Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Innova  (Read 1239328 times)

Offline banshee

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 303
  • Innova&Discmania
    • View Profile
    • Discmania
  • Oikea nimi: Luukas Paananen
Vs: Innova
« Reply #2250 on: 05.10.15 - klo:12:21 »
Mulla tuo Star Wraith on 12x Ken Climo, eilä Championkaan uusinta erää.
3x P2|Rhyno|2x Roc3|Gator|2x PD|3x PD2

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: Innova
« Reply #2251 on: 05.10.15 - klo:17:12 »
Ostin pari viikkoa sitten flätin XT Coltin InnovaStoresta. Todella hyvä kiekko niin tuntumaltaan kuin lentoradaltaan. Budget Sportista mukaan tarttui sitten First Run XT Colt. Tässä vähän kupua, ja tarkemmalla tarkastelulla huomasin myös rimmin olevan erilainen (rimmin alaosa on pyöreämpi). Tuntuu huonommalta kädessä, forella ihan jees, rystyllä ei ihan yhtä hyvän tuntuinen, ehkä astetta vakaampi. Googlettelun perusteella Production Runiin tehtiin moldiin muutos, ja kun ei nyt mihinkään tulevaisuudessa harvinaiseen kiekkoon viiti turvautua niin päätin että tilaan lisää Producuction Run -versioita. Tänään tuli InnovaStoresta uusi Colt, ja tämäpä olikin sitten yhtäkkiä Proto-leimallinen versio, joka siis on samalla rimmillä kuin First Run. Tässä kylläkin antidome, eli nyt mulla on sitten kolme erilaista Coltia. :P Jännä myyvät protoja normiversioiden seassa, mutta First Run on oma tuotteensa...

Onneksi oon niin paska heittäjä että häviää yleensä kiekkojen erot omien heittojen vaihtelun alle.  ::)

Offline yannara

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 486
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika S
  • Seura: NFS, FGC Hyrylä
Vs: Innova
« Reply #2252 on: 05.10.15 - klo:17:17 »
Ostin pari viikkoa sitten flätin XT Coltin InnovaStoresta. Todella hyvä kiekko niin tuntumaltaan kuin lentoradaltaan. Budget Sportista mukaan tarttui sitten First Run XT Colt. Tässä vähän kupua, ja tarkemmalla tarkastelulla huomasin myös rimmin olevan erilainen (rimmin alaosa on pyöreämpi). Tuntuu huonommalta kädessä, forella ihan jees, rystyllä ei ihan yhtä hyvän tuntuinen, ehkä astetta vakaampi. Googlettelun perusteella Production Runiin tehtiin moldiin muutos, ja kun ei nyt mihinkään tulevaisuudessa harvinaiseen kiekkoon viiti turvautua niin päätin että tilaan lisää Producuction Run -versioita. Tänään tuli InnovaStoresta uusi Colt, ja tämäpä olikin sitten yhtäkkiä Proto-leimallinen versio, joka siis on samalla rimmillä kuin First Run. Tässä kylläkin antidome, eli nyt mulla on sitten kolme erilaista Coltia. :P Jännä myyvät protoja normiversioiden seassa, mutta First Run on oma tuotteensa...

Onneksi oon niin paska heittäjä että häviää yleensä kiekkojen erot omien heittojen vaihtelun alle.  ::)



Production runiakin on kahta eriversioo

Ne erottaa lentonumeroista

3/3-1/1 tai 3/4/-1/1

Jos sul on 3/3/-1/1 ja tahot vaihtaa niit tohon toiseen ni paa YV ;)
Perustekniikkani mukaan kiekko lähtee hyssessä liiallisella voimalla jonka alivakaus korjaa

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: Innova
« Reply #2253 on: 05.10.15 - klo:17:19 »
Katos vaan, tosiaan tuo production run mikä mulla on on 3/4/-1/-1 ja proto-leimallinen on 3/3-1/1... Laitoin palautetta InnovaStorelle, katsotaan mitä ne vastaa.

Offline joonas.

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #2254 on: 06.10.15 - klo:22:15 »
Kuinkas vakaa tämä star rancho roc on? Onko kauhea jyrä vai millainen.

Offline anssivaan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 289
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #2255 on: 06.10.15 - klo:23:06 »
Kuinkas vakaa tämä star rancho roc on? Onko kauhea jyrä vai millainen.

Ylivakain tuotannossa oleva roc.
Ei jyrä, tyyliin gator, vaan sopivan ylivakaa bägin vakaimmaksi rociksi.
Itsellä tätä virkaa tosin hoitaa domekas 1x roc3 mutta jos tuo joskus hukkuu, korvautuu se mitä luultavimmin star rancho rocilla.

Offline oojii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 129
    • View Profile
  • Oikea nimi: Osmo Reinikka
Vs: Innova
« Reply #2256 on: 06.10.15 - klo:23:26 »
Kuinkas vakaa tämä star rancho roc on? Onko kauhea jyrä vai millainen.

Ylivakain tuotannossa oleva roc.
Ei jyrä, tyyliin gator, vaan sopivan ylivakaa bägin vakaimmaksi rociksi.
Itsellä tätä virkaa tosin hoitaa domekas 1x roc3 mutta jos tuo joskus hukkuu, korvautuu se mitä luultavimmin star rancho rocilla.

Ja sitten näitä star rancho roceja on myös domekkaita ja flätimpiä. Itseltäni löytyy lähes flätti star roc, joka ei ole kuitenkaan yhtä vakaa kuin champion roc3 (2x), jossa hieman domea.

Offline anssivaan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 289
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #2257 on: 06.10.15 - klo:23:34 »
Kuinkas vakaa tämä star rancho roc on? Onko kauhea jyrä vai millainen.

Ylivakain tuotannossa oleva roc.
Ei jyrä, tyyliin gator, vaan sopivan ylivakaa bägin vakaimmaksi rociksi.
Itsellä tätä virkaa tosin hoitaa domekas 1x roc3 mutta jos tuo joskus hukkuu, korvautuu se mitä luultavimmin star rancho rocilla.

Ja sitten näitä star rancho roceja on myös domekkaita ja flätimpiä. Itseltäni löytyy lähes flätti star roc, joka ei ole kuitenkaan yhtä vakaa kuin champion roc3 (2x), jossa hieman domea.

Jaa, flätimmistä ei ole kyllä kokemuksia kun itellä ei ole kuin poptop-domellisia star rancho roceja, jotka ainakin on ylivakaimpia roceja mitä oon heittäny.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Innova
« Reply #2258 on: 06.10.15 - klo:23:52 »
Mun Star Rancho Roc oli 7/10-kuntoisenakin aivan tolkuttoman ylivakaa. Ei ollut käyttistä Verdictin rinnalla.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Innova
« Reply #2259 on: 08.10.15 - klo:16:38 »
Ai jumalauta, miksi en ostanu enempää noita DX Roc3:sia? On meinaan parhaan tuntuista muovia pitkään aikaan. Ja sopii käteen kuin nakutettu. Toivottavasti noi neljä riittää niin kauaksi aikaa, että tulee uutta settiä tarjolle.

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Innova
« Reply #2260 on: 08.10.15 - klo:17:05 »
DX RocKolmos3t on kyllä aika riittoisia, vaikka feidi kuluukin nopeahkosti pois niin ne pysyy siinä suorassa (sweetspot) vaiheessa pitkään – sitten se nätisti ylikääntävä vaihe, mutta flipperiksi asti tarvii ottaa jo reilummin damagea.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Innova
« Reply #2261 on: 09.10.15 - klo:10:36 »
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Innova
« Reply #2262 on: 09.10.15 - klo:11:01 »
Juu ei mullekaan. Haluan kuitenkin että kiekosta on ihan hyötyä kentälläkin vaikka olisi toki tärkeää tukeakin tapahtumaa. En kuitenkaan tarvitse VROC`eja kun bägi täynnä ROC`eja. Kokemus GStar VROC`ista.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Innova
« Reply #2263 on: 09.10.15 - klo:11:23 »
Juu ei mullekaan. Haluan kuitenkin että kiekosta on ihan hyötyä kentälläkin vaikka olisi toki tärkeää tukeakin tapahtumaa. En kuitenkaan tarvitse VROC`eja kun bägi täynnä ROC`eja. Kokemus GStar VROC`ista.

VRoc3 on omien kokemusten mukaan koko lailla samanmoinen kiekko kuin Roc3. Ehkä vähän "hakattu" Roc3.Ihan hyvin voin ainakin itse vaihtaa päikseen jos haluaisin. En tiedä onko siihen mtn syytä, mutta.. Mutta mutta. Itse tuossa juuri ledittelin kiekkoja ja tarkoitus oli ledittää myös Roc3 ja käteen tarttui VRoc3 ja samaan käuttöön se tuli leditettyä Rocin sijasta.
« Last Edit: 09.10.15 - klo:11:24 by Jussijii »

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Innova
« Reply #2264 on: 09.10.15 - klo:12:02 »
Juu ei mullekaan. Haluan kuitenkin että kiekosta on ihan hyötyä kentälläkin vaikka olisi toki tärkeää tukeakin tapahtumaa. En kuitenkaan tarvitse VROC`eja kun bägi täynnä ROC`eja. Kokemus GStar VROC`ista.

VRoc3 on omien kokemusten mukaan koko lailla samanmoinen kiekko kuin Roc3. Ehkä vähän "hakattu" Roc3.Ihan hyvin voin ainakin itse vaihtaa päikseen jos haluaisin. En tiedä onko siihen mtn syytä, mutta.. Mutta mutta. Itse tuossa juuri ledittelin kiekkoja ja tarkoitus oli ledittää myös Roc3 ja käteen tarttui VRoc3 ja samaan käuttöön se tuli leditettyä Rocin sijasta.

Näinhän se on, siksi en tarvitsekaan VROC`eja kun on sopivat ROC`it sloteissaan.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |