan päältä. Se alue sijaitsee jollain  ihme lumivyöhykkeellä. Naapuri golfissa Vihdissä ei ole ollut lunta enää aikoihin. Jännäksi menee, vaikka onneksi aikaa on vielä jonnin verran.

Järjestelyt omalta osaltani ovat tuttuun tyyliin hallitsematonta kaaosta! Uskon kuitenkin kaiken sujuvan entiseen sekasortoiseen tyyliin.

Tässä tulee nyt edellisten vuosien toistoa. Maailman ystävällisimmät ja avuliaammat ihmiset tarjoavat jatkuvasti apua radan rakentamiseen, Turkua myöten!!! Hämmästyttävää!!
En missään nimessä aliarvioi/ ylenkatso avun tarjoajia. Yritän kuitenkin tehdä niin paljon yksin kun pystyn, koska pidän teitä tuttuja vieraanani. Te joudutte ihan tarpeeksi kärsimään pelaamisesta, ja pitkästä päivästä. Ei teidän sen lisäksi tarvi töihin tulla. Jos vaan jaksan kuraiset teematot paikoilleen laittaa, niin sitten ei ole mitään hätää. Vaimo kyllä jaksaa aina muistuttaa, että et ole enää mikä nuori mies. Anna nyt muiden auttaa! Ja se lausehan suorastaan pakottaa yrittämään ;)

Palkinto asiat pitäisi tulla valmiiksi tulevan viikon aikana. Harmi että olen perjantaista sunnuntaihin vetämässä futisleiriä Eerikkilässä, niin en ehdi silloin laittaa palkintoja järjestykseen.

Paljon on vielä maksamattomia ilmoittautuneita. Jännä nähdä tuleeko kisa lähellekään täyteen.

Hienoa päästä vielä ennen NDGE kisaa pelaamaan kesä olosuhteisiin Skogbyn Piazza Openiin.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #65 on: 10.04.19 - klo:11:24 »
Olen tuttuun tyyliin tehnyt tämän kisan järjestelyt niin itselleni kuin muillekin vaikeaksi. Jotenkin se kai kuuluu NDGE henkeen, ja minun leväperäiseen tapaani hoitaa asioita. Päivä päivältä kisapäivä lähestyy!
Jännitys kasvaa: Kuinka moni maksaa ajoissa?, kuinka moni tulee paikalle?, millainen sää? miten kisa sujuu, vai sujuuko ollenkaan? Mitä unohdan tehdä jne, jne!
Rataa en ole ehtinyt juurikaan rakentaa, koreja olen kyllä pystytellyt. Teemattojen kuskaus, ja niiden hiekoittaminen on se kovin ja raskain homma, se menee kyllä ensiviikkoon.

Perjantaina 19.4 on klo.12 alkaen mahdollisuus NDGE osallistujilla harjoitteluun maksamalla ratavuokran. Ratavuokrahan on normaalisti 15 euroa kiinteällä radalla. Olen kuitenkin sopinut NDGE alennuksen, joten Järkälettä pääsee harjoittelemaan hintaan 5 e
Ratamaksu maksetaan paikanpäällä minulle käteisellä. Rahat tilitän sitten Golfklubille!

Minut löytää sieltä sun täältä, mutta varsinkin illalla laavulta makkaran ääreltä!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #66 on: 10.04.19 - klo:11:27 »
Batsien pelaajilla on alkanut jo kova betsittely, ja keskinäisiä sijoituksia ennusteltu. Uho on kova, ja vuorigorillan päänahka tuntuu olen haluttua tavaraa >:(

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #67 on: 15.04.19 - klo:12:01 »
Kaikki 150 pelaajaa maksaneet osallistumisensa!! ISO KIITOS!!

Perjantaina klo.12 alkaen voi NDGE pelaajat tulla treenaamaan Järkälettä 5 e ratamaksua vastaan ( normaalihinta 15 e)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #68 on: 24.04.19 - klo:15:16 »
NDGE 1999-2019 on nyt taakse jäänyttä aikaa! Sää oli ihan hyvä, vaikkei aurinko pelaajia hellinytkään aamun jälkeen. TD sekoili ehkä hieman vähemmän kuin ennen (mutta vain vähän). Pelaajat olivat suurenmoisia, ja teitte päivästä jälleen elämisen arvoisen!

KIITOS KAIKILLE!!!

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: NDGE 1999 - 2019
« Reply #69 on: 25.04.19 - klo:18:47 »
NDGE 1999-2019 on nyt taakse jäänyttä aikaa! Sää oli ihan hyvä, vaikkei aurinko pelaajia hellinytkään aamun jälkeen. TD sekoili ehkä hieman vähemmän kuin ennen (mutta vain vähän). Pelaajat olivat suurenmoisia, ja teitte päivästä jälleen elämisen arvoisen!

KIITOS KAIKILLE!!!

Iso kiitos, oli jälleen huikea päivä!