Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kiekon virittely  (Read 15535 times)

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kiekon virittely
« Reply #15 on: 18.09.12 - klo:23:36 »
Ja juu, kaikkihan on sallittua niin kauan ku ei jää kiinni...  ;D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kiekon virittely
« Reply #16 on: 18.09.12 - klo:23:36 »
Koittakaa rocia käteen, sopii aika hyvin ilman muokkausta ja lentääki mihin sen haluaa..  8)

Offline Atamooni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
  • Oikea nimi: Heikki Talvinen
  • Seura: DGC Fat Discs
Vs: Kiekon virittely
« Reply #17 on: 18.09.12 - klo:23:43 »
Koittakaa rocia käteen, sopii aika hyvin ilman muokkausta ja lentääki mihin sen haluaa..  8)

Ei mun rocit ainaka  ;D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kiekon virittely
« Reply #18 on: 18.09.12 - klo:23:44 »
Koittakaa rocia käteen, sopii aika hyvin ilman muokkausta ja lentääki mihin sen haluaa..  8)

Ei mun rocit ainaka  ;D

Ne voi vähä pistää hanttiin aluks muttaku tarpeeks runttaa ni eiköhä ne sit rupee totteleen jo. :)

Offline Atamooni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
  • Oikea nimi: Heikki Talvinen
  • Seura: DGC Fat Discs
Vs: Kiekon virittely
« Reply #19 on: 18.09.12 - klo:23:49 »
Koittakaa rocia käteen, sopii aika hyvin ilman muokkausta ja lentääki mihin sen haluaa..  8)

Ei mun rocit ainaka  ;D

Ne voi vähä pistää hanttiin aluks muttaku tarpeeks runttaa ni eiköhä ne sit rupee totteleen jo. :)

Ohan tossakin perää, mutta jos nyt kerrankin teen niin että pidättäydyn niissä mitä "osaan" heittää :)

Offline jupasierra

  • Juniori
  • **
  • Posts: 61
  • Kyllä se siitä :)
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juha
  • Seura: Frisbee kotkat / Ruissalon puskajussit
Vs: Kiekon virittely
« Reply #20 on: 19.09.12 - klo:08:07 »
Mites vaikeeta se hyväksyntä on sitten saada niille modatuille lätyille, esimerkiksi jos madallat sitä kupua. Tai jos alat itse paistamaan lättyjä niin mitenhän vaikea olisi saada niihin hyväksyntä. Ei kai tuo niin vaikea olisi laatia määräykset mitä saisi tehdä, kun niitä aivan varmasti nytkin modataan. Ja epäilen että se etu on lähinnä korvien välissä, poikia kiinnostaa aina kaikenlaiseten hommeleiden virittely.
Jussi

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kiekon virittely
« Reply #21 on: 19.09.12 - klo:10:11 »
Mites vaikeeta se hyväksyntä on sitten saada niille modatuille lätyille, esimerkiksi jos madallat sitä kupua. Tai jos alat itse paistamaan lättyjä niin mitenhän vaikea olisi saada niihin hyväksyntä. Ei kai tuo niin vaikea olisi laatia määräykset mitä saisi tehdä, kun niitä aivan varmasti nytkin modataan. Ja epäilen että se etu on lähinnä korvien välissä, poikia kiinnostaa aina kaikenlaiseten hommeleiden virittely.
Jos ite alkaa tekemään, niin olikohan vähintään 500 kappaletta mitä pitää samalla muotilla tehdä ja lähettää muutama pdgalle tarkistukseen...