Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

Pound bag

(1/2) > >>

letiss:
Onko kenelläkään käytössä /kokemuksia Poundin bagistä ? Paljon hyvää kuuluu Ameriikan maalta, mutta täällä
ei ole ko. bagia tarjolla.

ymme:
Mulla on Octohaul, paras bägi mitä tähän asti tullu vastaan. Tilaa on järkyttävän paljon, taskuja vaikka jokaselle kotitalouden avaimelle erikseen, tukeva, todella hyvä selässä ja markkinoiden parhaat olkaimet. Toki reppu on myös sen verran iso ja tavaraa mahtuu paljon, että massaa kertyy helposti. Siitä toki ite tykkään, että kaiken tarvittavan saa varmasti mukaan kerralla ja vähän extraa.

Hain rapakon takaa ja vuoden ollut nyt käytössä. Kulumisen merkkejä ei oikeastaan juuri yhtään, vaikka pohjassakaan ei ole mitään kiskoja tai vastaavia suojia, sillä materiaali itsessään on todella kestävää, vaikka aluksi saattaa vähän epäilyttääkin. Postit+tullit/verot Suomeen sitä luokkaa, ettei kyllä varmaankaan kannata tänne tilailla. Sateensuoja (ostettava erikseen) myös erittäin innovatiivinen ja funktionaalisen oloinen. Itseä harmittaa, kun en samalla hankkinut sellaista.

kaarlos:
Itse olen tällaista himotellut pitkään ja tulihan se riipaistua tilaukseen ihan netin kautta. Kuljetuksineen hintaa Octothorpella ja sadesuojalla on noin 460 USD + noin satku tulleja eli aika kallista leikkiä. Pitää toivoa ettei USPS ota hirvittäviä summia tullauksesta rahaa kuten DHL.

letiss:
Pistähän kommentteja sitten, kun homma kunnossa. Olen myös hieman hämilläni noista malleista /väreistä ?

kaarlos:

--- Quote from: letiss on 03.07.18 - klo:10:16 ---Pistähän kommentteja sitten, kun homma kunnossa. Olen myös hieman hämilläni noista malleista /väreistä ?

--- End quote ---

Täytyy pistää kommenttia kunhan saapuu. Paketti näyttää lähteneen matkaan eilen, joten liekkö tässä viikko tai kaksi on vielä odottelua. Laitoin itse tuollaisen musta-oranssin mallin (https://www.pounddiscgolf.com/collections/all/products/limited-edition-octothorpe?variant=8189686644840) + mustan sadesuojan.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version