Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

Westside Discs

(1/163) > >>

Mahwell:
En nähnyt tämmöistä vielä olevan (vai olenko tullu sokeaksi?!)

Mutta joo asiaan: itselläni luottokiekkona Tournament Pursi 175g aivan mahtava joka paikan höylä ja juuri hankin Tuonelan Lautturin upsikiekoksi (saa nähdä toimiiko?) Tuonelan joutsen on seuraava hankinta listalla. Ei

Heittäkää mielipiteitä !

|MODE EDIT|

--- Quote from: tepa on 17.03.15 - klo:12:20 ---Westside Discs Lentoratataulukko 2.1
http://www.westside.fi/images/misc/flightchart21fi.pdf

--- End quote ---

AriFerra:
Westsiden kiekot ovat FG-maailman Alfa Romeoita. Upea ulkonäkö, kiivas luonne ja pienen opettelun jälkeen tottelee käskijäänsä täydellisesti.

-Joutsenia mulla on kaksi. Kaikki lähestymiset 50 metristä alkaen tapahtuu noilla. Ja tietysti putit.
-Pursiakin on kaksi. Kevyt VIP-muovilla ja sama Tournamentilla kuin sinulla.
-Pohjan Poika on hyvä alivakaa perus draiveri. VIP-muovisena löytyy, sekä sillä uudella erittäin pehmeällä muovilla jonka nimeä en muista. Se on kyllä ihan turha uutuusmuovi. VIP on erinomainen, tournament hyvä.
-Pohjolan Isäntä on isäntä! Henk. kohtaisesti parhaiten käteeni sopiva kiekko jota olen koskaan heittänyt. Vaatii kyllä todella kovan lähtönopeuden, jota minulla ei ole. Super hyper hysseissä käytän tuota.

GARFFi:
Oliskohan Innova sitten kiekkojen Tojota? Perus harmaata massapaskaa, toimii kohtuu luotettavasti muutama täydellinen susi jo syntyessään..  :o

dppedro:
Joutsenta en ole saanut toimimaan yhtä hyvin kuin Prodiscuksen Jokeria, ainakaan siis avauksiin. Pursi sen sijaan on korvannut Midarin, Rocin ja Star Stingrayn. Tietty kaikki nuo olivat erilaisia eri tarkoituksiin mutta Purresta VIP ja Tournament muovit riittävät minulle suurimpaan osaan heitoista.

Draiverit on testaamatta, pitäisi jossain päästä koittamaan ennen ostamista.

tapioe:
Joutsen on ollut oma luottoputteri nyt reilun vuoden. Tykkään sen hyvästä gripistä ja siitä, miten se istuu käteen. Heittämään en ole sillä alkanut, en usko että se muovi kestäisi kovinkaan kauaa. Pohjan poika oli vielä viime vuonna käyttödraiveri nro 1, mutta sitten tympäännyin etsimään sitä joka heiton jälkeen. Osittain läpinäkyvä violetti voi olla yllättävän vaikea löytää metsästä. Pohjan Poika oli VIP-muovia ja se on ehkä kestävin muovi mihin olen törmännyt. Vaikka kiekko otti todella paljon kovia puu- ja kiviosumia, ei lento muuttunut mihinkään, eikä kyllä kiekkoonkaan mitään isompaa jälkeä tullut. Kerran heitin sen vahingossa metrin päästä betoniseinään ja seinä siinä jäi kakkoseksi :).

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version